Taehyun'un yanına gelip eğildi. Genç adam düştüğü için üzeri oldukça tozlanmış ve saçı başı dağılmış şekilde oturuyordu.
Karşısındaki çocuk ondan beter olacak ki, bir yandan özürler diliyor bir yandan ellerini temizliyordu.
Elleri oldukça soyulmuştu, muhtemelen düşüşünü hafifletmek için ellerini kullanmıştı. O eller Taehyun'un ellerinin arasındayken oldukça küçük duruyordu.
Kolundan tutarak kalkmasına yardım ederek yaralanıp yaralanmadığını kontrol etmeye başladı. Yerdeki çocuğu da arkadaşı kaldırıyordu.
Ciddi bir şeylerinin olmadığını anladıktan sonra Heeseung çocuğun arkadaşına dönerek eğildi ve özür diledi. O da aynı şekilde ondan özür diledi ve başını kaldırdı.
Gördüğü yüz Heeseung'u büyük bir şaşkınlığa uğratmıştı. Genç adam üzgün bir şekilde ona bakarken Heeseung gördüğü haşmeti sindirmeye çalışıyordu.
Dışarıdan bakıldığında oldukça normal biriydi aslında, ama Heeseung ona bir bakıma ilk görüşte vurulmuştu. Bunca zamandır aradığı, hayalini kurduğu modelin vücut bulmuş haliydi bu çocuk. Taehyun'un onu arama sebebi bu çocuk olmalıydı.
Yaşı yirmilerine yeni girmiş gibi gözüküyordu. Dalgalı siyah saçları hiç de doğal durmuyordu, muhtemelen şekillendirmişti. Köpek gözleri onun yüzünü sevimli kılıyordu. Sahip olduğu dolgun dudaklar ise Heeseung'u ister istemez yutkunduruyordu.
Taehyun'u bir anda bırakarak o çocuğun ellerinden tuttu. Genç adam şaşkınlıkla ona doğru baktı.
"Yaptığımın çok kaba olduğunun farkındayım. Ama şu anda bir fırsatım varken bunu kaçıramam."
Genç adamın gözleri duyduklarıyla daha da açılırken ellerini Heeseung'tan kurtarmaya çalışıyordu.
"Sizi tanımıyorum bile, aklınızdan geçenleri tahmin edebiliyorum. Cevabım hayır!"
"Ne düşünüyorsunuz ki?" Taehyun da konuşmaya katıldığında Heeseung sorma cesaretini toplayabilmişti.
"Benim için modellik yapar mısınız?"
"Ne?" Genç adam ve Taehyun aynı anda tepki vermişti.
"Ne modelliği?"
"Aptal herif." Taehyun elini alnına vurarak konuştu.
"Benim sana göstereceğim aday o değildi."
"Ne?"
Taehyun onu ayıplamaya devam ederek arkadaki çocuğu gösterdi.
"Model adayımız oydu."
Tüm gözler kendisine dönünce utanan çocuk ne diyeceğini bilemedi. Gerginlikle birkaç laf sıraladı.
"Jaeyun, Beomgyu! Hadi gidelim! Bakın, iyisiniz hem! Sizden de tekrar tekrar özür dileriz." Başını hızlıca eğdi ve Taehyun'la Heeseung arasında kalmış iki oğlanı çekiştirmeye başladı.
Bir yandan Taehyun uzun saçlı çocuğun koluna numarasını yazmaya çalışıyor ve diğerlerinin de Heeseung'a ulaşmasını rica ediyordu.
Heeseung az öncesinden daha büyük bir kargaşaya girmesine rağmen bu sefer gözünü karşısındaki çocuktan ayıramıyordu.
Modelin o olmasını istiyordu, kararını vermişti.
_________________________________________
of hic dusundugum gibi olmadi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vestimi, tesoro mio || heejake
Short StoryYaptığı tasarımları bir türlü beğenmeyen Lee Heeseung, kendi kriterlerine uygun bir model arayışına girer. ☆heejake, taegyu