Şoke olmuştum yıllar sonra tam karşımdaydı...
"Aslı" dedim zor çıkan sesimle
"L-lal b-bu sensinn" heyecandan konuşamıyordu.
Aslı'yı bir kafede tanışmıştık sınıf arkadaşım sayesinde çok sevmiştim aslıyı ve iyi anlaşıyorduk. Sık sık görüşmemize 1 ayda 1 görüşmeye başlamıştık sonra hiç görüşmedik Aslı ile. Bir yıl sonra aslı'nın ailesinin zoru ile evlendiğini duydum hemde kendinden yaşlarca büyük yaşlı bir adamla. Evlendiği haberinden 1 hafta sonra onu kocası ile avm de görmüştüm sohbetimiz 1 saat sürmüştü onlar gideceklerini söyleyerek gitmişlerdi. Eve geldiğimde gelecekte sevgilim olacak kişiye vereceğim siyah kolye yoktu...
Va o kolye şuan aslı'nın abisi taylan'daydı... "kedinin ismi ne çok tatlı görünüyor" kucağımdaki kedi evden çıktığımdan belli kucağımdaydı ve ben bunu hiç fark etmemiştim. Somada o yüzden taşınamayacak kadar ağır gelmişti dimii...
"Şimdi bunun sırası değil siz nerden tanışıyorsunuz lan!" Taylan meraklı gözlerini bi bana bi aslıya çevirip duruyordu gözü sürekli bunu tekrarlıyordu. "Uzun hikaye gelin içeriye galiba kolyeyi soracaksınız" tahmin etmesi onun için zor olmamıştı.
Yavaş adımlarla girdim dairesine. "Oturun çay veya kahve ister misiniz?" Aslı'nın sorusuna olumsuzca başımı sallamakla yetindim. "Evet açıklar mısın artık" Hadi artık dercesine baktım aslıya.
Aslı ise derin bir nefes alarak başladı anlatmaya;" buraya gerçekleri konuşmaya geldik öyle değil mi?" Evet anlamında salladım başımı oda devam etti başladığı sözüne;" Taylan yani abi sen benim abim değilsin bunu üzülerek söylüyorum bu benim için çok zordu. Öğrendiğimde yıkılmıştım ben ve benim bi ikizim olduğunu öğrendim" dedi aslı ağlayarak Taylan ise soluğunu tutmuş aslıya bakıyordu taylan için çok zor olduğunu biliyordum..."ikizim ise sen mişsin lal annem ve babam bunu bizden saklamışlar inanabiliyormusun ya. Nedenini bilmiyorum annem ve babamda öğrendiğimi bilmiyorlar seninle AVM'de karşılaştığımız gün öğrenmiştim annem gilin odasını karıştırarak. Sonra senin bana anlattıkların geldi aklıma siyah kolye kaybolsa ve onu bir erkeğin boynunda görmeyi çok istediğini biliyorum bende ikinizide sevdiğim için sizi sevgili yapmaya çalışmıştım hem bunu böyle söyleyebilirdim. Ben bu anı yıllardır bekledim hemde korktum gelmesinden çok korktum bu anı yaşamaktan" dedi ağlayarak. Ben doğru duymuştum dimi nasıl olurdu bunlar...
"N-ne sen ne saçmalıyorsun!? " dedim bağırarak gözyaşlarıma engel olamıyordum nasıl olurdu bu...
"Anlıyorum seni bende de böyle olmuştu." Onu umursamayarak taylana baktım. Heykel gibi bomboş bakıyordu nasıl boştu gözleri.
Bunlara tahammül edecek değildim. Kediyi alarak çıktım gittim daireden bugün abime hava attığım gibi aynısını Aslı'ya yapmıştım. Bugün hava atma günümdü galiba. Ağlayarak asansörü çağırdım gelmeyince merdivenlere yöneldim. Ağladığım ve yere baktığım için birine çarpmıştım. "Kuzum önüne baksana aa sen ağlıyor musun iyi misin aşkım?" Bu ses çok tanıdıktı... Basımı hafifçe kaldırarak baktım çarptığım kıza. Ve o tanıdık yüzü görünce nutkum tutulmuştu. Çok özlemiştim onu ben...
"Lal" dedi tanıdık ses ismimi unutmamıştı...
"Ada..."
.........
Bölüm sonuuu🎀💞
Beğendinizmi?
Yine biraz kısa oldu yeni yeni konulara girdiği için bi sonraki bölüm uzun olacağından emin olabilirsiniz.
Oylarınızı ve yorumlarınızı dört gözle bekliyo olacağım
Hoşçakalın canlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂL
Fantasy"Taylan" dedim gözlerinin içine merakla bakarak. "Efendim, Mavi Kelebek." "Sevdiğin biri var mı?" "Var, neden sordun, Lâl?"dedi alayla gözüme bakarak. Burda alay edecek ne vardı... "Hiç,merak ettim" dedim ve merakıma yenik düşüp devam ettim "Çok mu...