Merhaba canlarım.. Biliyorsunuz ki bu hikayem de finale yaklaşmış durumdayız ve ben şimdiden yeni başlayacağım hikaye hakkında düşünmeye başladım. Fakat aklımda birçok kurgu var. Hangisini yapacağıma karar veremiyorum. Buraya kurguları kısa kısa yazıp sizin seçmenizi istiyorum. Başlıyorum..
1- Yun Hee lisedeyken çok iyi resim çizer ve bir gün hocasının 'aklınızdaki kişiyi resmedin' demesiyle Yun Hee ideal tipini çizer. Yıllar sonra ideal tipi karşısına hayalî arkadaşı olarak çıkar. Bu hayali arkadaşını sadece Yun Hee görebilir falan...
2- Aslen koreli ama yurtdışında yaşayan Yun Hee, kendi içine kapanık, sessiz ve her şeye özür dileyen bir tiptir. Son derece zengin bir restaurantta bulaşıkları yıkar, temizlik yapar. Ama tek hayali o restaurantta iyi bir aşçı olmaktır. Şefine uzun süredir aşıktır gibisinden...
3- Yun Hee zengin olmamasına rağmen okulda en sevilen kızdır. Kimseyle kötü geçinmez, ailesine son derece bağlıdır. Bir gün okuldan geldiğinde ailesini evde bulamaz fakat yerler tüm kan içindedir. Odaları dolaştığında anne ve babasını ölü halde bulur. Arkasında da ailesinin katili vardır. Bunu gören Yun Hee katilden kaçmaya çalışır fakat kaçacağı sırada araba çarpar. Aradan yıllar geçer ve Yun Hee dedektiflik sınavlarına girip dedektif olur. Tek amacı ailesinin katilini bulmaktır...
Bunun gibi şeyler düşündüm. Sizinde eklemek veya söylemek istediğiniz şeyler varsa seve seve dinlerim. Lütfenn yardımcı oluuun ~~✩
-Bu arada başrolü yine Park Jimin mi yapıyım yoksa Jackson mu? veya daha baska kisilerde olabilir. Yorumlarınızı bekliyorum