bilinmeyen numara:
Selam! Ben Beomgyu, hatırlıyorsunuz değil mi? O olay konusunda sizden özür dilemek için yazıyorum.Taehyun telefonuna düşen mesajla beraber bir çığlık atarak ayağa kalktı.
"Bu kadar erken olacağını düşünmemiştim."
"Taehyun, bir hafta oldu, sence bu erken mi?"
Heeseung'un dediğiyle beraber yüzü düşen Taehyun, bunun sevincine engel olmasına izin vermedi.
"Geç olsun güç olmasın demişler. Bu da bir şeydir. Demek ki bir hafta boyunca beni aklından çıkaramamış, değil mi?"
"Benim konumu soracak bence."
"Bizim tek konumuz sen değilsin." demişti Taehyun gözlerini devirirken.
"Bir hafta boyunca yazmadı ve şimdi sana seninle ilgilendiği için mi yazıyor sence?"
"Profil fotoğrafımla bir haftadır aşk yaşıyor olabilir. Hemen başka yöne çekmeyelim konuyu."
"Onu bilemem ama sen onunkiyle yaşıyorsun şu an."
Taehyun yakalandığını fark edince hemen çıkıp sohbete döndü.
"Ne alakası var şimdi? Sadece bakıyordum."
"Ekran görüntüsü aldığını gördüm."
"Seni pislik, sapık mısın ne diye beni izliyorsun sen?"
"Çocuğa göz mü koydun? Amcası sayılırsın."
"Ne amcası? Ben o kadar yaşlı mıyım? Ben onun amcasıysam sen dedesi olursun."
"Aramızda bir yaş var."
"Seni dede yapan da bu zaten."
"Sen bana dede demek yerine çocuğa cevap vermeye ne dersin? 10 dakikadır görüldü attın da."
"Görüldü mü attım?!" Taehyun tekrardan profil fotoğrafından çıkarak sohbete girdi ve hızla bir şeyler yazmaya başladı.
"Heeseung."
"Efendim?"
"Şom ağzını sikeyim."
"Ne oldu?"
"Seni soruyor amk."
"Ne?"
"Senin ciddi olup olmadığını soruyor."
"Göstersene."
Heeseung koltuğundan kalkarak koşa koşa Taehyun'un yanına oturdu. Telefon ekranı ona döner dönmez gülmeye başladı.
"Çocukla flört etmeyi mi bekliyordun lan, bu nasıl yazışma? O senden özür dilemiş sen niye tekrar diliyorsun oğlum? Beni sorduğunda o attığın emojiler ne? Trip mi atıyorsun çocuğa amına koyayım?"
"Sen benim yazışmalarıma niye takılıyorsun? Seninle ilgili sorduğu soruya odaklan. Ne yazayım şimdi?"
"Ciddi olduğumu yaz, başka ne yazacaksın? Bu tarz bir şeyde şaka yapma ihtimalim mi var?"
"Yazıyorum şimdi, başka ne diyeyim?"
"Çocuğun bir fotoğrafını iste."
"Ne? Yuva mı yıkmaya çalışıyorsun Heeseung?"
"Sizin bir yuvanız yok. Benim istediğimi söyle."
"Yazdım."
"O emojileri götüne sokacağım Taehyun. Liseli flörtler değilsiniz."
"Sen dede olduğun için anlamıyorsun, gençler böyle konuşur."
"Sen de onun amcası sayılıyorsun. Boş konuşma."
"Heeseung."
"Ne var?"
"Çocuk teklife hiç olumlu bakmıyormuş. Onlar da ikna etmeye uğraşıyormuş ama yeşil ışık yakmaya niyeti yokmuş."
"Tanrım, bana sabırlar ver."
"Bana da."
_________________________________________
jake kabul etme. jake kac.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vestimi, tesoro mio || heejake
Short StoryYaptığı tasarımları bir türlü beğenmeyen Lee Heeseung, kendi kriterlerine uygun bir model arayışına girer. ☆heejake, taegyu