♡︎★Lucas★♡︎
Miután beszéltem Samanthával, oda mentem a rendōrökhöz
- elnézést!
- igen? - mondta a rendōr, ahogy hátra fordult
- ha szabad megkérdeznem, mindenkit kifognak kérdezni, ezzel az üggyel kapcsolatban?
- igen - mondta határozottan. Na de most menj innen kölyök, mert fontos dolgokról beszélgetünk
- rendben - azzal el is mentem onnan.
Vissza mentem Samantháékhoz, és hallgattam mit beszélnek, éppen Lilyvel és Georgeval beszélt.
Lily az a lány volt aki mindig ápolta a szōke hosszú haját. Minden fiú szerelmes volt belé, csak egy baj volt, ō nem a fiúkhoz vonzódik, ha nem a lányokhoz, de ezt csak mi tudjuk. James Wilson, Noah Byrne, Samantha Murpy, Rhys Brown, George Morton, Ravi Synkler, és én tudom Lucas Kilton.
George meg az a fiú volt, akinek nincs annyira sok barátja, csak mi vagyunk neki 7-en. Mert ō nem volt túl szép fiú, a feketés, barna haja mindig kócosan állt, a stílusa is kicsit fura volt. Pedig amúgy nagyon kedves srác. Meg sokan csesztették a méretével, és azzal, hogy nyíltan kimutatja, hogy ō biszex.
A méretével azért csesztetik, mert picit magasabb hozzánk képest, mivel ō 180cm még nálunk az osztály átlagos magassága 175-178cm közötti, kivéve Jenny ō 172cm, de ōt nem csesztetik azzal, hogy alacsony.
- nagyon ideges vagyok Jenny miatt, remélem jól van - mondta idegessen Lily
- igen nagyon remélem. Amúgy hol van Ravi? - kérdezte George
- tényleg, én sem láttam - mondta Samantha
- szerintem nem is baj, hogy nincs itt - mondtam én.
Mikor kiejtettem azt a mondatot a számon, abban a pillanatban lépet be az ajtón. Messzirōl láttuk a sötétbarna haját, meg a mogyoró barna szemét, ahogy jön felénk. A stílusáról is föl lehetett ismerni, hosszú bōszárú szakadt farmerban volt, és egy világos szürke pulcsiban, amin koponya fejek voltak. Ō mindig is az a fiú volt, aki nagyon jól összeválogatta a stílusát.
Oda is ért hozzánk. Mindenkinek egyenként köszönt kivéve csak nekem nem mert nem voltunk nagyon jóba, nagyon ritkán beszélgettünk, meg valamilyen oknál fogva utált engem.
- szia haver - mondta Rhys, aki valahonnan vissza jött
- szia - mondta Ravi - majd lepacsiztak
- Ravi!! De jó, hogy itt vagy - mondta Lily. Képzeld el Jenny eltūnt
- micsoda?!? - mondta meglepōdöttem Ravi. Ez, hogy történt?!
- hát - mondta miközben megtörölte a szemét.
Elmondta az egész történetet. Néha-néha meg állt, mert egy-egy könnycsepp húllott a szemébōl.
- úristen, ennyi minden történt, még nem voltam itt - mondta meglepōdöttem Ravi
- igen - mondta Rhys.
ESTÁS LEYENDO
✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎ (BL) |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|
Misterio / SuspensoEgy lány eltūnt Saint Helens-ben, de az emberek nagyjából fölsem hederítenek rá a rendōrség sem csinál sok mindent. Így hát egy egyetemista diák akit Lucas Kiltonnak hívnak elkezd foglalkozni az üggyel, hogy kiderítse az igazságot, de arra nem szám...