˗ˏˋ ★11. Bölüm★ ˎˊ˗

342 11 7
                                    

Hayat kalem gibi, öyle değil mi? İlk önce istediklerimizi yazarız, sonra da beğenmeyip sileriz. Çok saçma, öyle değil mi? Sileceksek niye yazıyoruz? Neden? 

 Gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladığında etrafıma baktım. Alaz burada değildi. Bir Allah'ın kulu da gözlüğümü çıkarmamış. O kadar sıkılmıştım ki yatakta dön dolaş yapıyordum. Bir insan gelir de 'bu kız öldü mü, kaldı mı' diye bakar! Ben bu kadar mı değersizim ya? İyi kendilerine baksınlar o zaman. Ben kendime bakarım! 

 ''Ben burada o kadar değersiz miyim? Bir Allah'ın kulu bana bakmayacak mı?'' diye avazım çıkana kadar bağırdım. Tabi kapıda ki korumalar hemen içeri girip baktı. İnsan kapıyı çalar ya!

''Bir sorun mu var efendim?''

''Evet, var.''

''Dinliyoruz.''

''Sorun, kapıyı neden çalmadan giriyonuz? Ya burada çıplak olsam? Tövbe tövbe.''

''Özür dileriz, efendim.''

''Dileme çık dışarı.'' Allah'ım ne havalı oldum! Off şuan kendimi ısıracağım o kadar mutluyum. Böyle konuşmak o kadar hoş ki anlatamam! 

 Masanın üstün de duran kitabımı alıp okumaya başladım. O kadar eğlenceliydi ki çok sevmiştim. Okumaya normal devam ederken bir an da silah sesleri gelmeye başladı. Korkuyla etrafa bakarken pencereden ne oluyor diye uzaktan bakmaya çalıştım. Korumlar ateş ediyordu. Bir an da cam kırıldı ve etrafa saçıldı. Elim deki serumu hızlıca söküp yatağın kenarında sakladığım silahı aldım. Birinin gelme ihtimaline karşın hemen vurabilmek için. Yatağın kenarına diz çöktüm ve her an için beklemeye başladım. O kadar korkuyordum ki anlatamam. Umarım Elvan evdedir.

    ೃ⁀➷Korkuyorum, sadece korkuyorumೃ⁀➷

˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ

☆ ★ ✮ ★ ☆Biraz kısa oldu ama bugün nişan var. Şimdi hazırlanıp gitmem lazım ve birilerine teşekkür borcum var :) Kayraayayyaayay, ilk yorumu sen attın ve ilk yıldızımızı sen attın. Bu yüzden sana teşekkür ediyorum. ZeynepCeydaAkpnr her bölümüme yorum atıp yıldız atıyorsun. Çok ama çok teşekkür ederim. AyenurKakc2 arada yorum atıyorsun ama teşekkür ederim. Ve tabiki de diğer okuyucularıma da teşekkür ederim. İyi günler.☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★

✩♬ ₊˚.🎧⋆☾⋆⁺₊✧-ˋˏ✄┈┈┈┈✉⋆ ˚。 ⋆୨୧˚ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ๋࣭ ⭑⚝·:*¨༺ ♱✮♱ ༻¨*:·⋆。 ゚☁︎。 ⋆。 ゚☾ ゚。

⩇⩇:⩇⩇

⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡

*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚

「 ✦ Devamını Allah bilir! ✦ 」

˚₊‧꒰ა Devam edecek korkmayın kazajds ໒꒱ ‧₊˚

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin