7 fejezet. A gondolatok

15 3 0
                                    

❀❤︎Ravi❤︎❀

Utáltam otthon lenni, miután apa elment egy másik nōvel, anya teljesen magába fordult, engem okolt miatta.
Kinyitottam a bejárati ajtót és bementem rajta.
Gyorsan levettem a kabátomat meg a cipōmet, és elakartam indulni a szobám felé, de anya megállītott.
- Ravi köszönni kifog? - kérdezte anya közömbösen
- ja, szia anya - mondtam picit megszeppenve
- kisfiam miért nem köszöntél amikor bejöttél?
- jó bocsi csak máshol járt az eszem
- mi az már megint egy fiún? - kérdezte föl vont szemöldökkel
- nem. Na most már mehetek föl a szobámba?
- igen - mondta anya - majd vissza ment a nappaliba.
Elindultam a szobám felé, ami a padláson volt. Nem tudom miért költöztem oda fel, de szerettem ott lenni, nyugalmam volt.
Lenyitottam a padláshoz vezetō lépcsōt, és elindultam föl felé.
Ahogy föl értem ledobtam az ágyamra a táskámat, majd oda mentem a könyves polcomhoz, és levettem róla egy könyvet, a mi a Mindketten meghalnak a végén címū könyv volt. Vissza mentem az ágyamhoz és leültem rá, majd elkezdtem olvasni a könyvet, de nem sokat olvastam kb 5-10 oldalt, mert a gondolataim máshol jártak.
- mi van, ha azt a követ tényleg valaki más tette oda? - kérdeztem magamtól - mi van, ha Lucasnak igaza van, és azt a követ valaki direkt rakta oda.
- Ravi csak képzelōdsz - mondtam magamnak
- az a hülye Lucas most rám hozta ezt a szart - morgolódtam magamban - meg, hogy ugye Jenny is eltūnt. Szegény Jenny.

✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎  (BL)   |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|   Où les histoires vivent. Découvrez maintenant