~20~

201 21 14
                                    

Sıcak? Bu hava?

Rusya, K. Kore'ye attığı tekmenin hemen ardından ne ara arkasına geçtiğini anlamadığı Çin tarafından elleri yakalandı ve arkasında birleştirildi. ''Güçlüsün ama güçlü olduğu kadar da aptalsın''

''En azından sizin gibi hem güçsüz hem de beyinsiz değilim-'' K. Kore yüzüne art arda yumruklar geçirdi. ''Abi'' Ukrayna bağırdı ve abisine vuran K. Kore'nin saçlarından tutup yere ittirdi. ''Uzak dur aptal'' Rusya, K. Kore'ye vuran kız kardeşine bağırdı. ''Hadi ama daha ne kadar görmezden geleceksin beni?! Ben senin kardeşinim!''  K. Kore Ukrayna ile yerlerini değiştirmişti. ''O yüzden sende öleceksin!'' Ukrayna'nın uzun  sarı saçlarının dibinden tuttu. Ardından bir anda çekmesi ile Ukrayna bağırmıştı. 

''Çek ellerini ondan seni sürtük. O pis ellerin ile ona dokunmaya hakkın yok'' Rusya'nın bağırışlarından sıkılmış olacak ki Çin dizi ile  belinden ittirmiş ve ellerini daha da sıkı tutmuştu. Resmen kollarını kırmaya çalışıyordu. ''Ne o, ona sürtük demem zoruna mı gitti?! yoksa kıskandın mı sen, blyad: *tam anlamı orospu değil, para almadan onunla bununla yatan azmış kişi demektir.*

''Seni orusbu.'' Çin bir anda Rusya'nın kollarını çekti. Buna karşılık Rusya istemsizce bağırdı. ''Seni bağırtmak çok hoş'' Çin konuşurken Rusya'nın tek odağı kardeşiydi. ''K. Kore bırak onu'' Rusya'nın mavi gözleri artık bir buz kadar soğuk, bir okyanus kadar uçsuz bucaksız karanlığın sahibiydi. ''Bırakmazsam?''

''Seni öldürürüm!?''

''Bu halinle mi?'' güldü. Rusya çaresizdi, güçsüzdü.  Sanırım teslim olma zamanı gelmişti. Rusya'nın yüzü git gide kızarıyordu. ''Siktir çok sıcak'' Rusya yanıyordu alev alev yanıyordu, terliyordu. ''Haha sonun da bomban bir boka yaradı'' K. Kore Yerdeki Ukrayna'nın üstünden kalktı ve  Rusya'ya doğru ilerledi. ''Böylesine soğuk bir kış gününde sıcaklaman pek hayra vesile değil biliyorsun değil mi?''

''Ha, sadece sıcakladım dedim. Ölüyorum demedim.'' Rusya bir tekme attı onun bu ani hareketi ile  Çin'in ellerinden kurtulmuşu. Çin şaşkınca bakarken Rusya, K. Kore'yi yere düşürmüş ve kardeşine doğru koşmuştu. ''Aptal'' Kardeşini kucakladı etrafa bakındı. Burada ki herkes bir zamanlar dostuydu ama şimdilerde aralarında görünmez birer duvar vardı. Ve bu duvarları ören kendisiydi. Ukrayna'yı bir duvara yasladı. ''Kımıldama''

''Ukrayna'' Türkiye yanlarına koştu. ''Onunla ben ilgilenirim, özür dilerim ama bu savaşta taraf tutmam demek bire bir ölmem demek-''

''Biliyorum. Teşekkürler'' Rusya gülümsedi ve ayakta ki ikiliye baktı. ''bunun cezasını çekeceksiniz'' Rusya'nın bedeni alev gibiydi. Yüzü kırmızıydı, gözlerinin feri gidiyordu. ''Haha, temin ederim ki senin ölümünden sonra kardeşine dokunmayacağız. Ölürken bile onu koruman saygı değer bir hareket Rusya.'' 

''Desene huzurla ölebilirim'' Gülümsedi, gözlerinde ki ışık sönerken, gözleri karanlığa teslim olurken bedeninin yere düşmesine izin verdi. ''Abi'' Ukrayna'nın titrek sesi ile gözlerini açtı. Onlara nasıl güvenmişti? onlar yalancıydı ama o bir an boşluğunu gelip güvenmişti onları da yanında götürmek zorundaydı, sözünü tutmak zorundaydı. ''Az daha kandırıyordunuz'' Duruşunu dikleştirdi, ayakları ile bastığı zeminin ayaklarının altından kaymasına izin vermeyecekti.

''Hadi ama, şansımız varken o oruspuyu öldürmeliydik.''

Rusya son kalan gücüyle artık karar vermişti. Bir savaş suçu işleyip atom bombalarını atacaktı aynı onların kendisine yaptığı gibi gözlerini kapattı...

Çin üstüne koştu. ''Geber'' Rusya yüzünde bir acı dalgası hissetmeyi beklese de o acı dalgası hiç bir zaman hissedememişti. Kapalı gözlerini açtı. Amerika, o yumruğu engellemişti. ''Daha ne kadar bir ezik gibi davranacaksın?!''

''Bilmem'' Rusya daha da kızarırken konuşmuştu. ''Neden kızardın sen?!''

''Çok sıcak, cehennem gibi...'' Terliyordu sanki yağan yağmurun altında kalmış gibiydi. Saçları sırılsıklamdı. ''Sıcak? Bu hava?'' yavaş yavaş kar yağmaya başlamıştı sanki Rusya'yı bu sıcaktan kurtarmak istermişçesine, yavaş yavaş, usul usul yağıyordu. Gecenin soğuk meltemi terden ıslanan saçları okşayıp kurutmaya çalışıyordu...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Başımıza taş yağacak galiba-

Art arda bölüm yazıyorum...

Korkuyorum.

Aşk-ı Türkiye |RusAmeTürk|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin