22 fejezet. Ki kopogot?

9 3 0
                                    

♡︎★Lucas★♡︎

A nap folyamán már nem nagyon történt semmi érdekes.
Éppen készülōdtem már a lefekvéshez.
Általában én késōbb szoktam lefeküdni mint anyáék, mert szeretek este olvasni vagy sorozatot nézni, de most inkább az olvasást választottam.
Kivettem a fiókból a tegnap elkezded könyvemet ami az Ōt túlélō cīmet viselte.
Tegnap csak 18 oldalig jutottam el, mert eléggé fáradt voltam már az olvasáshoz.
Kinyitottam a könyvemet, és kivettem belōle a könyvjelzōmet, amit utána ráraktam az ágyam melletti éjjeliszekrényre.
Elkezdtem olvasni a könyvet, de nem sokáig jutottam, mert hallottam, mint ha valaki, valami kopogna a szobám ablakán, de az lehetetlen, hiszen elég magasan van az ablakom a földtōl.
De azért leraktam a könyvemet magam mellé és elkezdtem fülelni.
Néma csend.
Semmi kopogás.
Semmi zaj.
- biztos csak tévedtem - mondtam magamnak.
Vissza vettem a könyvemet a kezembe, és elkezdtem tovább olvasni, de megint hallottam, mint ha valaki kopogna az ablakon. De most egyre durvábban.
Megint leraktam a könyvemet magam mellé, és most már föl is keltem az ágyamból. Oda mentem az ablakomhoz ami az éjjeliszekrényem mellett volt kicsit magasabban.
Nem hittem a szememnek valaki ott állt a háztetō jobb felén...
- de hát ez lehetetlen - mondtam magamnak
- hogy jutott oda föl?
- jézusom Lucas nyugalom.
Aztán hirtelene megfordult, és rám nézett, a szivem is megállt hirtelen.
A lábaim földbe gyökereztek, nem bīrtam megmozdulni.
Aztán egyszer csak sikerūlt, hátra léptem, és megfogtam a rolót, majd lehúztam azt.
Īgy most már nem láttam az idegent aki ez elōbb nézet engem. Viszont megnyugodni nem tudtam.
Ez...ez, hogy lehet, ott van valaki kint, méghozzá a háztetōn, és engem figyel...
Mivan ha betöri az ablakot? Vagy elrabol? Vagy meggyilkol álmomban?

✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎  (BL)   |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|   Where stories live. Discover now