Bölüm 28

1.4K 108 191
                                    

Akşam olduğunda dışarı çıktık. Biraz dolaşmak bize iyi gelecekti. Jimin sımsıkı elimden tuttu ve yürümeye başladık. Uzun süre sessiz kaldıktan sonra bir parka geldik ve salıncaklara oturduk. Jimin arkama geçerek beni sallamaya başladı. Bir ara gökyüzüne ulaşacağım sanmıştım.

"Yavaaş" diye bağırdım. Ama beni dinlemeden hızlıca sallamaya devam etti.

"Yavaşla" diye tekrarladım. O da yorulmuş olmalı ki bıraktı sallamayı ve yandaki salıncağa geçti. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Yavaşladığımda,

"Aishh, delisin cidden" deyip güldüm.

Salıncak durduğunda yavaş yavaş kendimi sallamaya başladım. Jimin yere bakarak,

"Yarın bir şeyler yapalım" dedi.

"Ne gibi?" deyip gülümsedim.

"Bilmem, gitmek istediğin bir yer varsa gidelim" dedi.

Biraz düşündükten sonra,

"Namsan'a gidelim" dedim. "Hiç gitmedim, nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum"

Başıyla onayladı ve,

"Namsan'a gittikten sonra Kook ve Hwa Shin ile birlikte Jeju Adasına gidelim" deyip eliyle 'okey' işareti yaptı. 

"Anlaştık" deyip bende aynısını yaptım. Eve gitmek için ayağa kalktığımızda bana sımsıkı sarıldı. Arada duygusallığı tuttuğu için böyle yapıyordu. 

"İyi misin?" diye sordum.

"İyiyim hemde çok" dedi ve elimden tutup yürümeye başladık. Eve kadar yine sessizdik. Eve geldiğimizde Hwa Shin ve Jungkook'un sürekli konuştuğunu fark ettik. ,Bir an onlara özenmiştim.

Jimin,

"Yarın gece Jeju'ya gitsek nasıl olur?" diye sordu.

Hwa Shin ayağa zıplayarak,

"Süpeer oluur" dedi ve güldü. Sonra Jungkook'a dönüp "Olur değil mi?" diye sordu.

Jungkook göz kırpıp,

"Tabiki olur ama nereden çıktı?" dedi. 

"Hiç öyle yarın için bir şeyler düşünmüştük de Jeju'ya da gidip biraz kafa dinleyelim dedik." dedim. 

"Biz yarın akşam Namsan'a gideceğiz, ordan geldikten sonra da yola çıkarız" dedi Jimin..

Ayağa kalkıp odama geçtim. Telefonumu çıkartıp ona mesaj attım.

"Biz yarın akşam Namsan'a gideceğiz, gece de Jeju'ya gitmeyi düşünüyoruz. Gelmek ister misin?"

Dakikalar sonra cevap geldi.

"Gece buluşalım."

Cevap vermeden telefonumu kapattım. Yanına gitmeyi hiç istemiyordum ama mecburdum. O istediği için ben şimdi bu durumdaydım. 

***

Gece oldu ve evden kimse duymadan çıktım. Jimin son günlerde çok hassas olduğu için kapı açılsa bile uyanıyordu. Evden çıktığımda içimden dua ediyordum uyanmaması için.. Yarım saat sonra her zamanki yerimizde buluştuk. Beni görünce gülümsedi.

"Çok vaktim yok, hemen gideceğim" dedim. 

"Birkaç gün bana izin ver" dedi. 

"Peki, neden izin veren ben oluyorum ki? Senin için bunları yapıyorum. Yoksa çokta mutlu değilim bunları yaptığım için" deyip gülümsedim ve ayağa kalktım. "Görüşürüz, gidiyorum ben" dedim.

Love Story ::pjmWhere stories live. Discover now