🌹-1

12 2 0
                                    

Başlamadan önce şunu söylemek isterim ki bunu sadece eğlence ve kafa dağıtmak için yazıyorum yani yazım veya imla hataları olursa takılmayın ve eğlenmeye bakın

"Evet sadece bir kişi eksik o da birazdan gelir-"
Ceylan Umut'un lafını bölerek "Onu da mı çağırdın?!" Dedi sevinçle.
"O bizim ajanımız Ceylan görevin büyük kısmı onun." Ceylan tereddüt ile yere baktı.Bilim kurgu filmlerinden çıkmış gibi görünen toplantı odasının demir kapıları çalındı ve sert bir tekme ile açıldı.
"Geldi bizim baş belası." Lale'nin sözlerinde alay vardı. İçeri sarışın uzun boylu oldukça güzel ve zarif bir kadın girdi.
"Beni özlediniz mi millet?Hele sen Ceylan beni özledin mi?" Sesi Ceylan'ın adını söylerken soğuk ve korkutucu bir hal aldı.
"Tabi ki özledim canım kardeşim!" Ceylan koşarak Eva'ya sarılacaktı ki Eva son anda geri çekildi ve Ceylan boşluğa sarılarak sendeledi.
"Dokunma bana yüzsüz, bir de utanmadan sarılmaya çalışıyor!" Eva'nın gözlerinden ateş fışkırıyordu.
"Siz kardeşsiniz Eva aranızda küslük olmaz." Oğuz'un bu sözleri sadece Eva'nın yüreğindeki ateşi harladı.
"Benim bir kardeşim yok!"
Umut tartışmayı durmak için aralarına girdi.
"Eva önemli bir iş var sana her zamankinden çok ihtiyacımız var." Eva'nın bakışları Umut'a döndü. Sıkıntılı bir nefes verdi ve "Hadi oturalım." Dedi. Uzun toplantı masasına oturdular, Lale söze girdi.
"İrlanda'da bir mayfa babası var eminim duymuşsundur?"
"Alex dhezok ismini duymayan var mı?"
"Bu seferki hedef o ancak planımız her ne kadar kusursuz olursa olsun Alex bir kusur yaratır biliyorum artık bizimle çalışmak istemiyorsun ama sana ihtiyacımız var."
"Karşılığında ne alacağım?"
"Alex'in servetinin yüzde altmışını."
Eva bir süre düşündü servet bir yana eğer Alex'i alt etmeyi başarırsa adının suçla savaş aleminde nasıl büyük yankı uyandıracağı da bir gerçekti.
"Kabul."
"Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum." Dedi Umut.
"Bu işten kazancım çok. Alex'i indirir emekliye ayrılırım. " Ayağa kalkarak "Evet hepsi bu kadarsa bana müsade." Dedi ve tam kapıdan çıkıp gidecekken Ceylan koşarak kardeşinin kolunu tuttu. Ama Eva sanki mikropmuş gibi iğrenerek koşunu silkti.
"Eva biraz yalnız konuşabilir miyiz?"
"Konuşacak bir şeyimiz yok." Herkes onları izliyordu.
"Lütfen sadece iki dakika yalvarıyorum." Eva gözlerini devirdi.
"İyi peki." Ceylan gözleriyle odadakilere işaret verdi ve herkes iki kardeşin konuşması için dışarı çıktı.
"Evet dinliyorum Ceylan?"
"Bak benden nefret ediyorsun biliyorum ama-"
"Nefret mi?" Kahkaha attı. "İnsan önemsediğinden nefret eder fakat ben senden nefret bile etmiyorum Ceylan. Benim için toz zerresi kadar değerin yok!"
"Abla-"
"Sus abla deme bana! Onun ile evlendiğin gün kalbimden söküp attım seni!" Ceylan'ın gözleri dolmuştu.
"Aşık oldum ya,aşık oldum neden anlamıyorsun!?"
"Tamam aşık olmuşsun ne bok yerseniz yiyin bana neden açıklama yapıyorsun?" Gözünün dolması şiddetli bir ağlamaya dönüştü.
"Çünkü sana değer veriyorum."
"Yalan ağzına yuva yapmış."
"Yalan değil yemin ederim ki değil." Ceylan ağlamaktan harap olmuşken Eva'nın yüzünde sadece tiksinme vardı. Tam çıkıp gidecekken Ceylan bağırdı.
"Dur!"
"Benim senin gibi reziller ile daha fazla konuşacak zamanım yok." Ve çıkıp gitti.

Bundan sonra hikaye Eva'nın gözünden yazılacak

Herkes bizi dışarıda bekliyordu.
"Ona söyleyin bir daha benimle konuşmak gibi bir saçmalık yapmasın." Sesim soğuk içim alev alevdi.
"Yeter artık Eva, Ceylan ne kadar üzülüyor görmüyor musun?" Oğuz'un sözleriyle yumruğumu sıktım.
"Ve sende bir daha benimle konuşmak gibi bir saçmalık yapma."
"Adımı bile söylemeyecek kadar çok mu iğreniyorsun benden?"
"Tahmin bile edemezsin."Lale'ye döndüm.
"İrlanda uçuşu ne zaman?"
"Planı ne zaman yaparsan o zaman."
Anladığımı belli ederek başımı salladım. O lanet tesisten çıkıp arabama bindim ve Umut'a mesaj attım.

Müsait olduğunda bana gel.
(Görüldü)

Eve vardığımda sabırsızlıkla Umut'u beklemeye başladım. Çok geçmeden kapı çaldı. Umut'u içeri aldım.
"Neden beni çağırdın?"
"Bu planın mükemmel olması lazım yani yardımcım olarak bir tek sana güvenebilirim."
"Peki kafandaki taslak ne?" Dedi koltuğa oturarak bende yanına oturdum.
"Alex'in şirketi için çok iyi bir yazılımcı aradığını duydum ama tabii ki alacakları kişinin geçmişine bakıyorlar yani geçmişimi iyi uydurmamız gerekiyor. Kafamdaki taslak şu: İsmim Ava olacak duyduğumda çok yabancı gelmemesi için kendi adıma yakın bir şey seçtim. Ailem ölmüş sadece ablam var o da Lale olacak. Yazılım okudum ve çok başarılıyım. Ağzım sıkı ve seksiyim."
"Seksi rolünü oynamaya gerek yok zaten öylesin." Sinsi bir gülüş takındım.
"E herhalde!" Gülerek başımı okşadı.
"Sana gülmek yakışıyor Eva, bir salağın yasını tutmak değil."

Flasback:

"Eva sakin ol nolursun!"
"Allah'ım aklıma mukayyet ol!"
"Eva bak biliyorum-"
"Umut ben hamileyim!" Sessizlik.
"N-ne?"
"Umut ben onun bebeğini taşıyorum."
"Siktir!" Umut elleriyle yüzünü kapattı.
"Bu gün ona ve Ceylan'a bebeğimiz olacağını söyleyecektim. Onlar ne söylediler biliyor musun?" Histerik bir kahkaha attım.
"Eva sakin ol ama biz Ceylan ile birlikte olduk ve ben ona aşığım beni,bizi affet." Umut bana sıkı sıkı sarıldı. Başımı omzuna gömdüm ve kahrımdan ağlamaya başladım.
"Umut ne yapacağım ben?"
"B-bak benim evime gidelim? Dağın başındayız ve hava buz gibi."
"Olur."

Evine geldiğimizde gözüm karardı ve sendeledim. Umut düşmemen için beni kolumdan tuttu.
"Eva!"
"İ-iyiyim gözüm karardı sadece."
Beni kucağına aldı.
"Ne yapıyorsun?"
"Yürüyecek halin bile yok. Seni yukarı kadar taşıyacağım." Karşı çıkmadım. Halimde yoktu zaten.
Beni odasına kadar taşıdı ve dikkatlice yatağına yatırdı.
"Bir şey istersen seslen." Tam çıkacakken arkasından seslendim.
"Umut,iyiki varsın."

Günümüz:

"Benim kimsenin yasını tuttuğum yok Umut!" Ellerini havaya kaldırdı.
"Tamam sustum çakma sarışın!" Dedi alayla demin söylediği cümleden pişman gibiydi.
"Çakma mı? Kavga da söylenmez!"
"Çakma değil mi bak dip boyan gelmiş."
İstemsizce gülümsedim.
"Sana gülmeler yakışıyor aynen böyle."
"Bize gülmeler yakışır Umut'cum."
Ve tekrar plana gömüldük













Hellüüü
Bölümün ilk halinde Eva ve Umut sevişiyorlardı ama son anda çok sıkı dost olmaları kanaatine vardım.
Umarım beğenmişsinizdir

BencilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin