Tekrardan Merhaba!💜
________________________________
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-Mektubu Luna'ya teslim etmesi için verdikten sonra tekrar odama çıktım. Tahmin ettiğiniz üzere Javed'e planla ilgili detayları yazıp ona göndermiştim.
Mektupta, Victoria ile yaptığımız planın Lily'i nasıl kaçıracağımızın ardından Javed'in yanına nasıl götüreceğimizin kabaca planı yazılıydı.
İlk Lily'i bir şekilde bayıltacağız. Sonrasında onu Luna, Felix, Victoria ve ben birlikte arabaya atacağız ve Javed'in yanına götüreceğiz.
Plan ne kadar basit görünsede en zor kısmı bunu çay partisindeki diğer kişilere çaktırmamak olacak gibi gözüküyor artık onun içinde birşeyler düşüneceğim.
Hava almak adına bahçeye çıkmaya karar verdim. Odanın kapısını açtım ve karşımdaki Felix bana selam verdi onu kafamla onayladım.
Sanırım bunları Felix'e de anlatmam lazım gibi gözüküyor. Hızla bahçeye çıktım ve arka tarafına ilerledim en azından orada daha rahat bir konuşma yapabilirim.
Beni korumak adına arkamdan gelen Felix ben durunca o da durdu. Banklardan birine oturdum ve kelimleri aklımda birleştirdim. Romandan dolayı ona güveniyordum fakat 'ya romanda anlatılmayan bir yüzü varsa?' diye endişeleniyordum.
Lily'i kaçırmak için ona ihtiyacımız vardı yani risk almalıydım. "Felix sana birşey anlatacağım fakat ben hepsini bitirmeden lütfen yorum yapma"
Bir an şaşkınlıkla baksa da hemen eski halini aldı ve"Buyrun leydim" dedi. Kısa bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.
"Sana biraz garip gelecek fakat öncelikle bundan sonra yapacağım herşeyde önemli bir nedenim olduğunu aklından çıkarma" dedim bana karşı kafasını salladı.
"Olayın en başından bahsetmek gerekirse, öncelikle ben Veliaht Prense aşık değilim o konuda bir anlaşalım."
Önce saşkınlıkla baksa da sonrasından devam etmem için kafasını salladı."Ben Leydi Lily'den şüphelendiğimden dolayı onu araştırmak için bir kişiden yardım aldım fakat Leydi Lily'in geçmişi tamamen silinmiş gibiydi yani buradaki hayatı var fakat ondan öncesi yok.
Bu durumdan o arkadaşım da şüphelendi fakat elimizde bir kanıt olmadığı için pek birşey yapamadık. Daha sonrasında Leydi Victoria ile konuşurken onun hakkında bazı sırları bana anlattı. -Belki zamanı geldiğinde seninle paylaşırım- Bundan dolayı bir plan yaptık ve ilk baştaki arkadaşımın yardımıyla onun hafızasına bakacağız"
Sanki ona göre normal bir şeymiş gibi ciddiyetle başını salladı ardından "Bunun benimle ne alakası olduğunu anlamadım Leydim" dedi.
"İşte en önemli kısımda ise onu kaçırmalıyız ve sende bize yardım edeceksin!" Diye heyecanla söyledim.
Artık soğukkanlılığını koruyamamış olacak ki yüzü garip bir şekil aldı. Sanırım adam kaçırma işi aklına pek yatmamıştı fakat yine de kafasını sallayıp kabul etti.
Sevinçle gülümsedim ve konuyu değiştirmeye karar verdim
"Kelvin'e bilerek yenildiğini fark ettim bu arada." Dedigimde sanki bunu fark etmeyecegimi düşünmüs gibi kaşlarını çattı.
"Yetenekli birisin eminim ki çok başarılı olacaksın Felix" nezaketle gülümsedi "Teşekkür ederim Leydim"
Felix çok da sohbet etmeyi seven birisi olmadığını anladığım için susmaya karar verdim. 30 dakika kadar sonra ise odama çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『❁𝓔𝓵𝓮𝓷𝓪⋆✮』
Fanfiction🦋 ⭒ ⭒ ⭒ ⭒ ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ 2. erkek karakter romanın sonunda mutsuz bir şekilde intihar ettiğini okuyan Yagmur sinirli bir şekilde yazara mesaj atar ardından bir sabah uyandığında kendini romanın kötü karakterinde bulur ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ ⭒...