★♡︎Lucas♡︎★
Miután elment a rendōr, gyorsan föl rohantam a szobámba, és leültem a laptop elé.
- na végre most már kezdhetek kutakodni Jenny után - mondtam boldogan magamnak.
Egybōl rá is mentem a lány instagram oldalára.
Kicsit várnom kellett aztán be is töltött.
Jenny profilján ō volt rajta, ahogy áll egy virágzó cseresznye fa alatt, virág mintás ruhában, a szép barna haja ki volt engedve, itt még hosszú volt a popsijáig leért neki, nem akkora mint most mert most csak a válláig ér.
Egész sok követōje van 112. Viszont a postjai alig van csak 12 db.
Gyorsan lementem a képek legaljára, ahol föl rakta az elsō képeit.
Az elsō poston egy fehér szōrū cica volt rajta, ahogy alszik az ágyon. Biztos az ō macskája. Kis aranyos.
A tōbbi képen, ezen kívūl is a cicája volt rajta, csak mindig más pózban, valahol aludt, volt olyan is ahol az ablakban ült, és nézet a házak felé, meg olyan kép ahol a rokona kezében volt, macskáról az utolsó képen, éppen valahol a fūben feküdt.
Aztán a 6-dik képen már ō maga volt rajta, ahogy a ūl háttal és a naplementét figyeli.
A 7-dik fotón három kéz volt rajta, ahogy fogják a fagyit. A post alatt meg volt jelōlve, hogy kik fogják Jenny kívūl a tōbbi kettō tölcséres fagyit.
Az egyik biztos Lily volt mert, én követtem ōt Lily_SH2, a másik fagyit aki fogta az szerintem Ravi volt, az usere eléggé arra törekedett Ravi_Synklervok10.
A többi képeken, majd nem ugyan az volt, a 8-dik és a 9-dik képen Jenny, Lily, Ravi, és Samantha volt rajta, ahogy állnak a tenger elōtt.
Az egyik fotón Lily és Ravi szamár fület tartanak egymásnak, a 9-dik képen pedig már mindenki mindenkinek.
A 10-dik képen, ami Jenny eltūnése elōtti egy, hónappal készült, ahogy mosolyog a kamerába és közben fogja a kezében a fehér szōrmókot.
Viszont a 11-dik kép a lány eltūnésének elōtti 1 héttel készült.
A fotón ō van rajta, ahogy dobálja a faleveleket az égbe.
Végül a legfrissebb postja az 2 nappal az eltūnése elōtt készūlt.
Jenny van rajta, egy fekete, fehér színū képen, ahogy fel van húzva a térde, neki van dōlve egy fának, és a feje le van hajtva a térdére.
- ez az utolsó kép nekem nagyon fura - mondtam magamnak
- meg nézem mi van alá írva.
L.A.X.
- hmm mit jelentenek ezek a betūk?!
- meg az különös, hogy Jenny képei között van három hét vagy 1-2 hónap kihagyva, viszont az utolsó kettō kép között csak három nap telt el, és ugye a képet kettō nappal az eltūnése elōtt rakta ki. Tehát ezek szerint vasárnap postolta, mivel ma péntek reggel tünt el.
- hmm különös - mondtam magamnakSziasztok bocsánatot szeretnék kérni, mivel nem szombat vagy vasárnap raktam ki az új fejezetet, ha nem kedden, mert valamilyen oknál fogva nem engedte fel tölteni.
A másik pedig remélem jól írtam le itt a vége felé azt, hogy "csak három nap telt el, és ugye a képet kettō nappal az eltūnése elōtt rakta ki. Tehát ezek szerint vasárnap postolta, mivel ma péntek reggel tünt el" mert nem vagyok benne biztos, hogy ez így értelmes-e. Ha meg kérlek valaki legyen olyan kedves, ha nem jó akkor segítene nekem leírni érthetōbben.
YOU ARE READING
✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎ (BL) |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|
Mystery / ThrillerEgy lány eltūnt Saint Helens-ben, de az emberek nagyjából fölsem hederítenek rá a rendōrség sem csinál sok mindent. Így hát egy egyetemista diák akit Lucas Kiltonnak hívnak elkezd foglalkozni az üggyel, hogy kiderítse az igazságot, de arra nem szám...