Bölüm 25

42 10 5
                                    

Kayanın sorusuyla dona kalmıştım.Ama daha küçüktüm.Buna hazır değildim.

"Kaya bak daha yeni evlendik hem ben hazır değilim daha 19 yaşımdayım."

"Evet ama bu yıl 20e basıcaksın"

"Bence bir az beklemeliyiz"

Kayanın suratı asılmıştı ama yapacak bir şey yoktu.Yanağına sulu öpücük kondurup yukarıya çıktım.Üzerime bir şeyler geçirip aşağı indim.Kaya sinirli halde telefonla konuşuyordu.

"LAN NE DEMEK ORTAKLIKTAN ÇIKTI?O KADAR PARA VERDİM ONA"

"....."

"HEMEN ONU BULUYORSUNU.KAPAT"

Doğrusu bağırmasından irkilmedim değil acaba yine ne oldu?Vazgeçtim ben ya odaya çıkıcam.Yani korktuğumdan falan değil yanlış anlamayın.Arkamı döndüğümde sesin gelmesiyle yerimde kaldım.

"Nereye karıcım?"

"Hiçç odaya"

"Hmm benden mi korktun sen?"

Hem bağırıyo hem soruyo.

"Yok canımm"

"Filizz!BENDEN KORKMAMAN GEREKDİĞİNİ BİLMİYOR MUSUN?"

Şimdi ne diye bağırıyor ki?

"Bana ne bağırıyorsun be!Gir kime sinirlendiysen ondan al hıncını."

Tam gidicekken belimden tutup bedenine yapışmamı  sağladı.

Üstünde hiç bir şey olmadığını söylemiş miydim ben?Ellerim göğsünde kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstünde hiç bir şey olmadığını söylemiş miydim ben?Ellerim göğsünde kalmıştı.Bir eli saçımla  oynuyor diğer eli belimdeydi.Başını boynuma getirerek uzun öpücükler kondurdu.

"Özür dilerim ama benden korkman beni deli ediyor"

"Senden korkmuyorum ama bazen ürkütücü ola biliyorsun kocacım"

Belimdeki elleri gittikçe sıkılaşıyordu.Dudağını dudağıma bastırıp yavaşca öpmeye  başladı.Bunun sonu iyi bitmez ha.Beni koltuğa yatırım üzerime çıktı.Eli kalçamı sıkıyordu.Elimi boynuna dolayarak karşılık veriyordum.Boynuma gömüldüğünde öpüşleri sertleşti.

Kapının çalmasıyla o yöne baktım.  Ama Kaya oralı bile olmadı.Hala boynumu öpüyordu.

"Kaya kapı ahh"

"Çalar çalar gider"

"Yaa Kaya dur dedim bak çalıyor işte yavaşş"

Kaya offlayarak üzerimden çekildi.

"Hangi siktiğimin çocuğu lan bu?!"

Kapıyı açtığında sarışın mavi gözlü 170 boyunda kız ve yanında Melis vardı.

Kimdi bu kız?

"Aa Kayam nasılsın seni çok özledim görüşmeyeli"

Kayaya sarıldığında Kaya da ona sarıldı.Ben de Melise kaş göz yaparak kim bu diyordum.Yanıma gelerek kısık sesle

Akıllı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin