Herkese tekrardan merhabaa!➶✨٭
----------------------------------------------------
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆"Yarın saat 17.00'da ******** restoranında buluşalım"
Okuduğum yazıyla yüzümle birlikte kağıtı da buruşturdum. Nasıl hiçbir bilgi olamaz!? Az önceki keyfim yok olmuş ve sıkıntılı bir ifadeyle odadaki pencereye doğru yürüdüm.
Temiz havanın burnuma gelmesiyle az önceki halime göre daha da rahatlamıştım. Kafamı yukarı kaldırdım. Yıldılar bir çizgifilmden çıkmışcasına parlıyordu. Buraya geleli ne kadar olmuştu?
Ailem beni özlemiş miydi? Ya da o dünyadaki bedenim hala yaşıyor muydu? Başka bir ruhla birlikte......
➶✦❅➶✦❅
Sabah kahvaltısı için yemek odasına doğru yürüyordum. Saat 9 civarları olmalıydı. Kapının önüne geldiğimde duraksadım ve ardından yanda duran hizmetçiler benim için kapıyı açtı.
Yemek odasına girdiğimde abilere hiç bakmadım fakat görgü kuralları gereği selam verdim ve babama gülümsedim. O da bana gülümsemeyle karşılık verince Albert'in yanındaki sandalyeye oturdum.
Yemeklerin servis edilmesini beklerken Dük Hector yani babam beklenmedik bir şekilde bana doğru dönerek konuşmaya başladı.
"Dün baloda yaşananları duydum yani abilerinin seni korumadıklarını duydum" Onlara kızgın bir bakış atıp konuşmaya devam etti.
"Tabi ki onlara gerekli cezayı verdim. Ama asıl konuşmak istediğim konu senin kişisel şövalyenin olmaması bildiğin üzere yakın zamanda 20 yaşına gireceksin ve şövalye seçmek için geç bile kaldın. Bundan dolayı yarın kendine bir tane seçmen izin veriyorum"
Ona karşı gülümsedim ve başımla onayladım.
"Müsait bir zamanda yapacağım babacığım"
Bu konuşmadan sonra nerdeyse hiç konuşma olmamıştı ve kahvaltı faslı bitmişti. Odamda oturmuş bir şekilde romanın dünyası hakkında düşünmeye başladım. Özetleyecek olursam bu imparatorlukte 4 adet dukalık var. tabi markilikler,kontluklar felan da var fakat şuan bunlar önemli değil
4 dukalığı özetleyecek olursam:
⭒ Herbert Dukalığı⭒ Dukalığın başı=Hector Herbert
⋆ Kılıç yetenekleriyle bilinen dukalıktır. Fakat nadiren de olsa aileden büyücü çıkma ihtimalı vardır ve şuan benimde mensup olduğum bu dukalık oluyor.
⋆ Sembolleri kuru "Gül"dür. Tabi bunun nedeninin bayağı bir geçmişi var.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
⭒Wilson Dukalığı⭒Dukalığın başı=Lucas Wilson⋆ Büyü yetenekleriyle bilinen dukalıktır. Genelde o dukalıkta büyücüler yetişir.
⋆ Sembolleri Kristal şeklindeki Kurt'tur.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
⭒Connell Dukalığı⭒Dukalığın başı= Morgan Connel⋆Dukalık deniz kıyısında olduğu için Korsan Dukalığı olarak da geçer.
⋆Kılıç konusunda yeteneklilerdir fakat dukalığın geneli kaba ve bencildir. Tabii olmayanlar da vardır illaki.
⋆Sembolleri Köpek balığıdır
Javed de bu dukalığa mesub fakat o kendi işiyle ilgilenir.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
⭒Anderson Dukalığı⭒ Dukalığın başı= Grant Anderson
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『❁𝓔𝓵𝓮𝓷𝓪⋆✮』
Fanfiction🦋 ⭒ ⭒ ⭒ ⭒ ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ 2. erkek karakter romanın sonunda mutsuz bir şekilde intihar ettiğini okuyan Yagmur sinirli bir şekilde yazara mesaj atar ardından bir sabah uyandığında kendini romanın kötü karakterinde bulur ⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒⭒ ⭒...