"Hanımefendi-"
"Alın şunu benden!"
"Tamam sakin olun."
"Olamam şu yaratığı al benden!"
"Tamam sakin. Ben hemşirelere söyleyeceğim kürtaj için hazırlık yapsınlar."Yarım saattir hastane koridorlarında bekliyordum. Nihayet bir hemşire geldi.
"Buyurun burdan." Kalktım. Gösterdiği odaya yürüdüm. Tam içeri girecekken arkamdan bir ses geldi.
"Ava dur!"
Alex!
Arkamı döndüm.
"Ava nolur dur, ben baba olmak istiyorum!" İlk defa böyle çaresiz görüyorum onu.
"Ben anne olmak istemiyorum."
"Ava nolur istersen bakmazsın ona ama canımı benden alma."
"Seni tam anlamıyla tanımıyorum bile. Anne olmak istemiyorum Alex!"
"Gel konuşalım sonra karar senin."
"Siktir git benim amacım bu değildi, buraya gelme amacım senden bi piç doğurmak değildi!"
"Onun hakkında böyle konuşma!"
"Umrumda değil!" Hızla bana koştu ve kolumdan tuttu.
"Ne yapıyorsun bırak beni!" Çekiştirerek hastane kapısına kadar çıkardı. Arabası hemen hastanenin önündeydi. Bir adam kapıyı açtı. Beni bırakması için Alex'e kafa attım fakat o bundan etkilenmiş görünmüyordu. Beni zorla arabaya bindirdi ve ben kaçmaya çalışmadan kapıyı kapatıp kilitledi. Camı yumruklamaya başladım.
"Aç şu siktiğimin kapısını!" Tekmeledim,yumrukladım gün yüzü görmemiş küfürler ettim ama nafile!
Ardımdan o da şoför koltuğuna oturdu.
"Şimdi beni bırakmazsan seni öldüreceğim!"
"Orası kesin zaten!"
"Ne diyorsun sen be?!"
"Ava beni aptal mı sandın?" Dedi küçümseyici bir tavırla.
"Ne diyorsun anlamıyorum!"
"Beni öldürmek için şirkete sızan bir ajan olduğunu biliyorum!"
Sessizlik.
"Beni neden öldürmedin? Hamileliği öğrenmeden önce?"
"Çok konuşuyorsun." Arabayı çalıştırdı.
"Sana bir soru sordum! Beni neden öldürmüyor veya alıkoymuyorsun?"
Duymamazlıktan geldi. Çocuk gibi kollarımı önümde birleştirdim.Aradan 2 saat geçmişti.
"Nereye gidiyoruz amına koyayım?!"
Küfürüm ile suratını buruşturdu.
"Alıkonmuş bir esire göre fazla sinkaflı konuşuyorsun. O bebeğe dua et."
Elimi ağzıma koydum ve şaşırmış gibi yaptım.
"Babası etkileniyor böyle konuşma."
"Cidden sen hangi kafayla aldırmayı düşündün?"
"Sanane!"
"Ne demek sanane?"
"Belki bir daha anne olma fikri ağır geliyordur gerizekalı!"
"Bir daha mı?" Sustum.
"Konuşsana!"
"Sus ve sür." Bir süre sonra kocaman Çelik kapılardan geçtik ve bir malikaneye girdik.
"Beni esir mi alıcaksın?!"
"En başta yapmam gerekeni yapacağım."
"Beni öldüremezsin."
"En başta yapmam gereken şey bu değildi zaten." Are you fucking serious?
Araba durdu ve kapımı iri yarı biri açtı.
"O eller sadece kapı açmaya mı yarıyor beyefendi?"
"Eva!"
"Ne var? Ayrıca sen bana Eva mı dedin?"
"Sana hakkında gerçekleri bildiğimi söylediğimi hatırlıyorum."
Kolumdan sıkıca tuttu ve beni içeri sürüklemeye başladı.
"Beni ordan oraya sürükleyemezsin! Ben bir eşya değilim ayrıca hamileyim!"
"Çocuğumuzu umursadığını düşünmüyorum."
İçeri girer girmez kapı kapandı ve Alex beni bıraktı.
"Yukarı çık ve kendine bir oda seç."
"Çok kabasın."
"Tasman elimde."
"Tasmamı başka amaçlar içinde kullanabilirsiniz?" Ve o gergin yutkunuşu!
"Odanı seç Eva."Seçtiğim odada yatakta uzanmış nasıl firar edeceğimi düşünüyordum. Lanet herif telefonumu da almıştı! Lale gil benim yokluğumu fark etmiş olsa iyi olur! Saat gece yarısı olmuştu. Uzandığım yerden kalktım ve odadan çıktım ve malikanede gezinmeye başladım. Rastgele bir odaya girdim. Bu sanırım Alex'in odasıydı ama kendisi odada yoktu bu bir fırsattı. Dolapları ve çekmeceleri karıştırdım ve en son bir kasa buldum. Aldığım eğitimler sayesinde nasıl açılacağını biliyordum. Kulağımı kasaya dayadım ve bir çok deneme yaptıktan sonra kasayı açmayı başarmıştım. İçinde para veya altın bulmayı beklerken bir defter bulmuştum. Elime aldım ve yatağa oturup açtım. Bu bir günlüktü!
"Hangi aptal günlük tutar?"
2 Eylül 2023Bir kız ile beraber oldum. Ama ne kız: Sanki gözlerinde sonbahar vardı o kızın. Saçları güneşten dahi parlaktı. Altıma kıvranırken onu hayranlık ile izlediğimi fark etmedi. En kötüsü de o kız beni öldürmek istiyordu. Kendime bile itiraf etmekten korktuğun şu ki ben o Balkan güzeline aşık oldum. İmkansız bir aşk farkındayım ama elimden hiç bir sikim gelmemesi çok canımı yakıyor!
HA-SİK-TİR!
Bana mı aşık? Ben,ben amına koyayım ben!
Olamaz. Sevemez beni ben-
Ayak sesleri duydum ve günlükle beraber hızlıca masanın altına girdim. Odaya giren iki çift ayak gördüm. Bu oydu Alex.
"Kasa?" Siktir kapatmayı unuttum.
"Eva, burda olduğunu biliyorum çık çabuk!"
Canıma susamadım.
"Eva çıkmazsan çok kötü olur."
Usulca masanın altından çıktım ama günlüğü arkamda saklıyordum."
"Sen ne cürretle-" ellerime baktı.
"Ne saklıyorsun."
"Hiçbir şey." Zorla kollarımı tuttu.
"Ne kadarını okudun!"
Sustum.
"Konuş!" Gözlerimiz buluştu.
"Yanlış sarışına aşık oldun."
Bu sefer susan oydu. Sessizce yatağa oturdu.
"Ne diyeceğimi bilemiyorum."
Yanına oturdum.
"Asıl ben. Bak Alex ben yani benim-"
"Karşılık beklemiyorum."
"Hayır dinle." Nefes verdim bunu anlatmak benim için çok zordu.
"Biri vardı. Çocukken tanıştım onunla tüm dünyam bir o birde kardeşimdi. Birlikte büyüdük onunla sonra hamile kaldım. Ona söyleyeceğim zamanda bana." Gözümden bir damla yaş akarken o beni dikkatle dinliyordu.
"O bana kardeşimle yattığını ve ona aşık olduğunu söyledi. Üzüntüden bebeğimi düşürdüm."
"Siktir Eva-"
"Dinle. Dinle ki beni biraz anla. Bebeğimi düşürdükten sonra bütün renkler pastel oldu Alex. Ben onunla beraber büyüdük diye beraber yaşlanırız sanmıştım. Yanılmışım. Kardeşim peki ona ne demeli. Ailemiz bizi çöp gibi atmış ben büyüttüm onu o ise bu kahpeliği reva gördü." Hayır bu hıçkırıklar içinde ağlayan zavallı ben olamam.
"O yüzden ne birini sevemiyorum. Kalbim buz gibi. Hele bir daha anne olma ihtimalim."
Tekrar gözlerine baktım.
"Sana sarılabilir miyim?" Cevap vermeden sıkıca sarıldı bana. Omzunda ağlıyordum öldürmek için yanıp tutuştuğum adamın kollarındaydım. "Çok yorgunum Alex. O yüzden sevemezsin beni."
Geri çekildi.
"Seni aklımdan çıkaramıyorum Eva. Yaralarını sarayım bırak."
"Ben kör düğümüm."
"Umrumda değil."
"Seni öperim. Siktiğimin dudaklarını yanlış olduğunu bile bile-" lafımı bitiremeden dudaklarımız buluştu. Bu öpüşmemiz sessiz bir ağıttı sanki. Kabul etmek istemesemde bu gece ruhlarımız bağlanmıştı ebediyete kadar çözülmeyecek şekilde sonra soydu beni ve kendisini ama şuan ikimiz sadece bedenlerimizi değil ruhlarımızı da tüm çıplaklığı ile görüyorduk...BOMBA GİBİ BÖLÜMDÜÜÜÜ
oyyy bebişler oyyy please
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bencil
ActionSuçla savaşan bir ekip yeni bir görev için İrlanda'ya uçar ama öldürecekleri mafya babası grubun ajanına aşık olur... "Hiç bir şeyi umursamıyorsun . Hiç bir derdin yok!" Dedi Ceylan ve bu duyduğum en ağır cümlelerden bir tanesiydi. Yüreğim aldığı he...