˗ˏˋ ★FİNAL★ ˎˊ˗

337 7 16
                                    

Abi ötanazi okulunu bitirdim. Sırf düğün ve bebek doğum sahnesi yapmadıkları için evde ağlıyorum. 😇

Sedef

Alaz'a baktığımda yumrukları kan içinde kalmıştı. Mert'in burnunun yana kaydığını görünce nefesimi tuttum. "Tövbe estağfirullah müslümanım Alaz! Bune ağzıyla burnu yer değiştirmiş gibi- Yaratığa dönmüş bu! Öggk!" Dememle birlikte Elvan gözlerini yummuş Allah rahmet ağlıyordu. Alaz'a bakıp "Dur!" Diye bağırdım. Bana kaşlarını çatıp bakan Alaz'a baktım ve gülümsedim. "Bende dövücem. Sen Elvan'a bak, buzdağı." Alaz gülümseyip Elvan'ın yanına gitti. Ben ayağa kalktım. İnleyen Mert'i duyunca zevkle üzerine eğildim. "Y-yapma! Dayanamıyorun." Diye bağıran Mert'i umursamayıp yüzüne yumruklarımı geçirmeye başladım ve sırıttım. "Birdaha!" Dedim ve kesik nefesler verdim. "ELVANA KARIŞMAYACAKSIN PİÇ" Diye bağırıp tüm gücümle yüzüne yumruk attım ve bayıldı. Yaratığa dönmüş haline bakarak gülmeye başladim. "Velete bak. Bir yumrukla bayıldı. Bu seni koruyamaz Elvan. Birisi size karışsa seni yem olarak atıp kaçar. Boşan bundan. Deyip gözlerimi Elvan'a çevireceğim esnada Evren'de göz göze geldik. Alaz'ın kaşlarını çattığını hissettim. Evren'in gözlerinden Elvan'a aşıkmış gibi bakmasını anlamıştım. Anlamadım sanıyorlar sanırım. "Evren benimle gel." Deyip odadan çıktım. Evren peşinden gelirken bir yandan da korktuğunu hissediyordum. "Sedef abla, n-oldu." Diyen Evren'i duyunca gülümsedim. Bir odayı açıp girmesini söyleyince başını sallayıp girdi. "Evren. Sen Elvan'a aşıksın değil mi?" Diye soru verdim. Evren gözlerini kocaman açıp bana bakınca gülümsedim. "Bak gibide aşıksın." Dedim. Utanmadan söylediklerimden pişman değildim.  Evren başını eğdi ve konuşmaya başladı. "Evet Sedef abla. Ben seviyorum onu.." Duyduğum sözlerle sevinçten ayağa kalktıp etrafımda döndüm. "Bu akşam annemlerin al bize gel koçum." Deyiverdim. Evren gözlerini kıstı ve bana baktı. "Ah bilmiyormuydun! Elvan seni seviyordu ki!!!!" Evren kaşlarını çattı. "Peki o salağın tekiyle niye evlendi?"

- Çünkü seni başka kızşa gördüğü için. Aman neyse yarın düğünümüzü yapalım. " Deyip odadan kaçtım. Sevinçten havalara uçuyordum. Elvanın yanına geçip heyecanla konuşmaya başladım. "Elvan hazırlan yarın düğün var." Dememle Elvan güldü ve "nasıl? Ne ara. " Sıkılmış bir ifadeyle "Hadi amaa!"

           

     SON

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin