15

143 27 92
                                    

"Yalnızca para için. İhtiyacım olan kadarını alıp bırakırım. Fazlası yok." böyle düşünüyordu Jaeyun. Modelliği sadece parası için kabul ediyordu, Heeseung için değil.

Birinin kendisine bu kadar yalvarması da umrunda değildi, sadece iğreniyordu. Olmayacak şeyi bu kadar zorlamasına gerek de yoktu. Parayı söylese baştan kabul ederdi.

Herkes kabul etmesine çok şaşırıp mutlu olurken Jaeyun pek de tepki vermiyordu. Abartılacak bir şey değildi bu, yalnızca para için kabul ettiği bir işti.

"Ders çıkışlarında gelir ve gece yarısına kalmadan giderim, kendini buna göre uyarlasan iyi olur."

"Kabul ediyorum, benim için de uygun, gerçekten çok teşekkür ederim."

Heeseung sonunda kabul alabilmenin sevincinden yerinde duramıyordu, elinde olsaydı şu anda Jaeyun'a sarılabilirdi ama zar zor ikna ettiği çocuğu kaçırmak istemiyordu. Elinden sadece kulaklarına kadar sırıtmak geliyordu.

Taehyun da en az onun kadar mutluydu, Heeseung Jaeyun'u ilk gördüğü anda değişmişti ve bu fark kesinlikle görünüyordu. Normalde 2 sayfalık eskizi bile zar zor çıkaran adam Jaeyun'u görür görmez birkaç günde sayfalarca şey tasarlamış ve hala daha buna devam edebiliyordu.

Yanında oturan Beomgyu'nun kulağına eğildi.

"Taaarımcı model anlaşması değil de evlilik teklifi kabulü izlemiş gibiyiz."

Beomgyu onun bu dediğine gülerek onay verdi.

"Gerçekten! Jaeyun böyle sert davranıyor ama bence bu işi bırakmayacak. Belki aralarındaki şey bir iş anlaşmasından ilerisi olur ha? Tabi Heeseung bekarsa."

"Bu asosyal eziğin bir manitası olduğunu düşünebiliyor musun? Jaeyun'a yaklaşma şekli bile insanlara ne kadar yabancı olduğunu belli ediyor bence. Aralarında bir şeylerin ilerlemesini isteyen tek kişi olmadığıma sevindim."

"Ne yani, sen de mi yakıştırdın?"

"Elbette. Bu ilişkinin bir numaralı destekleyeniyim ben."

"Benim o bir kere!"

"Tamam iki numara olurum ben de."

"Siz onları ben de sizi yakıştırıyorum." Sunoo ikisinin konuşmasına misafir olduğunda Beomgyu şaşırmıştı.

"Ne yakıştırması?"

"Siz o ikisinden daha iyi bir çift olursunuz. O ikisi de deli. Sen zeki birine benziyorsun, Beom da aptal. Harika ilişki."

"Ne kadar kibarsın sen öyle?" dedi Beomgyu yüzünü buruşturarak. "Odak noktası olması gereken biz değiliz."

"İki çifte de odaklıyım ben." Sunoo arkadaşlarını yuvadan uçurmak için her yolu deniyor gibiydi.

Taehyun ise tepkisizdi, bu yakıştırmadan memnundu ama bunu nasıl dile getirebileceğini bilmiyordu.

"Taehyun." Beomgyu'nun kendine seslenmesiyle ona doğru döndü.

"Efendim Beomgyu?"

"Sen instagram modeli misin?"

"Ah, hesabıma mı baktın?"

"Bakmaz olaydım."

"Ne demek bu?"

"Sen kendine model mi diyorsun yani?"

"Beomgyu, ne demek istiyorsun?"

"İnstagram modellerinden nefret ederim ben."

"Ne? Neden?"

"Emek vermeden iki fotoğrafla kendinizi model sanıyorsunuz. Dürüst olmam gerekirse bu oldukça ezikçe."

"Ne?" Taehyun yazıştığı insanın gerçek yüzünü gördüğünü fark etti. Duyduklarına öyle şaşırmıştı ki doğru düzgün bir tepki bile veremiyordu.

"Beomgyu, ne diyorsun sen?" Sunoo Taehyun'un düşen yüzünü gördüğünde konuya el atmak istemişti.

"Ne dediğim belli değil mi? Olanı söylüyorum sadece. Ben de başından beri diyordum neden Heeseung Taehyun'un modeli olmasını istememiş diye, baksana Taehyun'un gerçek model olacak potansiyeli yok instagram modeliymiş."

"Sen ne dediğinin farkında mısın?" Sunoo, Beomgyu'nun saçmalıkları yüzünden iyice sinirlenmiş ve bir atağa geçmişti.

"Hakkımdaki bu güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Beomgyu." Taehyun moralinin bozulduğunu sesine yansıtmamaya çalışarak konuşmuştu. Gözlerini bir kez olsun Beomgyu ile buluşturmadan yanından kalkmış ve Jaeyun ile konuşmaya dalıp kendini tüm olaylardan soyutlayan Heeseung'un omzuna elini atmıştı.

"Ben önden gidiyorum, işbirliğiniz için sevindim."

Heeseung onun neden bir anda kalktığını anlayamasa da onayladı ve Jaeyun'a döndü.

Tüm olaylara tanık olan Sunoo ise Beomgyu'ya kızmak ve Taehyun'a üzülmekle kalmıştı.


























_________________________________________

oha beom ben bile üzüldüm

vestimi, tesoro mio || heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin