Sabah olduğunda başım çatlıyordu. Sang Rim kalkmış hazırlanıyordu.
-Ya,Sang Rim niye burdayım ben ?
-Hiçbir şey hatırlamıyor musun?
-Jimin yüzünden işten kovuldum ve birazcık içtiğimi hatırlıyorum.
-Bizim için önemli olan Jiminle ne yaptığınız. O seni bıraktı , dediğinde gözlerimi açarak ,
-Ne o mu bıraktı ? o ne alaka lan?
-Bizde sana soruyoz kızım. Git elini yüzünü yıka , dün geceyi hatırlamaya çalış.
Yüzümü yıkadığımda hiçbir şey hatırlamıyordum. Ne yapmıştık ? Ne konuşmuştuk ?
Okul kıyafetim evdeydi ve şuan eve gidemezdim. Annem sorup durur , bende yalan söylerim o da anlar hemen yalan söylediğimi. Bir an önce çıkıp okula gittik. Kot pantolonla gelmiştim. JungJi ,
-Serbest kıyafetle geldiğin için hocalar bir şey demez inşallah.
-Diyeceklerinden eminim. İyi bi fırça yicem.
Okulun önündeki kaldırıma oturup Jimin'in gelmesini bekledim. Dün neler olduğunu gerçekten merak ediyordum. O sırada son model arabalarıyla geldiler. Arabadan indiklerinde şok olmuştum. Bu da neydi? 3lü popi tayfa okul kıyafetleriyle gelmişti ... Hemen ayağa kalkarak Jimin'in yanına gittim.
-Jimin , derken işaret parmağıyla dudaklarımın üstüne bastırdı.
-Yun Hee dün neler yaşadığımızı sormayacaksın değil mi?
-Hayır onu soracaktım.
-Öyle güzel bir geceyi nasıl hatırlayamazsın , yazık olmuş..
-Ne... Ne yaptık ki?
-Utanmayacaksan söyleyim.
O an bile utangaçlıktan yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Koşarak okula girdim. Ahh ne yapmıştık ya??
Derse girdiğimizde kafamı masaya gömüp dün neler yaptığımızı düşünüyordum. Kötü bir şey yapmazdık değil mi? Yani evet yapmazdık , Jimin öyle biri değil.. Ya hadi öyle biriyse? Neler düşünüyorum ben ya.. Kafamı kaldırdığımda Jimin bana bakıyordu. Ne var dercesine kafamı salladım. Göz kırptı. Sinirlenmiştim. Ayağa kalkıp yanına giderken hoca geldi ve mecburen yerime oturdum. Hoca ,
-Proje görevleriniz için herkesi 6lı grup yapacağım.
-Yun Hee , JungJi , Sang Rim , Jimin , Jungkook , Taehyung.
Ayağa kalkarak ,
-Hocam ben bunlarla grup olmam ya
-Yun Hee , Sen neden sivil geldin?
-Şeey.
Jungkook ,
-Hocam , okul başkanının böyle gelmesi saçma değil mi?
Taehyung ,
-Hocam biz bile okul kıyafetlerimizle geldik.
JungJi ,
-Yaaaaa !!
Hoca ,
-Tamam susun. Bir daha seni böyle görmeyeceğim Yun Hee.
-Özür dilerim.
Okul çıkışında bir kafeye giderek proje hakkında konuştuk. JungJi , Sang Rim ve ben güzel güzel plan yaparken onlar hiç aldırış etmiyordu bile.
Taehyung ,
-Para verip kırtasiyede yaptıralım.
Sang Rim ,
-Ne gerek var, yaparız işte.
Jungkook ,
-Sizin yerinize parayı veririz , sorun değil.
Üçümüz bir anda durduk. Böyle bir şey diyeceğini tahmin etmiyorduk. JungJi biraz sinirlenmişti ,
-Ne demek istiyorsun?
-Hiçbir şey sadece biz ...
-Tamam sus Jungkook , deyip masadan kalktı. Bizde peşinden giderek onu sakinleştirmeye çalışıyorduk. Elindeki çantayı kenara atarak yere oturdu.
-Ya Yun Hee, ne demek istediğini anlamadığımızı sanıyor? Neymiş onlar verecekmiş parayı. biz veremez miyiz lan.
Sang Rim ,
-Tamam sakin ol.
Jungkook koşarak yanımıza geldi.
- Ya JungJi ben öyle demek istemedim. Gerçekten beni yanlış anladınız.
JungJi,
-Jungkook susar mısın? Biraz daha konuşursan kavga çıkacak.Jungkook'a dönerek,
-Sonra konuşalım Jungkook. Şuan JungJi sinirli deyip JungJiyi yerden kaldırdım ve koluna girip eve doğru yürümeye başladık.
arkama dönüp baktığımda Jungkook'un üzgün olduğunu hissettim.
JungJi eve gidene kadar somurtmuştu. ....Eve geldiğimde annem kolumu tutup, -dün gece naptın? sabah niye gelmedin? deyip durdu. Evet başlamıştık sorulara.
-Anne işten kovuldum. üzgün olduğum için de eve gelemedim.
Koluma bi tane vurarak,
-Bunun için mi o kadar merak ettim seni. Bi haber verseydin bari.Başımı sallayarak odama girdim. Ama aklım sürekli dün gece Jiminle ne yaptığımızdı. Gözlerimi kapattığımda Jimin'in beni kucağına aldığı bi bölümü hatırladım ve gözlerimi açtım. Aklıma kötü şeyler geliyordu. Onların olmaması için dua ediyordum. Dayanamayıp Jimin'e mesaj attım.
-Jimin bir şey sorucam.
+Ne soracaksın?
-Dün ne oldu?
+Bu konu hakkında konuşmayalım.
-Neden? Çok mu kötüydü? Neler saçmaladım?
+Benim yüzümden işten kovulduğunu söyledin.Bundan daha kötü ne olabilir?
Bir süre telefona bakakalmıştım.
+Senin yüzünden değildi. Sarhoş olduğum için saçmalamışımdır.
-Yun Hee yalan söyleme bana. Benim yüzümden kovuldun işte. Kendimi kötü hissediyorum. Bundan sonra da senin etrafında olmayı pek düşünmüyorum. Seni o halde gördükten sonra ' bir daha üzemem'..