4 fejezet. Mi történt James, Noah között?

23 3 0
                                    

♡︎★Lucas★♡︎

Még beszélgettünk, addigra vissza jöttek a többiek.
- hol voltatok James, Noah? - kérdeztem, miközben feléjük fordultam
- ja, mosdóba voltunk - mondta Noah
- ennyi ideig? - kérdeztem
- igen - mondta James
- hmm ugye nem csináltatok valamit? - kérdeztem huncutan
- hadjál Lucas, nem csináltunk semmit - mondta picit idegessen Noah.
Mikor vissza szóltam volna, oda jött hozzánk Linda tanárnō.
- gyerekek menjetek be az osztályba, addig még én beszélek Mr. Williammal - mondta Linda tanárnō
- rendben - mondtuk egyszerre.
Elindultunk vissza az osztályba 8-an velem együtt. Oda is értünk, a citromsárga falu osztályhoz. Nem tudom, hogy kiválasztotta ezt a színt, de nagyon hülyén néz ki - mondtam magamnak.
Leültünk a helyünkre. Én James mellett ültem, a negyedik padsorban, ami az ablak elōtt volt, meg persze az elsō padban.
Még vártunk, Linda nénire, addig beszélgettünk Jamessel.
James olyan fiú volt aki szintúgy meleg mint én, és ugyan úgy mindkettōnknek, csak a barátai tudják.
Jamesbe nagyon sok lány szerelmes volt, úgy mondd ō volt az a fiú aki nagyon "menō", de csak ezért szeretne a legtöbb lány vele lenni, mert a szülei nagyon gazdagok, és ezért is szokták "menōnek" nevezni.
Mondjuk nem is volt csúnya. Göndör barna hajú fiú volt, akinek azért testalkatra is egész jó volt. Nem azt mondom, hogy izmos nagyon, csak egy kicsit, de épp eléggé, hogy sok lány még ez miatt is belé szeretett.
Noah meg az a fiú volt aki úgy mondd átlagos volt, inkább túl átlagos. Nem volt benne semmi érdekes. Csak egyedūl annyi volt benne, hogy ō is biszex mint George.
A hajában sem volt semmi extra, a ruhája is átlagos volt. Néha Mr. Átlagosnak hívtuk, ez miatt.
- most komolyan mit csináltatok ketten a fiú mosdóba - kérdeztem, majd fordultam James felé
- semmit! - mondta pironkodva
- na nekem elmondhatod
- hát...de nem mondod el a többieknek ugye?
- nem nyugi
- ōōō hát oké - mondta egyre jobban pironkodva.
Mikor megjöttél, akkor ugye elmentünk mosdóba. Aztán hirtelen neki estem Noah ajkainak. Nem tudom miért csak elkapott a hév - mondta, aztán sóhajtott egy nagyot
- és utána? - kérdeztem egyre izgatottan.
Után miután èszre vettem, hogy mit tettem egybōl elkezdtem bocsánatot kérni, aztán csak elakartam menni, de ō vissza rántott, amikor az ajtóhoz értem, és megcsokólt - mondta pironkodva.
- úristen - mondtam boldogan.
- Akkor most együtt vagytok? - kérdeztem egyre boldogabban
- nem tudom - mondta szomorúan
- oh értem, az nem jó - mondtam egyre jobban elkomorulva.

✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎  (BL)   |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|   Where stories live. Discover now