8

218 35 55
                                    



"Hadi ama Heeseung, kendine gel artık. Yanındaki çocuğa numaramı verdim ben, illa ki bir yolunu buluruz." Taehyun arkadaşını teselli etmeye çalışıyordu.

"Reddedildim." Heeseung yıkılmış bir ifadeyle başını öne eğerek oturdu.

"Tanrım, ben nasıl reddedilebildim?"

"Demek ki çocuk modelliğe sıcak bakmıyor işte. Başkasını buluruz."

"Başkasını istemiyorum. O olmalı."

"Ondan daha iyileri vardır, inan bana."

"Sanmıyorum. Bu arada, o çocuğa ne diye numaranı verdin sen?"

Taehyun içtiği suyu yutamayarak öksürdü.

"Bir şey lazım olursa diye tabi ki, başka neden vereyim?"

"Seni ilk kez birine numaranı verirken gördüm. Biz tanıştığımızda bile numaranı başkalarından bulmak zorunda kalmıştım ve bu çok zordu, onlara bile vermemiştin."

"O uzun zaman önceydi bir kere! Şimdi verdim işte. Hem senin de işine yarar belki."

"Sen onun numarasını aldın mı peki?"

Taehyun'un gözleri fal taşı gibi açıldı ve başını avuçları arasına aldı.

"Kahretsin! Unuttum!"

Normalde ağlaması gereken bir halde olan Heeseung, arkadaşının aptallığına gülmeye başladı. Taehyun da onun gülmesine güldüğünde o stresli anları biraz olsun azalmıştı.

"Ne yapacağız şimdi?"

"Bence o yazar bana."

"Niye yazsın ki?"

"Yakışıklıyım sonuçta niye yazmasın?"

"Ciddi ol aptal. Sana yazması için bir neden yok."

"Senin için yazabilir."

"Neden ki?"

"Dayının biri arkadaşıma musallat oldu ne ayak bu diyebilir bence."

"Sana ciddi olmanı söyledim." Taehyun'un kafasına şişeyle vurdu.

"Ben ciddiyim zaten, niye vuruyorsun ki?"

"Sen hayatında böyle yakışıklı dayı gördün mü?"

"Bir de bana ciddi ol diyorsun." gözlerini devirdi Taehyun.

"Ben ciddiyim." Heeseung küsmüş gibi kollarını kavuşturdu ve dışarı bakmaya başladı.

"Bugünlük burada bitirelim mi?" Taehyun'un sorusuyla ona döndü.

"Direkt model arama işini bitirelim, ondan başkası olsun istemiyorum. Bir şekilde onu ikna etmeliyiz."

"Ne yapabiliriz ki? Seni anında reddetti."

"Şöyle söylemesene." Heeseung üzgün üzgün baktı. "Reddedilmek çok acı vericiymiş."

"Lisede değilsiniz Heeseung, acı çekilecek bir red yemedin. Tanımadığı birinin teklifini herkes reddeder."

"Tanışırız."

"O tavırlarından sonra biraz zor."

"Ne dedim ki? Kötü bir şey dediğimi hatırlamıyorum."

"Çocuğun ellerinden tutarak evlenme teklifi eder gibi model olmasını teklif ettin. Şaşkınlıktan bayılacaktı."

"Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. O an aklıma gelen tek şey ellerinden tutmaktı."

"Seni reddetmesi çok normaldi işte."

"Reddetmek deme artık. Ağlayacağım gerçekten."






















_________________________________________

jake reddet kocum boyle devam

vestimi, tesoro mio || heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin