🌹-5

1 0 0
                                    

Pencereden sızan ve gözlerimi yakan güneşle yavaşça gözlerimi açtım. Hayır rüya değilmiş dün gece. Beni izlerken yakaladım Alex'i yatağın karşısındaki koltuğa oturmuştu.
"Günaydın."
"Dünyanın en tuhaf şeyini yaşıyoruz biliyorsun değil mi."
"Neyini."
"İlişki?" Dedim emin olmayarak.
"Biz sevgili miyiz?"
"Bilmem buna ne denir bilemedim." Kalktı ve yanıma geldi. Ellerimi tutup öptü.
"Çok isterim sana sevgilim demeyi."
"Çok hızlı her şey."
"Bizim hikayemizde böyle olsun Eva. Ne olmuş."
"Katiline aşık olan bir aptalsın." Sırıtışı güzel gamzelerini ortaya çıkardı.
"Öldüreceğin adamdan hamile kalan bir aptalsın." Güldüm.
"Seni öpebilir miyim?"
"Sorman hata." Dudaklarımız buluştuğunda açlıkla emdi.
"İlk defa ne yapmam gerekiyor bilmiyorum."
"Yanımda kal benimle,bebeğimizi büyütelim. Sana ihanet edenlerin yanına geri mi dönmek istiyorsun?"
"Her ne kadar canımı da yaksalar onlar benim ailem."
"Biz de bir aile olacağız Eva."
"Bana zaman ver lütfen."
"Sen bilirsin. Ben aşağı iniyorum sende hazırlanıp gel bir sürprizim var."
"Tamam." Odadan çıktığında derin bir nefes aldım
"Ne yapıyorum ben." Ayağa kalktım ve saçlarımı tepeden toplayıp çiçekli bir elbise giyip aşağı indiğimde o beni bekliyordu.
"Neymiş şu sürpriz?"
"Gidince görürsün."  Evden çıktık ve arabaya bindik. Bir süre geçtikten sonra lüks bir kıyafet mağazasının önünde durduk.
"Sürprizin bu mu? Kıyafet mi alacağız."
"Akşam ki balo için kıyafet alacağız."
"Beni bir et parçası gibi ordan oraya taşıyamazsın." Yüzünü buruşturdu.
"Çocuğumun annesini tanıtmak istiyorum sadece."
"Çocuğunun annesi, anne olmak istiyor mu peki."
"Bak sadece biraz eğleniriz o kadar."
"Peki tamam." Yanağımdan öptü.
"Hadi." Mağazaya girdiğimde o kadar çok elbise vardı ki gözlerim kamaştı.
"Seç bakalım."

Tekrar arabaya bindiğimizde alışveriş yapmanın verdiği keyif yüzüme yansımıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Tekrar arabaya bindiğimizde alışveriş yapmanın verdiği keyif yüzüme yansımıştı.
"Balo ne zaman?"
"Bu akşam."
"Ne!?"
"Sakin ol endişe ettiğin bu ise kuaför ve diğer ihtiyaçların eve gelecek."
Rahatlamış bir nefes verdim. Eve geçtiğimizde kuaför saçımı ve makyajımı yaptı. Aynadaki ben artık ruhen bambaşkaydı ve bu görünüşümede yansımıştı. Daha mutluydum artık mesela. Kapı çaldı.
"Gir." Alex içeri girdiğinde nutku tutulmuş bir şekilde bana bakıyordu.
"Nasıl olmuşum?"
"Gördüğüm en güzel şeysin." Ona doğru yürüdüm ve dudaklarına tutkulu bir öpücük bıraktım.
"Hadi gidelim." Korumalar eşliğinde balo salonuna geldiğimizde herkes masaldan çıkmış gibi görünüyordu.
"Eva ben iki dakika birine selam vereceğim."
"Tamam bekliyorum. Tatlım?"
"Bunu sevdim." Dedi ve gülerek gitti. Tuvalete gitmek için kalktım, uzun koridorlar yürüdüm ve tam tuvalet gireceğim sırada biri ağzımı kapatıp bir odaya çekti beni. Göremediğim kişinin çükünü tekmeyelim yumruk attığım sırada karanlık odanın ışığı açıldı ve karşımda gördüğüm ekipti. Umut ise erkekliğini acı ile tutuyordu.
"Siz burda ne yapıyorsunuz?"
"Öyle İrlanda'ya gelmişken bir eğlenelim dedik oh kurtlarımızı dökeriz. Kızım salak mısın seni kurtarmaya geldik!" Dedi Umut.
"Ben hiç bir yere gitmiyorum."
"Ne demek gelmiyorum?" Oğuz şaşkına dönmüştü.
"Basbaya. Aşık oldum."
"Eva sen iyi misin!"
"Biliyor musun ilk defa çok iyiyim Ceylan!"
"Saçmalama gidiyoruz!"
"Birincisi bana sakın emir kipi ile konuşmaya cürret etme, ikincisi" hepsine gülerek baktım.
"Hamileyim!"
Hep bir ağızdan ne diye diye bağırdıklarında kahkaha attım.
"Oğuz o gece senin odana gelmişti." Dedi Ceylan şok içinde
"Ne!" Diyen bendim bu sefer.
"Saçmalama be Oğuz defteri seni siktiğinde kapandı benim için! Çocuğum Alex'ten."
"Hay sikicem ya!" Umut'u ilk defa böyle sinirli görüyordum .
"Alex her şeyi biliyor eğer gelmezsen bizimde hayatımız tehlikeye girer abla, sen bu kadar bencil olamazsın doğmamış çocuğum tehlikede Hiç bir şeyi umursamıyorsun . Hiç bir derdin yok!" Dedi Ceylan ve bu duyduğum en ağır cümlelerden bir tanesiydi. Yüreğim aldığı her darbede ağırlaşırken taşıyamaz hale gelmiştim artık. Göz yaşlarım kahkaha olarak çıkıyordu ve insanlar bunu hiç bir sıkıntım yokmuş gibi algılıyordu. Anlamadı kimse bu dediklerimi.
"Biliyor musun Ceylan sende piçinde sikimde değilsiniz. Hadi size bir şey itiraf edeyim. Sizin sikiştiğinizi söylediğiniz zaman benim Oğuz'dan gebeydim be!" Sessizlik. Gergin yutkunuşlar.
"N-noldu peki. Çocuğuma." Çocuğun.
"Üzüntüden düşürdüm Oğuzcum. O yüzden bir kerede ben bencil olayım bırakın!" Acıyla nefes verdim.
"Alex'le aşığım ve çocuğunu doğuracağım." Dedim ve kapıyı çarpıp çıktığımda Alex kapının dışında duruyordu.
"Ne kadarını duydun?"
"Bana aşık olduğun kısmı duymadım merak etme." Gülerek dudağına yapıştım.
"Beni kimse anlamıyor Alex. Bir sen."
"Yaralanın yarasını diğer bir yaralanandan başkası saramaz Balkan kadını."
"Bu lakabı sevdim." Güldüm.
"Evimize gidelim mi?"
"Gidelim güzelim."






Kısa oldu biraaaazz
Oy+yorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BencilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin