Nem számoltam be senkinek John látogatásáról, ám Ronnie kétségtelenül látta rajtam, hogy valami nincs rendben. Nem titok, hogy megráztak az események, de minél előbb túl akartam lendülni rajta. A stressznek nem volt helye az életemben, mivel az lenne az utolsó, hogy kárt okozzak a kisbabámnak.
Másnap este már ágyban feküdtünk, a laptopon mindenféle gyerek cuccot nézve. Rettentő jókat nevettünk, mialatt próbáltuk komolytalanul megfejteni, hogy egyes kellékek mit is szolgálhatnak. Bárki mondhat bármit, a Z-generációs szülők — azaz mi —állatiak.
Épp hadonásztam a levegőben, illusztrálva a képernyőn látható hordozó megfelelő tartását, amikor Ronnie váratlanul megfogta a csuklómat. Értetlenül kaptam felé a fejemet, ő pedig egyenesen az ujjamat nézte, amin eddig ott ékeskedett a gyűrű.— Levetted a gyűrűt? — kérdezte döbbenten.
— Igen. — feleltem egyszerűen.
— Hogyhogy? — nézett a szemeimbe fürkészően.
Nem akartam feleleveníteni a tegnapot, de tisztában voltam vele, hogy ez nem olyan dolog, amit el tudok hallgatni előle.
— John itt járt tegnap. — mondtam, mire szabályosan kipattant az ágyból.
— Micsoda?! — harsant fel összeráncolt szemöldökökkel.
— Valahonnan megtudta, hogy terhes vagyok, és csak úgy berontott a házba hitetlenkedve.
— Maya, miért nem mondtad el?!
— Nem akarok róla beszélni! — emeltem fel én is a hangomat.
— Ugye nem bántott téged? Esküszöm, ha csak egy ujjal is hozzád mert érni, én—
— Nem bántott. — csóváltam a fejem, hogy megnyugtassam. — Megmondtam neki, hogy köztünk mindennek vége és hozzá vágtam a gyűrűt, aztán bejöttem a szobába, ő pedig elviharzott. — vázoltam fel röviden a történteket.
— Soha többet ne hallgass el előlem ilyesmit, kérlek! — bújt vissza az ágyba, majd védelmezően magához húzott.
— Sajnálom. Egyszerűen csak nem akartam, hogy feleslegesen aggódj. — mormogtam a fejemet a mellkasába temetve.
— Semmi sem felesleges, ami veled és a babánkkal kapcsolatos, kicsim.
— Nem a miénk... — susmogtam elszomorodva.
Ronnie tisztán hallotta, amit mondtam, és finoman felemelte a fejem, hogy a szemembe nézhessen.
— De, a miénk. Még nem késő visszamondani az örökbeadást.
— Nem tehetjük ezt velük. Te is láttad, hogy mennyire elkeseredetten akarnak egy gyereket.
— De ő a mi babánk, Maya. Te vagy az édesanyja, én pedig az édesapja. — mondta, teljesen úgy hangozva, mint aki már abszolút elvetette az örökbeadás kérdését.
— Nem tudom, nem akarok meggondolatlanul cselekedni. — húztam a számat kételyek között.
— Nem is kérem, hogy most dönts, csak azt akarom hogy tudd, hogy én készen állok. Én szeretném ezt a csodát, mindennél jobban. — mondta határozottan, majd egy puszit nyomott a hasamra.
Amikor belevágtunk ebbe az egészbe szinte biztos voltam benne, hogy könnyedén megválok majd a kicsitől, miután megszületik. Most azonban, hogy már lassan öt hónapja növekedik bennem, és egyre többször érzem, ahogy mozog, rugdalódzik, minden magabiztosság kiszállt belőlem. Ő az én gyermekem. Az enyém és Ronnie. Az idő múltával egyre abszurdabbnak látom odaadni bárkinek is a saját babámat, főleg tudván, hogy négy hónap múlva meg még inkább kötődnék hozzá.
Másnap Ronnie-val vizsgálatra mentünk. A kicsi van már akkora, hogy meg tudják állapítani a nemét, ezért nagyon izgatott voltam. A nőgyógyászom egy igazi tündér, mindig nagy lelkesedéssel fogad és távozásnál hasznos tanácsokkal lát el. Kissé idegesen feküdtem fel az ágyra, amit ő is észrevett miközben felkente a hasamra a gélt. Bíztatóan rám mosolygott, majd Ronald felé biccentett, aki kíváncsian bámulta a monitort. A látványa segített megnyugodni, amit követően a doktornő is nekilátott az ultrahang vizsgálatnak.
— Lássuk csak — mondta, majd mozgatni kezdte a vizsgálófejet — Ó — szólalt fel hirtelen.
A döbbenetét nem tudtam hova tenni, mivel az arca nem fejezte ki, hogy jó vagy rossz dolgot láthatott. Riadtan kapkodni kezdtem a fejem a monitor felé.
— Mi a baj? — kérdeztem.
— Aggodalomra semmi ok, Ms. Palmer. — nyugtatott elmosolyodva. — Ami azt illeti, jó hírrel tudok szolgálni.
Ronnie-val egyből egymásra tekintettünk, majd mindketten a doktornőre pillantottunk árgus szemekkel, várva, hogy közölje, amit megállapított.
— Ikreket vár! Egy fiú és egy lány.
A szavai sokként értek. Nem is egy, hanem két kisember növekszik a hasamban? Ez valami csodálatos, de egyben rémisztő is. Hallottam némi elrettentő dolgot az ikerterhességgel kapcsolatban, de sosem hittem benne, hogy én valaha részese lehetek, viszont tévedtem. Ikreket várok!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ʙʟɪɴᴅᴇᴅ ʀᴜʟᴇs
Любовные романыMaya egy szokványos New York-i joghallgató életét éli. A hétköznapjait a tanulásnak szenteli, a hétvége pedig a barátoké és a szórakozásé. A munkamániája azonban egy cseppet megkülönbözteti az átlagtól. A fiatal jogászpalánta megszokott mindennapja...