☆ 8' Ta-Daa!

33 16 15
                                    

☆☆☆

Natasha ve Clint, yeni görevleri için SHIELD'da bir toplantı salonunda buluştu. Normalde bu göreve Riley de katılacaktı, ancak ortada yoktu. Riley genellikle dakik birisi olmasa da bu kadar geç kalması alışılmadık bir durumdu.

Natasha hemen endişelenmedi ve Clint'e biraz daha beklemeleri gerektiğini söyledi. Clint, üç kez cevap alamadığı telefonu tekrar aradı ve odada huzursuzca dolaşmaya başladı. Bir süre sonra Natasha, Clint'i oturması için sandalyeye çekti ve endişelenmemesi gerektiğini söyledi.

"Endişelenmeyi keser misin? Kim hakkında endişelendiğinin farkında mısın? Bu kız az daha beni yeniyordu, kimse ona zarar veremez merak etme. O birinin elinde değildir, onlar Riley'in elindedir."

"Biliyorum, biliyorum ama yine de aklımdan çıkmıyor, ya bir dikkatsizliğine geldiyse? Ya gerçekten tehlikedeyse? Burada oturup bunların gerçek olmamasını umut edemeyiz."

Natasha, Clint'in bu sözlerini duyunca sırıttı. O gerçekten kendini Riley'e kaptırmıştı.

"Tamam, tamam. Hadi kalk, onun evine gidelim."

Clint hızla kalktı ve kapıya yöneldi. Natasha ile birlikte Riley'in evine doğru yola çıktılar. Yolda, Riley'in adresini kontrol etmek için Fury'nin yanına uğradılar.

Fury, olayı duyduğunda şaşkınlıkla, "Sadece birkaç saat geç kaldı diye evine gitmek istiyorsunuz?" diye sordu.

"Evet, ya tehlikedeyse!" dedi Clint, hala endişeliydi.

"Konuştuğumuz kişinin Hunter olduğundan emin miyiz? Kadın 10 SHIELD ajanını tek başına alt etti."

"Fury, sadece adresi ver. Ben de öyle düşünüyorum ama Clint'in içi rahatlamayacak yoksa. Hem kısa bir ziyaretten zarar gelmez. Büyük ihtimalle uyuya kalmıştır zaten." Clint ve Natasha, adresi aldıktan sonra Riley'in evine doğru yola çıktılar.

---

Riley hafifçe öksürerek uyandığında karanlıktan başka bir şey göremedi. Ellerinin bağlı olduğunu bileklerindeki soğuk metalden hissedebiliyordu. Hafifçe hareket etti ve tutulmuş boynunu sağa sola oynattı. Kafasında nefes almasını zorlaştırmayan siyah bir torba vardı. Soğuk bir zeminde oturuyordu ve sesinin yankılandığını duyabiliyordu; bu, bir depoda ya da geniş bir odada olduklarını gösteriyordu.

 Soğuk bir zeminde oturuyordu ve sesinin yankılandığını duyabiliyordu; bu, bir depoda ya da geniş bir odada olduklarını gösteriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Günaydın, Riley Hunter. Uzun süre oldu, görüşmeyeli nasılsın?" Damian'ın sesi incelmişti ve alaycı bir ton vardı.

"Aahhh çok iyiydim - seni gördüm daha kötü öldüm. Ah pardon, seni görmedim çünkü yüzünü göstermeyecek kadar KORKAKSIN!" diye cevapladı Riley, sesini yükselterek. Ancak ani hareketiyle kelepçeler bileklerini çizdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AfriShade // Natasha Romanoff & Clint Barton   [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin