Uyandığım da her zaman ki olduğu gibi hastanedeydim. Bir sedyede uzanmış yatıyorken açtım gözlerimi. Baş ucumda Alaz duruyordu. Yine elinde ki iğrenç çorba ile bekliyordu. Ama normal çorba değildi! İçine ne bulduysalar atmışlar.
''Alaz o mikser çorbayı n 'olursun buradan yok et!''
''Güzelim, doktor içsin bunu dedi ama!''
''Sabır! Hiç bir güç bana o çorbayı yedirtemez. Kokusu bile çok kötü!'' Birazdan kokudan kusacağım bu buzdağı bana hala yedirtmeye çalışıyor!
''İç hadi hayatım.''
''Hayır Alaz! Hayır.'' deyip çorbayı fırlattım. Çorba fırlayıp yere düştü ve paramparça oldu. Dedim ya ben! Dinlemiyor ki beni. Hiç bir güç bana o çorbayı yedirtemez. Ben bu cümleyi duvara söyledim zaten!
''Sedef! Dediklerini yapmazsan iki güne ameliyata gireceksin!'' Ne, ne!? Hiç bir güç beni o ameliyata bir daha sokamaz!
''Alaz 'cım o çorbayı asla içmem. Gerekirse aç kalırım daha iyi.'' dediğim de bir doktor içeri girdi. Bir yerde ki tabağa baktı birde bana baktı. Doğru ya onlar için zor bir hafta!
''Hanımefendi ne yaptınız!'' şimdi bir şey derdimde!
'' Kafanda atom bombası patlattım, iyi mi? Ah şu işe bak sen. Kafandaki delik uzamışta uzamış. Bide o tırnaklar ne öyle? Sanırım her gün yiyorsunuz. Bakın doktorsunuz ama yenilmez ayıptır. Aaaa! Siz hamile misiniz? Ay yok sadece filmişsiniz.'' kadın sinirden renkten renge girerken Alaz ağzımı kapattı. Ama öyle bir kapattı ki ağzım yamuldu. Allah'tan ağzımı açık tutarak elini kapadı. Çünkü elini yalayıp ısırdım.
''Kusura bakmayın hanımefendi. Birazcık gevezedirde.'' Ne! Bana az önce laf mı soktu? Sinirden Alaz'ın elini öyle bir ısırdım ki çığlık atmamak için kendini zor tuttu. Doktor odadan sinirle çıkınca Alaz hemen elini çekti.
''Ya sen kimsin de bana laf soku-''
''Sedef, sussana be kadın!'' Susmak neymiş gösteririm ona ben!
''Susmuyorum en fazla ne-'' dedim ki ağzıma bant yerleştirdi. Neydi bu şimdi? Yeni bir yöntem mi?
''Başımın ağrımaması için iyi yöntemmiş. Kullanırım ben bunu evde!'' Şimdi gerçekten atom bombası patlatacağım o zaman yöntem neymiş görecek!
ೃ⁀➷Alaz, sadece Allah belanı versin.ೃ⁀➷
˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ
☆ ★ ✮ ★ ☆Bu bölümü komik yapmak istedim.☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★
✩♬ ₊˚.🎧⋆☾⋆⁺₊✧-ˋˏ✄┈┈┈┈✉⋆ ˚。 ⋆୨୧˚ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ๋࣭ ⭑⚝·:*¨༺ ♱✮♱ ༻¨*:·⋆。 ゚☁︎。 ⋆。 ゚☾ ゚。
⩇⩇:⩇⩇
⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚
「 ✦ Devamını Allah bilir! ✦ 」
˚₊‧꒰ა Devam edecek korkmayın kazajds ໒꒱ ‧₊˚