˗ˏˋ ★8. Bölüm★ ˎˊ˗

339 11 10
                                    

Ölüm ve adalet eşit midir sizce? Eğer eşitse bebeğimiz ölünce ben neden ölmedim? Bu kadar depresyonda olmamı sağladığın için teşekkürler Allah'ım ama yoruldum ben. Elvan artık her akşam odasın da ağlamaktan bıktı. Ne zaman geçecek bu sıkıntı? Sanırım geçmeyecek.

Mutfakta kahvaltı olarak yumurta, patates yaparken arkamda çikolata kokusunu hissettim. Bu koku Öcüyü yani Ardayı hatırlattığı için bir yandan tedirgin oluyordum. Ellerini belimde hissedince irkildim. "Benim," diye mırıldandı.

"Alaz, Elvan görecek." Diye mırıldandım. Omuz silkti. Hey yarabbi!

"Bana çekmişsin inatçı!" Deyip arkamı döndüm. Bacak arasına tekmemi geçirdim. Alaz yerde iki büklüm kalınca çok büyük bir kahkaha attım. Elvan koşarak yanımıza gelince bu halimize bir oda güldü.

Evin mutluluk kaynağı benmişim, haberim yok!

"Anne, gülüşünü özledim." Dedi Elvan. Sonrasında da bana sımsıkı sarıldı. Bundan sonra mutluluk, üzgün olmama kimse engel olamicak.

''Elvan.''‧₊˚✩彡

''Efendim anne.''‧₊˚✩彡

''Bundan sonra güleceğiz tamam mı? Kimse bizim gülüşümüze engel olamayacak.''‧₊˚✩彡

''Tamam anne, bende bunu istiyordum.''‧₊˚✩彡

Hayat bir ipten ibarettir. İnsanların çoğu ipe biner fakat ip genişler ve kopmaya doğru ilerler. Sonra bir insan gelir, bu ipin üstüne çıkar. Bu yüzden de ip artık dayanamayıp kopar ve yere savrulur. Bir insan yüzünden, diğer insanlarda yere düşer. 

                    ೃ⁀➷Bir insan yüzünden, bütün insanlar ölür. ೃ⁀➷

       -🦇-           -🦇-          -🦇-

''Annneeee!'' diye bağıran kişinin sesi tabiki de Elvan'dı. Sabah sabah ne işdir bu ya! Güzelim uykumdan uyandırdılar! Ayıp ayıp.

''Sabahın köründe uyandırmak yeni modan mı, süper zeka?'' Kıkırdadı, Lanet olsun böyle hayata! Allah belanı versin Elvan, sabahın köründe uyandırmak neymiş gösteririm sana! Ayağa kalkıp Elvan'ı kovalamaya başladım.

''Kaç kaç! Daha nereye kadar kaçacaksın merak ediyorum!''

''Babaaaa! Yardım ettt!'' diye bağıran Elvan, Alaz isimli şahısın gelmeyeceğine inanmalı! Gelmeyecek çünkü Alaz isimli yaratık beni tavuklar kovalarken hiç bir şey yapmadı! 

 Uzun süreli koşturmaca Elvan aslı şahıs tabiki de Buzdağını görünce hemen arkasına saklandı. Ben körüm ya görmeyeceğim!

''Alaz bu çingeneyi bana ver lütfen! Yarım kalan kan davamız var.''

''Vermiyorum.'' Ben nasıl alacağımı bilirim Buzdağı!

'' İyi ozaman sen bilirsin!'' deyip Alaz'ın karnına tekme attım. Alaz yere savrulunca hemen ayağa kalktı. Bana ilk önce bakıp süzdü, sapık seni şimdi sen naneyi yedin ulan! 

İlk önce yumruğu havaya kaldırıp tam karnına bir daha atacaktım ki bileğimi sıkıca tuttu, bu sanırım acı verici!

''Alaz, bırak lütfen!''

''Ne oldu, düşmanın bileğini tutsa 'Bırak bileğimi lütfen!'' diyeceksin? Eğer öyle dersen bileğini büker. Bu yüzden asıl sen bükmeye çalışacaksın.'' Koşturmacadan bir anda eğitime! Sabır, sabır. Şu Alaz evde olmasın Elvan'a ne yapacağımı bilirim ben!

Elini tutup bükmeye çalışırken karnına tekme attım. 

''Aferin.''

''Ozaman Elvan'ı alıyorum!'' Elvan'a bakınca kızın göz bebekleri büyümüştü. Tam kaçacakken kucağıma aldım.

'' Bu sefer kaçamadın küçük hanım!'' kıkırdadım. 

''Babaaa!'' Hala baba diyo la havle! Bu arada İshak'tan alıştım. Napsaydım her yanındayken söylüyor. İç sesim sus artık!

˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ

☆ ★ ✮ ★ ☆Selamın aleyküm, Aleykümselam. Bu arada lütfen beni takip edin. Kitap okunuyor fakat takipçi kazanamıyorum. Lütfen asklarım. ☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★

✩♬ ₊˚.🎧⋆☾⋆⁺₊✧-ˋˏ✄┈┈┈┈✉⋆ ˚。 ⋆୨୧˚ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ๋࣭ ⭑⚝·:*¨༺ ♱✮♱ ༻¨*:·⋆。 ゚☁︎。 ⋆。 ゚☾ ゚。

⩇⩇:⩇⩇

⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡

*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚

「 ✦ Devamını Allah bilir! ✦ 」

˚₊‧꒰ა Devam edecek korkmayın kazajds ໒꒱ ‧₊˚

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin