Silah sesini duyduğum an arkama baktım arkamda Oğulcan yani abimde yoktu. 1 dakika sonra tekrar silah sesini duydum. Bu sefer çığlığıma engel olamadım...
Sese doğru gitmeye çabaladım çabalarıma çok şükür ulaşmıştım. Bi adam vardı ve önünde silah sıkan bi kadın adamı sandalyeye bağlamıştı. Daha dikkatli bakmaya çalıştım o esnada adamın önünde yerde kanlar içinde yatan kızı fark ettim. Kız ölmüştü büyük ihtimal bi saniye ne!? Bu kadın birini öldürmüştü ve ben hala burda onlara mı bakıyordum. Bazen fazla zeki oluyorum ya.
Ama bi sorun vardı kaçıp gitsem sandalyeye bağlı olan adamı vururdu. Aman banane! Ölürse ölsün ne yaptı acaba yoksa kadın adamı sandalyeye bağlayıp onun önünde bir kadını neden öldürsün ki dimi. Kesinlikle katil olan kadın sandalyeye bağlı olan adamla sevgili yada evliydi ve adam onu şuan ölü olan kadınla aldatmıştı. Erkeklerin hepsi aynı gerçekten hiç sevmiyorum bu erkekleri her kötü şeyin başında erkekler bıktım ben ölseler de kurtulsak vallahi.
Evet ben az önce bir katile hak vermiştim. Katil kadın bi anda "Taylan" diye bağırınca olduğum yerde sıçradım. İsmi Taylan olmalıydı sandalyeye bağlı adamın. Ona yardım etmeliydim. Sessizce kadının arkasına geçtim taylan beni fark ettiğinde işaret parmağımı dudaklarıma sus dercesine koydum. Arkamda ağır olduğunu düşündüğüm sopayı aldım ve kadının kafasına geçirdim. Ağır olduğu için hemen yere yığıldı e doğru tabi bende zar zor taşımıstım. Kızın bayıldığını düşünerek taylanı sandalyeden çözmeye başladım.
Çözerken boynundaki kolye gözüme takıldı "onu nerden aldın"dedim kolyeyi işaret ederek.
''Neden ki çok istiyorsan veremem söyliyim"bu sözüne kaşlarımı çattım bu benim yaptığım kolyeydi ama hem istediğim zaman alırdım. Üstünde ay vardı evet evet ben yapmıştım bunu sadece beyaz ve siyaha özeldi bu üstünde desen vardı ve bendede güneş vardı. Anlasın diye bende beyaz kolye mi çıkardım "ben yapmıştım kolyeni nereden buldun bunu" meraklı bakışlarımı gözlerine diktim.
Oda afallayarak bana baktı "bunu sen mi yaptın vay çok yeteneklisin."
"Nerden buldun söyle ben bunu 2 yıl önce kaybetmiştim çaldın mı yoksa"sinirli bakarak çalabilirdi dimi tanımadığım birine güvenemezsin sonuçta. Bunları küçükken yapmıştım evet yetenekliydim yetimhanedeki tüm sevdiğim arkadaşlarımda farklı renklerde vardı. "Tamam söylicem ama elime kan oturdu elimi çözersen sevinirim ha bide bu şeytan kız birazdan uyanır ben sana arabada anlatıyım olur mu?"
Anlamaz gözlerle baktım "Ne arabası be" dediğime kahkaha attı.
"Benim araba bak şurda hadi çöz beni orda anlatırım" ben tanımadığım birinin arabasına mı binicem ve hırsız olma ihtimali vardı. Ama kolyeyi almam için tek seçenekti taylanı hızlıca çözdüm...
"Gel binelim arabaya kurtarıcım" yüzümü buruşturdum "kurtarıcım ne be lal de bana" kurtarıcım kesinlikle kötü bi lakaptı. Bazıları için güzel olsada benim için kötüydü işte.
"Dilsiz demek hımm kurtarıcım isminden daha güzeldi bence ya" sinirlenerek "sadece dilsiz demek değil hem değerli ve aşk anlamınada geliyor" dedim havalı gözükmeye çalışarak. Ama doğruydu kötü anlamı sadece dilsiz idi.
"Tamam kızma hemen" diyerek arabanın kapısını açtı bana çok romantikti hee...
Bilmediğim yerlere sürmeye başladı taylan. "Kardeşime benziyorsun" dedi bana bakarak "bana bu kolyeyide kardeşim verdi. Birazdan tanırsın zaten çok az kaldı gelmemize" ne!? Bu bizi kardeşinin evine mi götürüyordu. "Durdur gerizekalı, niye kardeşine gidiyoruz?"bu soruma karşı gülerek cevap verdi hala sürüyordu arabayı ahmak herif ben ona ne yapacağımı bilirdim ama kolyeyi almam gerekiyordu öyle değil mi.
Yaklaşık 5 dakika sonra bir binanın önünde durduk lüks bir binaydı. Asansöre bildiğimizden ne ben konuştum ne o ikimizde suskunluğumuzu devam ettirdik. 10. Katta indik asansörden sola doğru yürüyecektim ki onun sesini duydum."Lal nereye gidiyorsun orası değil burası"dedi dairenin önünde durarak. Bende hızlı adımlarla taylanın yanına gittim.
Kapıyı çaldıktan 1 dakika sonra bi kız açmıştı evet o tanıyordum onu...
...
Bölüm sonuuu!
Beğendiyseniz oylamalarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi günler canlar🎀💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂL
Fantasy"Taylan" dedim gözlerinin içine merakla bakarak. "Efendim, Mavi Kelebek." "Sevdiğin biri var mı?" "Var, neden sordun, Lâl?"dedi alayla gözüme bakarak. Burda alay edecek ne vardı... "Hiç,merak ettim" dedim ve merakıma yenik düşüp devam ettim "Çok mu...