"Tamam, şimdi biraz daha geriye git."
"İzin ver saçını düzelteyim."
"Bu koleksiyon resmen senin için yapılmış gibi. Nishimura, göz kamaştırıcı görünüyorsun."
"Teşekkür ederim, hepsi sizin sayenizde."
Sahte bir utanç ifadesiyle önüne doğru eğilmişti genç model. Onu hazırlayan onlarca insandan bu tarz övgüler almak onun için artık bir alışkanlığa dönüşmüştü. Yine de gözlerindeki o masum ifadeyi silemediği için halen çocuksu hareketlerine devam ediyordu.
Park Sunghoon'un şu anki en büyük rakibi olan Nishimura Niki, beğenilen fiziği ve yüzüyle sektöre farklı bir renk getirmişti. Japon olmasına rağmen Kore'de modellik yapıp buraya gelebilmesi büyük bir başarıydı.
Niki bu sektöre ilk girdiğinde üzerine tepki toplamamak için çokça uğraşmış ve karşılaştırma sorularına cevap vermekten kaçınmıştı.
Bu sessizliği Sunghoon'un kendisine "Nepobaby" lakabını kullanmasıyla son bulmuştu.
Onun bu lakabı kullanması her şeyin başlangıcı olmuş, ikilinin şirketlerinin bile çakışmasına sebep olmuştu. İkili hiçbir zaman denk gelmemesine rağmen her yaptıkları şeyde karşılaştırılmaya başlamıştı.
Yedikleri yemekten, gittikleri dükkanlara kadar takip edilmiş ve karşılaştırılmışlardı. Niki bu durumdan rahatsız olsa dahi belli etmemiş, en sonunda bu rekabete ortak olmuştu.
Modellik alanında çıtaları hızlı bir şekilde tırmanarak yükseldiğinde, kendisini sevmeyen insanlar Sunghoon'a hak vererek o sözlerle Niki'ye saldırmış ve akıl almaz zorbalıklara maruz bırakmışlardı genç adamı.
Niki bunca zaman kendisine yapılan yorumlara sessiz kalmıştı. Bazen okuyup okuyup kendini üzerdi. İstemsizce ona söylenilenlerden çok etkileniyordu.
Ortada bahsettikleri gibi bir "Nepobaby" olayı da yoktu aslında. Niki'nin ailesi başından beri onun bu tarz bir sektöre atılmasını istememişti. Niki ailesiyle arasının bozulma riskini göze alarak hayallerini gerçekleştirmek için ülkesinden ayrılmıştı.
Kendisi hakkında hiçbir şey bilmeden yorum yapan insanların söyledikleri onu etkiliyordu doğal olarak. Şu ana kadar geldiği yere de kendi emeğiyle gelmişti.
Küçük ajanslara yıllarca başvurup reddedilmiş, tek tük konuşabildiği Korecesiyle model olmak istediğini herkese anlatmıştı.
En sonunda bir kişiden olumlu bir cevap alarak modellik için eğitimlere başlayarak girdiği küçük şirketin ilk modeli olarak defilelerde çıkışını yapmıştı.
Şu zamana kadar ailesinin ismi bile bilinmiyorken, şu anda onlar sayesinde buna sahipmiş gibi zorbalık görüyor olması zoruna gidiyordu. Hepsi Sunghoon'un suçuydu.
_________________________________________
diger ikiliye de girelim istedim😕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vestimi, tesoro mio || heejake
Short StoryYaptığı tasarımları bir türlü beğenmeyen Lee Heeseung, kendi kriterlerine uygun bir model arayışına girer. ☆heejake, taegyu