Part 61

991 199 116
                                    

هنوز شرط ووت‌ نرسیده ولی خب چون من رایتر خیلی خوبیم و عاشق ریدرای خوشگل و شیرینم هستم، پس خدمت شما😌

❌️ پارت اسمات ❌️

شرط آپ:
+ 190 تا ووت
رسوندن شرط ووت پارت قبلی
━━━━━━━━━━━━━━━

نامجون با صدای بمی زمزمه کرد:
_ طلبت رو ازم بگیر!

جین یه قدم فاصله‌ی بینشون رو از بین برد و به سمت لب‌های حجیم جفتش حمله کرد. لب بالای نامجون رو با عطش توی دهنش کشید.

بلافاصله دست‌های نامجون به دور کمر باریک آلفا پیچیده شد و به محض چسبیدن بدن‌هاشون بهم، اولین مک ‌رو به لب پایین همسرش زد.

لب‌های خیسشون روی هم می‌لغزیدن و صدای بوسه پر از شهوتش توی اتاق پیچیده بود. مثل تشنه‌هایی که بعد از مدت طولانی به سرچشمه رسیده باشن، هم رو می‌بوسیدن و لب‌های هم دیگه رو مزه می‌کردن.

جین گازهای ریزی از لبهای نامجون می‌گرفت و با شنیدن ناله‌های خفه‌ش، انقباض عضلات زیر شکمش رو حس می‌کرد. اما بوسیدن کافی نبود، جین چیز بیشتری می‌خواست. پس با زبونش به دندون‌های پسر ضربه‌ای زد و بهش فهموند چی می‌خواد.

نامجون بین بوسه لبخندی زد وبا کمال میل دهنش رو برای مردش باز کرد. زبون داغ و خیس جین که به داخل حفره دهن امگا وارد شد، ناخودآگاه هومی از سر لذت کشید.

با موهای پشت سر نامجون چنگ انداخت و سرش رو کمی کج کرد تا تسلط بیشتری توی بوسیدن داشته باشه. زبونش رو توی دهن همسرش چرخوند و جای جای اون حفره‌ی خیس رو مزه کرد.

نامجون اصلا شرایط خوبی نداشت.
اون فقط شروع یه بوسه بود ولی پسر کوچکتر حس می‌کرد که با وجود رایحه‌ی شهوت آلود جین، تحریک شده.

این شرایط در عین اینکه خجالت آور بود، هیجان انگیز هم بود. یه چیزی وسط پاهاش بزرگ شده بود و مطمئنا اگه اون حوله هنوز دور کمرش نبود، مثل عَلَم سیخ وایستاده بود!

بوسه رو علی رغم میل باطنیش شکست و با نفس نفس اسم جین رو صدا زد:
_ جین!

جین مثل کسایی که تازه از خواب بیدار شده بودن و گیج می‌زدن، عقب کشید و به چشم‌های نامجون خیره شد. تازه داشت موقعیت رو درک می‌کرد.

گره‌ی انگشت‌هاش رو باز و موهای نامجون رو رها کرد. زبونش رو روی لب‌هاش کشید و با من من گفت:
_ من.. نام.. خب..
_ بیا انجامش بدیم!

جین متعجب پرسید:
_ مطمئنی؟
_ آره.. مطمئنم!
_ ولی تو..

نامجون که هنوز دست‌هاش روی کمر جین بود، همسرش رو به طرف خودش کشید. لب‌هاش رو کوتاه بوسید و اجازه نداد، جمله‌ش کامل بشه.

Alpha Kim | آلفا کیمWhere stories live. Discover now