5 fejezet. Beszélgetés útközben

23 3 0
                                    

♡︎★Lucas★♡︎

Pont mikor befejeztük a beszélgetést Jamessel, nyílt az ajtó és Linda tanárnō jött be rajta. Meg állt az asztalánál, de nem ült le, majd beszélni kezdett.
- gyerekek - mondta szigorúan. Mindenki menjen haza, már föl hívtuk a szüleiteket is Susan tanárnōvel
- miért? - kérdezte Samantha - akkor nem lesz a kérdezés Jennyi-rōl?
- mert még nem oldódik meg az ügy, addig otthon kell maradnotok. Fō a biztonság! És még valami, meg ne lássak valakit kint az utcán, maradjatok otthon, nehogy bajotok essen! A másik pedig, beszéltem Mr. Williammal, és meg beszéltem vele, hogy mindenkihez elmegy személyesen és otthon fogja kikérdezni az ügyrōl.
- rendben - mondta az egész osztály.
Majd Linda tanárnō kiment az ajtón.
Ahogy kiment el is kezdtem pakolni vissza a táskámba, mivel kivettem a tolltartómat.
Miután beraktam, és hátamra vettem a táskámat. Föl álltam a padomtól, és elindultam Samantháék felé, mivel ōk az osztály másik felében ültek Lilyvel.
Samantha az a lány volt, aki picit különbözött a nemi irányúltsága tōlünk. Ō senem leszbikus, senem biszex, ha nem ō panszexuális* volt. Persze ezt is csak mi tudtuk 7-en.
Ō sem volt csúnya lány, hosszú melīrozott barna haja volt, ami a popsiáig leért. Viszont a szem színe is érdekes volt. Sokszor változott neki, attól függ milyen kedve van. Most pld kékes zöld, de valamikor barnás zöld. Különös, de annál inkább érdekes volt.
Ezen kívūl egy kedves, aranyos segítōkész lány volt.
Oda is értem padjukhoz, már a többiek is ott voltak, köztük Ravi is.
- srácok indulhatunk haza? - kérdezte Rhys
- igen - mondtuk egyszerre.
Azzal el is indultunk.
Rhys az a fiú volt aki normális, ō neki nincsen szexualītása, ō csak a lányokat szereti, mint egy normális fiú.
Viszont kinézetre, majd nem ugyan úgy néztünk ki. Sokszor amikor beszélgettünk, vagy csak haza mentünk egyetem után, meg szoktuk azt a kérdèst kapni, hogy ti tesók vagytok?
Mi mindig rá vágtuk, hogy sajnos nem.
Ō neki is barna haja volt, és szint úgy egyenes mint nekem. Testalkatra én egy picivel izmosabb voltam.
De az érdeklōdési körünk ugyan az volt. Mindketten fiú létünkre, és attól függetlenūl, hogy ō heteró volt, imádtuk a BL (boyslove) sorozatokat. Most nem régiben befejezett BL-t kezdtük el nézni a Cherry magicet.
Miközben kiértünk az egyetemrōl, elindultunk haza felé. Sajnos nem egy utcában laktunk, így miközben beszélgettünk, néha-néha megálltunk, mert meg vártuk, hogy bemenjenek a többiek.
- sziasztok - mondta Samantha. Majd elment a Chancery Lane utcába, mivel ott lakott a 100/G házszám alatti házban. Meg vártuk még bemegy a házába, ami egy szép nagy kettō emeletes ház volt, a színe egyszerū volt fehér és a ház elōtt volt egy csomó bokor, és az út mentén kettō fa. Be is ment, majd mi tovább mentünk 7-en, közben beszélgettünk Jennyrōl.
- szerintetek jól van Jenny? - kérdezte Lily idegessen
- nem tudom - mondta Ravi
- nem kéne nyomozni utána vagy valami? - kérdeztem a többiektōl, miközben sétáltunk
- Lucas de te nem is bírod Jenny-t - mondta Rhys
- tudom, de akkor is
- ok. De nem tudunk semmit tenni, Linda tanárnō megmondta, hogy ne menjünk ki - mondta Rhys
- jaj tényleg - mondta Lily - de akkor is ideges vagyok Jenny miatt.
- engem ez nem érdekel, hogy mit mondd Linda tanárnō. Legalább lesz elfoglaltságom "szünetben", nem fogok unatkozni. - mondtam magamba az egészet - Ideje nyomozni!

*Panszexuális: szexuálissan vonzódik valakihez (lányhoz is vonzódhat, nem csak fiúhoz)

✿︎Rejtélyes, Romantika✿︎  (BL)   |♡︎𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬𝐑𝐚𝐯𝐢♡︎|   Donde viven las historias. Descúbrelo ahora