10

186 38 48
                                    


"Sunoo, neden ısrar ediyorsun? Modellikle alakam olmaz benim, hem asıl istedikleri de senmişsin işte. Benim yerime gidiver."

"Hadi ama Jaeyun! Öyle bir moda tasarımcısı ile çalışmaya can atman gerekiyorken bu tavrın hiç hoş değil."

"Katılıyorum." elindeki derisi sürtülen kısımlara kremden sürerken konuşmuştu Beomgyu.

"Neye katılıyorsunuz ya? Çok istiyorsanız siz çalışın. Hem, o nasıl teklifti öyle? Evlenme teklifi alacağım sandım."

"Bizi istese biz çalışırdık zaten aptal." elindeki dergiyi Jaeyun'un kafasına vurarken konuştu Sunoo.

"Katılıyorum."

"Sen neden sadece katılıyorsun Beomgyu, biraz da beni tut."

"Üzgünüm anne, babamı seçiyorum." Beomgyu ellerini havaya kaldırdı ve omuzlarını silkti.

"Ne babası, ne annesi?"

"O moda tasarımcısı benim babam artık. Doğal olarak sen de annemsin."

"Siktir git babana o zaman. Annen falan yok senin. İsmini bile bilmediğin insanlarla beni evlendirmeye utanmıyor musun sen?" Jake şakayla karışık bir şekilde Beomgyu'ya bağırdığında, ortamı dramaya çevirmişlerdi.

"Adını öğreniriz sorun yok onda. Sen teklifi kabul et ve beni babama kavuştur." Beomgyu timsah gözyaşlarıyla beraber Jaeyun'un üzerine gitmeye devam ediyordu.

Jaeyun Sunoo'dan aldığı dergiyi yuvarlayarak sopa şekline getirdi ve sertçe Beomgyu'nun kafasına indirdi.

"Çok acıdı! Ne yapıyorsun? Ne dedik sanki."

"Seni küçükken çok mu dövdüler ya? Beynin erimiş Gyu."

"Bunu bana o teklifi reddeden biri söylememeli."

"İkiniz de aptalsınız. Savaşmayı bırakın." Sunoo araya girdiğinde Jaeyun ve Beomgyu birbirlerinin saçını tutarak Sunoo'ya bakıyordu.

"O teklifi kabul et." Beomgyu elindeki siyah tutamları tutarak konuştu.

"Çok istiyorsan sen et." Jaeyun da elindeki uzun kahveleri sıkıca tutuyordu.

Sunoo dayanamayarak ikisinin de kafasını tuttu ve birbirine vurdu.

"Sizin yapamayacağınızı ben yaptım. Rahatlayabilirsiniz." demesiyle üçü birden kahkahayı bastı.

"Sahiden, neden kabul etmiyorsun Jaeyun?" Sunoo ortam sakinleşince sorma kararı almıştı.

"Sahnelere yakışacak biri değilim ben. Modellik potansiyelim yok."

"Saçmalıyorsun. Bunu nasıl bilebilirsin ki? Bir moda tasarımcısı seni seçmiş ve sen ben sahnelere yakışmam mı diyorsun?"

"Evet."

"Aptalsın."

"Neden ya?"

"Hemen kabul et demiyoruz, bari mantıklı düşün Jaeyun. Harika bir model olabilirsin."

"Bilmiyorum."

"Herifin adını buldum!" Beomgyu telefonunu gururla sallayarak onlara gösterdi.

"Lee Heeseung. Bir zamanların dahi moda tasarımcısı."

"Ünlü biri yani." Beomgyu Sunoo'nun dediğini onayladı ve devam etti.

"Bir süredir modelleriyle olan anlaşmazlıkları sebebiyle eski şöhretini kaybetmiş. Ona uyan biri olmadığı için de ilham bulamamış."

"Beni mi bulmuş şimdi?"

"Aynen. Adam baya titiz biriymiş. Modelleri özenle seçiyormuş baksana."

"Ne yapayım yani?"

"Düşün."

"Bakarız."

"Ben de bay Taehyun'a yazayım bari."

"O da kim?"
























_________________________________________

yaz beom arkandayim

bu bolum biraz mal gibi oldu glb






vestimi, tesoro mio || heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin