5

183 37 23
                                    



Gezdikleri 3 üniversiteden sonra Taehyun umudunu yitirir gibi telefonunu açtı ve diğer duraklarının konumunu aramaya başladı.

"Ah, bu iş hiç bitmeyecekmiş gibi hissetmeye başladım."

"Olaya çok olumsuz yönden bakıyorsun."

"Bunu sen mi söylüyorsun? Senin yüzünden umudumu yitirdim ben."

Taehyun kendini yıkık bir şekilde arabanın içine attı ve direksiyona kafasını koydu.

"Yalvarırım şu işe artık gerçekten başka şansımız yokmuş gibi bakar mısın?"

"Ben zaten öyle yapıyorum." arabaya binerken bir yandan Taehyun'a göz deviriyordu.

"Heeseung, 3 üniversite gezdik ve kimseyi bulamadık."

"Demek ki şansımız yokmuş."

"Şansımız vardı, beğenecek adam yoktu."

"Hadi ama Taehyun, oradakilerin herhangi birini bile benim yanımda düşünebiliyor musun? Biraz bu yönden bak."

"Hangi yönden?"

"Benim kendime özgü bir tarzım ve tasarımım olduğunu biliyorsun. Bunların şekillenmesinde de modellerimin sandığından daha fazla katkısı var."

"Nasıl?"

"Şöyle ki, diğer tasarımcılar herhangi bir modelle çalışabilir ama ben bunu yapamam."

"Neden?"

"Bilemiyorum, yapamıyorum işte. Beni diğerlerinden ayıran şey de bu sanırım."

"Bu sektöre ilk girdiğinde bu kadar ses getirmenin sebebi buydu demek."

"Başında modelim iyiydi."

"Sonra noldu ona?"

"Bana ihanet etti. İsteğim dışında yaşamaya başladı."

"Normal bir şey değil mi bu?"

"Onun için daha çok erkendi. İsteklerime uymamaya başladı ve bu ikimiz arasında uzaklığa neden oldu. Ona bakınca ilham gelmez oldu bana."

"Sonrasında tasarımların kötüleşti."

"Evet, kendimi çokça tekrarlar oldum. Ona bakmak bile bana stres veriyordu, sakin kalamıyordum. O asla hiçbir şeye uyamazmış gibi hissediyor ve kendimi bunaltıyordum. Erken çöküşümün başlangıcı bu oldu."

Taehyun anlam veremese de üzülerek Heeseung'u dinliyordu. Ona bu şekilde ilk kez kendini açıp onu en çok yıpratan olayı anlatıyordu Heeseung.

Yüzünde o zamana dair pişmanlıklar olduğu belliydi ama elinden bir şey gelmemişti.

Taehyun da onunla bu çöküşün ortalarında tanışmış ve model adayı olmuştu. Modellik konusunda anlaşamasalar da yapıları uyuştuğu için iş dışı görüşmeye başlayıp iyi dostlar olmuşlardı.

Heeseung bugüne kadar bu sebepten bir kez olsun bahsetmemişti ona. "Anlaşamadık." diyip konuyu kapatırdı soranlara da.

Asıl sebep tamamen modeline bağlı olarak Heeseung'un kendine olan ilhamını ve güvenini yitirmesi yüzündendi. Bu neden bu kadar zor beğenen biri olduğunu iyice açıklamıştı Taehyun'a.

Daha fazla söz söylemeden arabayı çalıştırdı ve diğer duraklarına doğru ilerlemeye başladı.


















_________________________________________

digerine kosuuorum

vestimi, tesoro mio || heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin