Bölüm29

38 9 19
                                    

Gece üçte yatağımdan kalkmış unuttuğum adamı düşünüyordum.Travmamı atlattığımı sanıyordum ama yanılmışım.Kayaya söyleyerek kafasını karıştırmak ve sinirlendirmek istemiyordum.Şu an salondaydım ve elimde su dolu bardak vardı.Yavaş yavaş yudumluyarak deli gibi duvara bakıyordum.Bundan sonra dışarı çıkmam tehlikeliydi.Beni köşede sıkıştıra bilirdi.Bardağı sehpanın üzerine bırakıp bahçeye çıktım.Yere oturup güneşin doğmasını izlemeye koyuldum.

Saatlerce burda oturduğumu biliyordum ve güneş çoktan doğmuştu.Omzumdakı elle irkilerek kenara çekildim.Arkamı döndüğümde rahatladım.Kayaydı.Battaniyeni üzerime örttüğünde üşümüş olduğumu fark ettim.Yanıma oturup yüzüme baktı.

"Bu gece uyumadın mı?"

Başımı iki yana salladım.Uykularıma girip kabusum oluyordu.Elini karnıma koyup okşadı.

"Bu gün bebeğimizin kalp atışını dinlemek için gidelim mi doktora?"

Yine başımı iki yana salladım.Çimenlere bakıyordum.Eliyle çenemden tutup yüzüne bakmamı sağladı.

"Miniğim neyin var söyle bana"

"Sadece yorgunum"

"Bak bana anlat ki derdine derman olayım.Hem bebeğimiz de etkileniyor"

Karnıma baktığımda bir kez daha özür diledim.Nasıl söylerdim beni tecavüz etmek isteyen amcam var.İşini sonlandırmak için fırsat kolluyor.Deliye dönerdi ve gözü hiç bir şeyi görmezdi.Ben onun adam öldürmesini istemiyordum.

"Merak etme sorun yok.Hem bebek yoruyor beni.Doktora yarın gitsek olur mu?"

"Tabi sen ne zaman istersen.Ama sorunu en yakın zamanda öğrenicem ve bunu senden duymak istiyorum"

Başımı göğsüne yasladığımda bana sıkıca sarıldı.

"Seni bu halde görmek istemiyorum"

"Bir az dinlenirsem sorun kalmaz"

Kapının çalmasıyla Kaya kapıya yöneldi.Ben de salona geçtim.Doluşan seslere bakılırsa Elayla Melisti ama Aren yoktu.Her halde mafyacılık işleriydi.

"Kankiii nerdesinn kızz sana önemli haberim var"

Yanıma gelip elimi tutarak yüzüme baktı.Gözlerinin içi parlıyordu.Meliste yüzündeki gülümsemesiyle yanıma oturdu.

"Nedir söyle bakalım Eloşum"

"Aren bana EVLENME TEKLİFİ ETTİ!"

Melis gözlerini devirdi.Sanki bunu duymaktan sıkılmış gibiydi.

"Tebrik ederim düğün ne zaman?"

"İki hafta sonra.Yüzüğüme baksana"

Parmağımdakı yüzüğü bana gösterdiğinde bunun tekkaşlı yüzük olduğu ortadaydı.Bir anda gözlerim dolmaya başlamıştı.Ela için mutlu olmuştum ama hormanlar yüzünden oluyordu hepsi.

"Filiz noldu yanlış bir şey mi söyledik?"

Melise taraf dönüp gülümsedim.

"Yok hormonlar yüzünden oluyor hepsi"

Kaya yanımıza geldiğinde bana bakıp kaşlarını çattı.Hemen karşıma gelerek diz çöktü.Elimi tutarak

"Karıcım bir sorun mu var niye ağlıyorsun?"

"Yeter ama ya.Her kes bu soruyu sormasın.Hamileyim ben her şeye ağlıya bilirim"

Kaya bana şaşkın ifadeyle bakıyordu.Ağlamaklı halimden çıkmış sinirli hale bürünmüştüm.

Akıllı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin