Duyduğum şeyle dona kaldım.Kayanın abisi mi vardı?Peki şu ana kadar nerdeydi?
"Neden karşına çıkmıyorsun peki?"
"Benden haberi olmaması lazım.Onu sadece bitiricem.Şimdi teklifim kabul mu yoksa birisi ölsün mü?"
Hayır Kayanın ölmesine izn veremezdim.Nasıl ayrılırdım ondan hem de seve seve.
"Kabul ediyorum"
"Güzel şimdi yanına gidiceksin ve ayrılıcağını söyliyiceksin"
Hemen mi en azından zaman verseydi.
"Bana iki gün versen öyle soğutuyum bari"
"Hayır ne kadar çabuk o kadar iyi benim için.Sen ayrıldıktan sonra hahal kırıklığı yaşıyıcak ve zafer kolay olucak"
Adama bak ya her şeyi düşünmüş.Bana bakıp çıktı.Ben ise arkasından ağlıyordum.Nasıl ayrılıcaktım sevdiğim adamdan.Keşke daha fazla sarılıp koklasaydım.Ne zamana kadar devam edicekti bu ayrılık.Dayana bilir miydim?
Çok seviyordum onu ben.O da beni seviyordu.Çok üzülürdü gönlümün çiçeği.Ama yaşaması daha önemliydi.Gız yaşlarımı silip çıktım.Dışarıya doğru koştum.Temiz hava almam lazımdı.
"Filiz dur nereye?"
Arkamdan gelen sesle göz yaşlarım daha da arttı.İhanet etmiş gibi olucaktım.Yanıma koşup konuşmaya başladı.
"Güzelim nereye gidiyorsun?Ağladın mı sen?"
"Hayır ağlamadım.Sana bir şey söyleyip gidicem"
Hayır göz yaşlarım şimdi olmaz.Ya da boş verin istediğiniz gibi akın.
"Beni artık unut böyle devam edemeyiz senden a..ayrılıyorum"
Kaya bana öylece bakıyordu.Gözlerindeki hüznü görmüştüm.
"Neden Filiz neden şaka değil mi bu?Şakaysa hiç hoş değil"
Keşke şaka olsaydı ama değil.
"Hayır bir arada olmamız yanlış.Sen kendi yoluna bak artık.Sen beni unut ben..."
Hayır unutamazdım onu.Göz yaşlarım çoktan firar etmeye başlamıştı.
"Hayır olmaz neden ayrılıyorsun daha az önce beni sevdiğini söylüyordun.Lavaboya girdikten sonra ne değişti ha?"
Yapma böyle be adam senin için yapıyorum bunu.Zorlaştırma işi.
"Hiç bir şey değişmedi ayrıl benden bem sana göre değilim.Acı çekersin Kaya.Durmadan düşmanların seni tehdit eder.Sen beni unut ve ayrılalım"
Göz yaşlarım durmak bilmiyordu.Kaya da ağlamaya başlamıştı.
"Peki sen beni unuta bilicek misin?Geçirdiğimiz onca güzel günleri unuta bilicek misin?"
"Bilmiyorum beni unut ve arama"
Arkamı dönüp yürümüye başladım.
"Filiz lütfen gitme senden gelecek her şeye razıyım.Sen olmadan yapamam lütfen"
Arkama son defa dönüp baktım.Arkamda bıraktığım bir adet Kayaya baktım.Yerde diz çökmüş halde arkamdan bakıyordu.Kısık sesimle:
"Seni çok seviyorum sevgilimm"
Söylemiştim.Ben ister miydim senden ayrılmak?Abin yüzünden.Ucunda ölüm vardı.Ölmeyindense uzakta sevmeyi tercih ederim.Belki benden nefret ediceksin.Ama ben senden nefret etmem.
Koşarak yolda ireliledim.Nereye gittiğimin farkında değildim.Galiba bir az yalnız kalmam lazımdı.Deniz kenarına doğru koştum.
(Duygulandım bee)