Merhaba!💜
**************************************
"Leydim sizce bu yaptığımız doğru mu?" Diye sordu Felix. Ben cevap vermeden söze Victoria atıldı.
"Veliaht Prens'in sevdiği kişiyi kaçırıp,onu bir kutuya koyup ardından ise ondan izinsiz hafızasına bakacağımız konudan mı bahsediyorsun?"
"Şimdi düşündüm de biz gerçekten yürek yemişiz" dedim sanki bu planları ben yapmamışım gibi. Araba da oturanlar da bana ters ters bakınca susmuştum.
Yola sakin bir şekilde devam ederken dışarıdan gelen sesle at arabasıda durmuştu. Arabanın camından baktığımda önümüzü kesmiş bir grup siyah pelerinli kişileri görmemle hayduttur diye düşündüm.
Fakat dışarıdan gelen kılıç sesleriyle birlikte Felix'de inince ciddi birseyler olduğunu anlamam uzun sürmedi. Felix tabii ki gitmeden önce "Arabada kalın dışarısı tehlikeli leydilerim" demeyi unutmamıştı.
Victoria bu sanki normal birşeymiş gibi otururken Luna ise hiçbirseyi takmıyor gibi görünüyordu. Arabadan inmeyi düsünsemde sadece ayakbağı olmaktan başka birşey yapamayacağım için bu fikri es geçtim.
Fakat Felix'e yaklaşan sinsi adamı görünce bu fikirden vazgeçmem de uzun sürmedi çünkü Felix aynı anda 2 kişiyle savaşırken arkasından gelen adamı farkedemeyecegi çok belliydi.
Luna ise ne yapacağımı çoktan farketmiş bana bir hançer uzatmıştı. hızla araçtan indim ve sinsice yaklaşan adamın boğazına bıçağı dayadım.
Şaşıran adam ilk ne yapacağını bilemese de hemen kendine gelmiş ve arkasına dönmüştü biraz geri çekilerek kılıcı bana doğrulttuğunda hançerle onu engellemeyi başarmıştım.
Flashback~
Yağmurlu bir günde çamur içinde koşmaktan yorulmuş olan kız en sonunda tenha bir yerde durdu.Daha 11 yaşında olan küçük kız ağlayarak karanlık sokağa "Bana yardım edecek kimse yok mu?" diye bakarken elinde bıçak olan adam ona daha çok yaklaşmıştı.
Adam kücük kızın bu hâlini gördükçe daha da neşeleniyordu sanki. "Seninle bir oyun oynayalım Rain, eline bir bir bıçak vereceğim ve bana bir kesik dahi atabilirsen seni öldürmeyeceğim" dedi adam.
O anda küçük kız ne kadar benim ismim 'Rain' degil, 'Yağmur' demek istese de şuan tek sorun o olmadığı için 2 saniye dediklerini anlamaya çalıştı.
Çok geçemeden de başıyla onayladı. Adam sırıtarak ona keskin görünen kızın bildiği normal bıçakların aksine daha uzun ve ince bir bıçak verdi.
Adam daha çok sırıttı. "Başlayalım o zaman Rain"
Yağmur'un bildiği tek şey bıçağın nasıl tutulduğu olduğu için çok düşünmeden adama koşarak bıçagı saplamayı denedi fakat adam onu kandırırcasına ilk saşırmış bir yüz yaparken sonrasında hemen kenara çekilerek kızın koluna çok derin olmayan bir kesik attı.
"Biliyor musun sadece yaşamamalıydın belki o zaman aptal annen ile babanın cezasını çekmek zorunda kalmazdın" dedi adam kahkaha atarken.
Yağmur ise kolunun acısıyla "Onlara aptal diyemezsin!" Diye bağırdı. Adam ise "O zaman bana aptal olmadıklarını kanıtla. Gerçi doğru ya onlar artık yaşamıyor kanıtlasan ne olacak ki?"
Kız sinirlenerek adama bir kere daha bıçağı saplamayı denedi fakat sonuç kızın daha çok yaralanmasıyla bitiyordu ama o an kızın yüzüne şans güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『❁𝓔𝓵𝓮𝓷𝓪⋆✮』
Fiksi Penggemar🦋 ⭒ ⭒ ⭒ ⭒ ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ 2. erkek karakter romanın sonunda mutsuz bir şekilde intihar ettiğini okuyan Yagmur sinirli bir şekilde yazara mesaj atar ardından bir sabah uyandığında kendini romanın kötü karakterinde bulur ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ ⭒...