23 fejezet. Mindennek a kezdete

8 2 0
                                    

♡︎★Lucas★♡︎

Éjszaka nem sokat aludtam, az a fekete pasas járt a fejembe.
Szerencsére nem ölt meg, vagy jött be az ablakon.
Īgy kicsit kótyagosan, de kikeltem az ágyból.
Elōszōr oda mentem az ablakhoz, és meg akartam húzni a rolót, de féltem, hogy ott van még. Aztán elkezdtem magamba számolni.
- gyerünk Lucas - biztattam magam
- 1....2....há...rom.
Fölhúztam a rolót...
De szerencsére az az alak már nem volt ott.
- huh - fújtam ki a levegōt
- szerencsére nincs ott az az alak.
Felöltöztem, aztán lementem. Anyéák nem voltak otthon. Elmentek dolgozni.
De szerencsére anya csinált nekem melegszendvicset. Ott volt az asztalom.
Leültem, majd magam elé húztam a tényárt, a rajta lévō melegszendviccsel együtt.
Langyos volt, úgy, hogy nem kellett megmelegítenem.
Miután megettem, beraktam a koszos tányért a mosogatóba, majd kimentem a hátsó ajtón, ami a konyhából nyīlt.
Megakartam nézni, hogy hogyan jutott föl az az alak a háztetōre, hát ha van ott valami.
Ahogy kimentem az ajtón abba a pillanatban Félix rohant oda hozzám, megsimogattam. Aztán elōre mentem, ō is jött utánam.
Nem hittem a szememnek, egy létra volt a falnak kitámasztva, méghozzá a miénk.
Egyáltalán honnan tudja, hogy hol szoktuk tartani a létránkat? Vagy miért nem hallottam semmit, amikor kivette, és oda rakta?
Gyorsan elvettem a létrát, bár nem volt könnyū, majd vissza vittem a helyére.
- most jut eszembe ma kezdem el kikérdezni az emberek Jennys üggyel kapcsolatban - mondtam magamnak.
Vissza mentem a házba, majd föl mentem a szobámba.
Bementem, és elōvettem egy kis táskát, majd beleraktam a laptopomat, egy jegyzet füzetet, mellé egy tollat, meg a telefonomat. Föl vettem a hátamra a táskámat, és már mentem is le a lépcsōn. Gyorsan elvettem a lakáskulcsot. Nekünk kettō lakás kulcsunk van, egy anyáéknál egy meg, most már nálam. Majd bezártam az ajtót. És kiléptem a járdára, majd elindultam az elōttünk lévō ház felé.

✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎  (BL)   |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|   Where stories live. Discover now