Bayan X

85 3 1
                                    


Tanıtım
...

BAYAN X

Kapalı kapılar ardına ulaşmak bazen hiç de mantıklı değildir. Çünkü gerçekler sizi doğru yola ulaştırırken, doğru olduğunu inandığınız, güvendiğiniz yoldan, insanlardan alıkoyar. Gerçek bazen tokat gibi acıtır her yerinizi. İşte bu yüzden bu satırlarda her geçen gün biraz daha dünyayı tanıcak ve acı gerçeklerle yüzleşicez. Hayal dünyamızın bizi ne kadar da kandırdığına inanıcaz ve sürekli arada kaldığımız ve değer verdiğimiz insanlardan bazen nasıl da kolaylıkla vazgeçmek durumunda kaldığımızı bu satırlarda birlikte yaşayacağız. Bahsettiğim tüm bu durumlarla yüzleşmiş bir kadından söz edicem. Tanıdığınızda belki sevmicek belki sevmeye çalışıcaksınız biliyorum ama kastım bu değildi. Çünkü her ne kadar sevilmese de hepinizin zekasına dikkatine müthiş hafızasına hayran kalacak belkide çoğunuzun özeneceği bir karakter olucak. Belkide gerçekten böyle biri vardı.

Aramızda.

Bilinmezliğin arasında hayatta kalmaya çalışan düşmanlarını bunaltmadan durmayan nefes bile aldırmayan ölüme karşı savaşan aklındaki sorularla çelişen şüpheci güvensiz bir kadın. Başından geçen maceraları gizemi korkuyu ihanetleri dostluğu inancı ölümü ve aşkı ve de en önemli olanı imkansızı peşinden sürükler. Size Bayan X i konuşuyorum.hikayeden de öte belkide yaşanmışlıklarıda ele alır.

Öyle masumcuk , pembe hayal dünyasından sizi koparıp hiç bilmediğiniz yerleri hiç tatmadığınız duyguları yaşatır. Çünkü X iyilik için değil yeri geldiğinde kötülüğünde arkasında durur. Ve bundan da hiç çekinmez. Hatta öyleki aşkından bile vazgeçebilir. Dostların sırtındanda bıçaklayabilir. Başkası olsa Bayan X in yerine olmak bile istemez.

Doğru , X duygularını köreltilmiş bir kadındır. Dugusuzlukla nefes alır dugusuzlukla başını yastığa koyabilir yiyebilir içebilir gezebilir hiçbir anlam ve neden demez kendine ama peşinden gittiği merakına yenik düştüğü aklının hep bir köşelerinde beynini yiyen şüphelere gizemlere sırlara aynı şeyi neden diyebilir.suçlunun katilin peşinden bir an bile ayrılmaz.

Deliller ipuçlar ile zamana karşı yarışır ve Bayan X hiçbir zaman girdiği savaşlarda kaybetmez.Belkide bu yüzden duygularını kontrol altına alabilme ve yahut onu gözünü kırpmadan ayaklarının altında ezerek karşısına çıkan en güzel fırsatları doğru olan herşeyi elinin tersiyle ittiği için X sonsuza kadar bir bilinmeyen olarak kalacaktı. Sherlock Holmes in belkide kayıp ikizi olarak anılcak belkide gizem yada sır düşmanı..

kim bilir belkide hayalet kadında dicekler onun için. Ama bu sefer sherlock Holmes değil BAYAN X i akıllarınıza kazacaksınız. Karşına çıkan tüm güçlü, varlıklı, tanınmış tüm düşmanlarını kıvrak zekası ile tarihe gömecek bir kadın Unutulmaz birine dönüş hikayesi ve dahi annelerin küçük çocuklarına bir prenses yada bir prensi, süpermeni değil Bayan X i anlatacağı bir zamana yolculuk ediyorsunuz
Unutulmaz bir hikayeye hazır mısınız? Çünkü bende bu kadının küçük bir hayranıyım ve en az sizin kadarda meraklısıyım.❤️

Öncelikle bu kitap çok öncelerde aklımdaydı yani birkaç yıl önce.
Bu yüzden bazı bölümleri planlanmıştır.
Ayrıca her bir bölüm 2 hafta ancak gelebilir sizi çok beketmemeye çalışçam. bu benim bu uygulamada yazdığım ilk kurgum ve yazmak istedim önemli birkaç hikayemden biri.







Bayan XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin