Tekrardan merhaba!💜
Bana destek veren arkadaşlarım ve bölüm ithaflarım;
bonushafsom ve yazar_ve_okuru
________________________________Javed'in mekanından çıktıktan sonra festival yerinde 40 dk kadar dolaşmıştım fakat ilgi çekici birşeyler bulamadığım için tekrar malikeneye doğru yol almıştık ve şuan napıyorum, tahminleri alayım?
.
.
.
.
.
.
.
.
Eğer cevabınız malikanenin kapısının önünde 1.abi Kelvin'le bakışmaksa doğru bildiniz! Ödülünüz yok!
En sonunda kapının önünde dikilen sevgili abiciğimle bakışmayı kesip suçlu edasıyla ellerimi kaldırdım"Açıklayabilirim"
İlk önce bana bakarak gözlerini kıstı sonra ise üstüme doğru yürümeye başladı.
"Canım abicim akşam şeriflerin hayırlı olsun nur yüzünü görmek benim için bir şereftir, şu kardeşinin yüzünü güldürmek adına beni bıraksan sonra ben gitsem?hmm?"
Benim yağcılığıma ilk şaşırdı sonra ise kahkaha atmaya başladı. Bende tam fırsatı diye sırıtarak içeri doğru kaçarken birşeye çarpmamla durakladım.
"Burada duvar mi vardı ya?"
Kafamı kaldırıp babamı görmemle yutkunamadım bile
"İyi akşamlar babacığım bir isteğiniz mi vardı?" Arkadan Albert'in "Elena'yı buldunuz mu?" Diye bağırmasıyla naneyi yediğimi anlamam uzun sürmedi.
Allah kimseye Elena'nın şansından vermesin
15dk sonra~
Şuan napıyorduk? Hemen anlatayım salonda 4lü aile grubu şeklinde oturmuş çay içiyorduk. Daha doğrusu onlar çaylarını içerken bana tip tip bakmayı sürdürüyorlardı. Arada gelen tek ses çay bardağını ellerindeki altlığa vurma sesiydi ve sanki arada birbirleriyle bakışıp anlaşıyorlar gibiydi.
Sanırım seni nasıl döveceklerini tartışıyorlar. Mesela Albert bence senin sağ kolu istiyor gibi
Üçüde aynı anda çaylarını ortadaki sehpaya bırakmasıyla irkildim. Ardından beceriksizce gülümsedim ve yavaşca ayağa kalktım
"Eee artık bana müsad-" daha sözümü tamamlayamadan yine üçünün aynı anda "Otur" demesiyle korkakça yerime tekrar oturdum.
En sonunda Babamın "Açıklama bekliyorum" demesiyle konuşmaya başladım
"Şimdi babacım ben yatağımda mazlum mazlum oturuyordum sonra bir baktım pencerede maymun var dedim ki noluyor sonra pencereye yürüdüm baktım bu babamgili rahatsız eder dedim ondan sonra maymun sizin olduğunuz odaya koşmaya başladı bende endişelendim koşarak aşağı indim. Maymunu kovalarken malikanede çıkmışım bile sonra ise işte Kelvin abiyle karşılaştım bu kadar yani sizi düşündüğümden"
Albert abim bu dedigime kahkaha atmamak için zor dururken Kelvin ise
"Aslında Wizard İmparatorluğunda maymun olmaması ve malikanede başka bir çıkış olmaması dışındakiler azda olsa inandırıcıydı"
Masum bakışlar attım
"Tamam,tamam sadece festivale gittim ve niye abarttınız ki sadece biraz yakışıklı kesmek istemiştim"
Hepsinin aynı anda "Elena!" Diye bağırmasıyla sonunda susmam gerektiğini anladım. Günün sonunda ise 1 gün boyunca odadan çıkmama cezası almıştım
Zaman atlaması balo günü~
Bu gün balo günüydü ve ben Lucas'ı görebileceğim için çok heyecanlıydım. Heyecandan dün akşam gözüme gram uyku girmemişti. Hizmetçiler üstüme gözlerimle uyumlu çok kabarık olmayan bir elbise giydirdiler ardından saçımı yaptılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『❁𝓔𝓵𝓮𝓷𝓪⋆✮』
Fanfic🦋 ⭒ ⭒ ⭒ ⭒ ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ 2. erkek karakter romanın sonunda mutsuz bir şekilde intihar ettiğini okuyan Yagmur sinirli bir şekilde yazara mesaj atar ardından bir sabah uyandığında kendini romanın kötü karakterinde bulur ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ ⭒...