Selam Allah'ın izniyle ilk bölümü yayınlıyorum. Çok heyecanlıyım, umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım olduysa affola. Bölümü oylamayı unutmayın🤍
Yazarın anlatımıyla:
Irak'ta yeni bir görevin içindeydiler. Oldukça sessiz bir şekilde hareket edip, kolay bir şekilde bu operasyonu bitirmek istiyorlardı. Timin başında Yüzbaşı Akın'ın atışı üzerine çatışma başlayacaktı. Sahi ne kadar zaman olmuştu karargaha uğramayalı artık zaman kavramını yitirmiş durumdalardı. Aylar önce kod adı kanca olan teröristi yakalamak için karargahtan ayrılmışlardı. Önce Bulgaristan'da olduğu bilgisi geçmişti ellerine ve bu bilgi üzerine Bulgaristan'da başlamıştı aylardır süren operasyon. Sonra İran ve en son Irak da olduğu bilgisi geçmişti ellerine. Yüzbaşı Akın artık sabrının son demlerindeydi. Bu operasyon onları yormuştu, bu it aylardır bir şekilde ellerinden kaçmayı başarıyordu. Fakat bu Sefer diğerleri gibi olmayacaktı. Tim yerlerini almıştı ve Yüzbaşı Akın'ın atışıyla atışlar başladı. Kanca hariç herkes ölebilirdi, ama o it karargaha sağ gitmeliydi. Kanca'nın kimden emir aldıklarını bulmaları gerekiyordu. Bu it sürülerini en üstünden ezmeleri gerekiyordu.AKIN'IN ANLATIMIYLA :
Yüzbaşı Akın: benim atışımla atış serbest. Tek bir kurşun daha bu it yüzünden boşa giderse kaçacak delik arayın lan!
Kasırga Timi: EMREDERSİNİZ KOMUTANIM
Benim ilk kurşunu atmamla uzun bir çatışmaya girdik. 1 saattir süren bu çatışmanın ardından ortam biraz sakinledi. Ama şu an kanca denilen iti gözümden kaçırdım onu arıyordum derken işte orda buldum onu. Tim burası sizde ben kanca'nın peşindeyim.
Kıdemli üsteğmen ARİEN SEFEROĞLU: bende geleyim Yüzbaşım, tek gitmeniz tehlikeli olabilir.
Yüzbaşı AKIN: burda kalın üsteğmenim
ARİEN SEFEROĞLU: ama Yüzbaşım...
YÜZBAŞI AKIN: bu bir emirdir asker oyalamayın beni kaçıyor herif.
TİM HEP BİR AĞIZDAN:EMREDERSİNİZ KOMUTANIMTimi orda bırakıp bu pisliğin peşinden gitmeye başladım. Soysuz köpek yaralanmış ama hala bizden kaçabileceğini düşünüyordu. Aylardır bu piç yüzünden dağlardayız, migrenim tutmuş durumda daha fazla bu köpekle uğraşmak istemiyorum. Artık karargaha gitmek ve biraz dinlenmek istiyorduk. Tim olarak çok yorulmuştuk.O önünden ben arkadan giderken bu oyunun çok uzadığını düşündüm ve arkasından bağırmaya başladım. KANCAA KAÇMA LAN SOYSUZ KÖPEK DAHA FAZLA KAÇAMAZSIN OYUN SONU. İt cevapta gecikmedi ve OYUN DAHA YENİ BAŞLIYOR diye bağırıp koşmaya başladı. O önden ben arkasından koşarken artık sıkıldım ve belimdeki silahı ona doğrultup bacağından vurdum. Sendeledi ve ağzından ah nidaları dökülmeye başladı ama hala sürünüyordu. Koşup ensesinden yakaladım ve yumruklar atmaya başladım.
Yaklaşık 15 dakika boyunca bu iti dövüp biraz olsun sakinleşince, timin bana ihtiyacı olabileceğini düşünüp oraya ilerlemeye başladım. Bir elimle de hala kanca kansızını yerde sürüklüyordum. Çatışma alanına geldiğimizde neredeyse herkesi temizlediklerini en fazla 7-8 kişi kaldıklarını gördüm. Elime aldığım silahla önüme geleni vurmaya başladım. 30 dakika kadar daha süren çatışmanın ardından herkesin öldüğüne emin olduktan sonra time TİM TOPLAN emrini verdim. Tim bir ağızdan EMREDERSİNİZ KOMUTANIM diyip toparlanmaya başladı.
Telsizle karargaha kanca'yı aldığımızı,bizi almak için helikopter göndermelerini bildirdikten sonra time döndüm. Tim herkes iyi mi yaralanan var mı sorusunu sordum. Önce birbirlerine baktılar sonra yine hep bir ağızdan iyiyiz komutanım nidaları döküldü. Helikopterin gelmesini beklerken timden uzak bir yerde onların konuşmalarını dinlemeye başladım. Kılıç karısı Hançer'e bişeyi olup olmadığını sordu iyi olduğuna emin olduktan sonra diğerleriyle konuşmaya başladı. Oğlum şu it yüzünden aylardır dağlardayız illallah geldi yeminle derken diğerleri de onu onayladı. Tim kendi aralarında sohbetine devam ederken belli bir süre daha geçti. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama havadaki Türk helikopterini gördükten sonra gitme vaktinin geldiğini anladık. Time dönüp TİM HELİKOPTERE BİN emrini verdikten sonra,hep bir ağızdan EMREDERSİNİZ KOMUTANIM dediler ve karargaha doğru yola koyulduk.
Bölüm sonuUmarım beğenirsiniz🌸🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZİ
AksiYıllar önce bir parkta başlayan hikayeleri bakalım yıllar sonra nasıl devam edecek? Hayat onları nasıl bir noktaya getirmiş de tekrar karşılaşmışlar? Kader onları yıllar sonra nasıl bir araya getirecek? Onlar kim mi ? Onlar: Yüzbaşı AKIN TAŞPINAR ...