Herkese merhaba ve hoşgeldiniz Bu bölüm giriş gibi olacağı için çok uzun olmayacaktır
❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅❅Telefonumda ki ekrana donuk ve şaşkın bir şekilde bakmayı son 30 dakikadır yaptığım gibi devam ettim. Hala inanamayarak aynı satırları tekrar,tekrar okuyordum.
"Tavana asılı olan bir halatla birlikte, artık eskisi gibi parlamayan güzel, beyaz saçları sarkıyordu.Zaten soluk olan ten rengi meydan okurcasına daha çok solmuştu,dudakları kurumuş ve parlak gri gözleri bir daha açılmamak üzere sonsuzluğa kapanmıştı"
O ölmüştü.Hemde intihar ederek.... Hayır, o öldürülmüştü etrafındaki insanlar yüzünden olmuştu bunların hepsi ve biz ise bakmakla yetindik. Sadece okuyucular değil romanın ana erkek karakteri "sözde dostuna" hiçbir şekilde yardım etmedi. Sadece bakmakla yetinmişti.
Mücevher gibi mavi gözlere sahip olan adam Lucas'ın sevdiği kadını çalmıstı. Sanki bunlar yetersiz kalır gibi "sözde arkadaşının" gözünün içine baka baka
aşkını yaşadı.Bunun üzerine Lucas ise bütün sevdiği kişileri kaybetmenin üzüntüsüyle intihar etti.Güvendigi herkes ona ihanet etmişti,varis olmaya zorlamıştı,abisi suikaste kurban gitti,Anne ve babası "sözde kaza" ile hayatını kaybetti,Kız kardeşi gözlerinin önünde intihar etti,sevdiği kadın baskasına aşık oldu,en yakın dostu ise bütün bunlara meydan okurcasına,Lucas'ın o kadını sevdiğini bilmesine rağmen o kadınla aşk yaşadı. Hayat hiç yüzüne gülmemişti Lucas'ın.Artık güvenecek kimsesi yoktu...
Sinirle, bakmayı sürdüğüm telefonu yatağa fırlattım ve elimi yüzümü yıkamaya lavaboya ilerledim oysaki sabah yeni bölüm geldiğinde oldukça heyecanlanmıştım.Ama zalim yazar, yayınladığı finalle hevesimi kursağımda bırakmış ve zeka seviyemi düşürmeyi başarmıştı çünkü telefon ekranına 30 dakikadır far görmüş tavşan gibi bakmam normal degildi.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra,yatağıma tekrar oturdum ellerimi yüzüme sıkıntıyla yasladım ve az önce okuduklarımı son 40 dakikadır yaptığım gibi sindirmeye çalıştım fakat olmuyordu.
En sonunda dayanamayıp telefonu tekrar elime aldım.Yazarın roman için kullandığı Instagram sayfına girdim ardından yazara sakin bir dille(!) mesaj yazdım (Final bölümü hakkında nefret kustum) Yatağımdan sıkıntıyla kalkıp romanda anlatılan kadarıyla ve kapak resminden gördüğüm kadarıyla olan,Lucas'ın çizimini elime aldım
Uzun beyaz saçlara ve parlak gri gözlere sahipti. Ama sanki o parlak gri gözleri artık parlamıyordu.Ardından sıkıntıyla iç çekip elimdeki resimle birlikte yatağa yattım en son gördüğüm şey ise bana bakan resimdeki artık eskisi kadar parlamayan gri gözlerdi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『❁𝓔𝓵𝓮𝓷𝓪⋆✮』
Fanfiction🦋 ⭒ ⭒ ⭒ ⭒ ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ 2. erkek karakter romanın sonunda mutsuz bir şekilde intihar ettiğini okuyan Yagmur sinirli bir şekilde yazara mesaj atar ardından bir sabah uyandığında kendini romanın kötü karakterinde bulur ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ ⭒...