Yazarın anlatımıyla:Akın kitaplarına gömülmüş ders çalışıyordu. Hepsi çok çalışıyordu ama Akın daha çok çalışıyordu. Hepsinin hayali birdi. Aylar önce okula gelen 2 askerden etkilenmişlerdi küçük çocuklar. Güney ve Yankı en küçükleri olduğu için onlar ders çalışmak yerine yaramazlık yapma peşindeydiler.
Yankı, Akın'ın yanına gelip;"Abiişş, oynayalım"diyordu. Akın yine küçük kız kardeşini kıramadı. 4 yaşındaydı Yankı. Akın 8 yaşındaydı.
Ama hiçbir zaman üzmek istemezdi Yankı'yı. Yankı'ya kıyamayan birisi daha vardı, Alp. Yankı düşse onun canı acırdı.
Çok küçükken yazılmıştı ikisinin kaderi. Ama onlar bunu ilerde öğrenecekti."Gel bakalım güzelim, ne oynayalım?" Diye kucağına aldı Yankı'yı Akın. "Evcilik oynayayım" dedi Yankı. Dili hala bazı kelimelere dönmüyordu. Bu durum Akın ve Alp'i güldürdü. "Yiaa gülmeyin. Küstüm bem gidiyomm" dedi Yankı. Ama Akın bırakmadı. Bu sefer sözü Alp devraldı. "Güzelim çok güzel konuştun o yüzden güldük hadi oynayalım"dedi. Bu durum Yankı'nın hoşuna gitmişti. Kıkırdadı. Alp'i çok seviyordu. Hatta ona hayrandı.
Küçük kız oyunu anlatmaya başladı. "Bakın şimdi Alp ve ben evliyiz. Çende bize miçafirliğe geliyosun tamam mıı?" Diye şakıdı Yankı. Akın Yankı'ya bakıp, "niye senle bu evli oluyor"diye Alp'i gösterdi. "Yaa ama abişş. Abişler ve çocuklar evli olmas kii" dedi.
Onları gülerek seyrediyordu Alp. Akın tam birşey diyecekken Yankı"hadi abiş hadii"diyerek oyuna başladı.
Alp, Akın ve Yankı'nın sesine uyanan Güney, "yia bemde onıcam"dedi. Yankı'nın"çende bizim oğluşumuz ol" demesiyle Alp ve Akın öksürmeye başladı.
Akın'ın "olmaz öyle şey" demesiyle Güney ağlamaya başladı. En küçükleri olan Güney onu oyuna almak istemedikleri için üzülmüştü.
Yankı "abişş ağlattın oğluşumu hıh küstüm." Demesiyle işlerin iyice sarpa saracağını anlayan Akın "olurmuş öyle şey, hadi oynayalım bitsin ödevlerim var" diyerek herkesin gönlünü aldı. 4 çocuk hep beraber oyunlar oynadılar. Sonrasında Yankı kızların yurduna geri döndü.
Evveet geçmişi okudunuz beğendiniz miii?
Bu arada canlarım arada böyle geçmiş sahneleri yazmaya karar verdim. Bence hem çok tatlı oluyor, hemde karakterleri daha iyi tanıyoruz🤍
Alp için üzülenleri çok iyi anlıyorum. Bende üzülüyorum ama yapacak birşey yok. Belki ilerde size bir sürpriz yaparım hiç belli olmaz😋
Son olarak bölümü oylarsanız çok sevinirim. Sizleri seviyorum hoşça kalın 🌸🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZİ
ActionYıllar önce bir parkta başlayan hikayeleri bakalım yıllar sonra nasıl devam edecek? Hayat onları nasıl bir noktaya getirmiş de tekrar karşılaşmışlar? Kader onları yıllar sonra nasıl bir araya getirecek? Onlar kim mi ? Onlar: Yüzbaşı AKIN TAŞPINAR ...