♡︎★Lucas★♡︎
Miután oda értem az elōttünk lévō szomszéd háza felé, bekopogtam az ajtón.
Pár perc eltelt mire kinyitotta az ajtót. Egy idōs nō állt az ajtóban.
Hosszú kék virágos ruhája volt. Gondolom ezt otthon szokta hordani, mert olyan otthonka feelingje volt.
Rövid, ōsz, göndör haja volt, amibōl ez egyik tincs kiállt oldalra.
És szemüveg is volt rajta
- csókolom Lucas Kilton vagyok. Szeretném önt kikérdezni, hogy esetleg tud-e valamit az eltūnt lányról.
- szia gyermekem. Kirōl lenne szó?
- Jenny Ward
- jaj megvan ki az. Benne volt a hírekben.
- micsoda Jenny benne volt a hírekben? Errōl miért nem tudtál hülye Lucas - mondtam magam elé motyogva.
- tessék kedvesem, mit mondtál? Nem hallottam
- jaj semmit Ms....
- Rose - mondja az idōs hölgy
- Rendben. Esetleg adna nekem egy interjút Ms. Rose? Hát ha tud valamit Jennyrōl
- igen persze gyermekem. Gyere bentebb - mosolygott rám az idōs néni.
Az ajtó a nappaliba nyílt. Nem volt túl nagy nappali, de mondjuk amúgy is egyedūl lakik itt, minek kéne, hogy tágas legyen.
A falra föl volt szerelve egy kisebb polc, azon képek voltak rajta. Gondolom az unokái lehetnek azokon a képeken. Egy hosszú szōke hajú kislány, és egy barna rövid hajú kisfiú.
- gyere erre gyermekem, menjünk a konyhába - mutatott a nō a konyha felé, ami a nappali bal oldalán volt.
Ha szeretnéd csinálhatok neked egy kis kávét
- nem kell köszönöm - mondtam, miközben követtem Ms. Rose-t a konyhába.
Leültem a konyhában lévō szék egyikére, majd levettem a táskát a vállamról, és elōvettem a laptopomat.
Bekapcsoltam, és beírtam a kódomat, majd rá mentem Nyomozás Jenny Ward után címū pdf-re2 bejegyzés: Mit tudnak az emberek Jenny Wardról?
- Ms. Rose akkor kezdhetjük?
- igen gyermekem - felelte az idōs hölgy
- rendben. Akkor hallgatom mit tud a lányról, vagy esetleg mit hallott a híradóból
- a híradóban mondták, hogy rejtélyesen eltūnt egy 19 éves lány.
- ō Ms, Rose, ha megkérem, ne ezeket mondja, ha nem, hogy mit feltételeznek, róla, mi okból tūnhetet el.
- értem gyermekem. Bocsánat
- semmi baj. Na de kérem folytassuk.
- azt feltételezik róla, hogy esetleg valaki akivel rosszba volt, az rabolhatta el. A szülei szerint Jenny nem volt rosszban senkivel, mert akkor mondta volna nekik.
Viszont a szülei azt is mondták, hogy mielōtt eltūnt pár nappal ezelōtt nagyon fura volt, olyan nyugtalan. Folyton csak bent volt a szobájában, és nem jött ki onnan.
- ennyit tudok - mondta az idōs néni
- értem. Esetleg ön szerint mi okból tūnhetett el? Beszélt valaha Jennyvel?
- nem. Csak elōzō héten, amikor mentem le a kisboltba, venni pár dolgot. Akkor láttam ott a kassza elōtt, de eléggé sietett valahova, mert ahogy kifizette a dolgokat, rohant is ki az ajtón.
- nem látta, hogy mit vett? - kérdeztem az idōs hölgytōl
- hát, eléggé régen volt már. Úgy, hogy nem nagyon emlékszem. De talán egy csomag sebtapaszt meg valami innivalót
- értem. Rendben. Nagyon szépen köszönöm, hogy nyilatkozott nekem errōl az ügyrōl
- nincs mit gyermekem. Remélem tudtam segíteni
- igen tudod Ms. Rose.
- akkor hát megyek is tovább - mondtam az idōs néninek, miközben pakoltam be a táskámba a laptopomat.
- rendben gyermekem. Esetleg kikísérhetlek?
- ha szeretné. Ms. Rose
- akkor kikísérlek - mondta ez idōs néni
Felvettem a hátamra a táskámat, és elindultam Ms. Rose után az ajtó felé.
- még egyszer köszönöm az interjút Ms. Rose. Viszlát
- nincs mit gyermekem. Szia./Az interjú szövege, amit legépeltem/
1. A szomszéd néni (Ms. Rose):
- Jennyrōl azt feltételezik a hírekben, hogy valakivel rosszban volt, és az rabolhatta el. De a szülei azt mondták, hogy ha rosszban lett volna valakivel, akkor már mondta volna nekik.
- Jenny eltūnése elōtt pár nappal ( a szülei mondták), hogy nagyon nyugtalan volt. Nem jött ki a szobájából, folyton csak ott volt bent.
- Ms. Rose mondta, hogy amikor volt elōzō héten a kisboltba, akkor látta Jenny-t, de nagyon sietett valahova.
Az idōsnō állítása szerint egy doboz sebtapasz, és valami innivalót vett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎ (BL) |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|
Mistério / SuspenseEgy lány eltūnt Saint Helens-ben, de az emberek nagyjából fölsem hederítenek rá a rendōrség sem csinál sok mindent. Így hát egy egyetemista diák akit Lucas Kiltonnak hívnak elkezd foglalkozni az üggyel, hogy kiderítse az igazságot, de arra nem szám...