˗ˏˋ ★16. Bölüm★ ˎˊ˗

266 8 9
                                    

-Kötüleniyorsam, başardım demektir.
--------------------------------------------------------
Yolda kolumu cama yaslamıştım. Yol boyu susmamız bir o kadar beni rahatsız etsede konuşmamaya dikkat ediyordun. Kuzey bu sessiz ortamdan sıkılıp konuşmaya başladı.

- Bu kadar suskun olmamızın nedeni ne gibi?" Sorduğu soruya cevap vermedim. Cevap vermemeyi sevmiyordum hatta sorduğu soruya laf ederim. Bu sıralat böyle olmam Kuzey'in de canını çok sıkmıştı. Gözünü camdan ayırıp Kuzey'e baktım. Boş bakarak konuşmaya başladın. "Sebebini bilen sensin. Hani biz Cehenneme gidiyorduk." Ortamı yumuşatmaya çalıştığım sözcüklerle gülümsedi. "Senin bu hallerini seviyorum. Bir daha duygusuz olma. Güldür beni! Güldür dünyayı! Ama böyle duygusuz olma. Dayanamıyorun." Söylediği sözlerle gülümsedim. "Saçmalama Kuzey! Dayanamıyorum deyip dram filmine döndüreceksin!" Söylediğim sözlerle Elvan'la Kuzey gülmeye başladı. Kocaman bir gülümsemeyle Elvan'a baktım. Elvan'ında gözleri bana çevrilince yeniden gülümsedi. "Ah elmam. " Dedim ve saçlarını okşadım. "Seni çok seviyorum. Bazen adeta elma gibi sulu oluyorsun. Seni yiyesim geliyor." Dediğimde ikiside gülmeye başladı. Kuzey'in arabayı durdurup arkaya dönmesi bir oldu. Korkuyla Kuzey'e baktığımda ne oldu? Dercesine kafamı salladım. Kuzey gülümseyip "Geldik." Diye bağırınca yerimden sıçradım. Ortak sessizlikten bir anda ani bir sese denk gelince korkuyor. Kuzey heyecanla arabadan inerken sinirlenip bağırdım. "Yavaş yavaş, orangutan!" Diye bağırdım. Gülüşme sesleri işit ince kollarını göğüsüm de birleştirdim. Geldiğimiz 2 katlı dublex evin kapısından çıkan Alaz'ı gördüğümde göz devirdim. Elvan'a bakıp çocuksu ifademle konuşmaya başladım. "Aha da geliyor bizim ki. " Dedim sırıtarak. Alaz sanki beni duymuş gibi "Vay, ne ara bizim ki oldum?" Dedi alaylı bir ifadeyle. Yine göz devirerek gözlerimi Alaz'a çevirdim. Ellerini cebine koymuş bana gülümseyerek bakıyordu. "Sen evlendikten sonra iyice sapıttın. Teyzeler sana işe yaramadı mı?"

Eskiden evlendikten sonra Alaz'a çok kızıp onu teyze evine bırakmıştım. Tabi yapmadıklarını bırakmamışlar. 5 teyze başında nazar duası okurken kalan 3 teyze zorla meyve yediriyor muş. Bir gün kaçmaya çalışmış ama yakalanmış. Bir teyze onun kalçasına sopa vururken Alaz öyle bir koşmuş ki teyze kalp krizi geçirmiş. Sonra bize kızıp dava açtılar. Ondan sonra sebepsiz davadan vazgeçtiler. O zaman dan beri konuşmuyorduk.

-Sus, güzelim." Sos gozolom. Güzelim, hayatımda hiç böyle kelimeden nefret etmemiştim. Ama bu kelime gıcığıma gidiyordu.

 ೃ⁀➷Gozolomೃ⁀➷

˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ

☆ ★ ✮ ★ ☆bu bölümde olay yoktu. Mutluluk partisi verelim. Bide şu sırakar sınavlar üst üste geldiği için çok zorlandım. Bu yüzden yüz milyonlarca kez özür dilerim. Bide linçleyenlere söyleyeyim. Şuan burdan sizi şikayet ettim. Birdaha linçlememeniz dileğiyle, sevgilerle. ☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★

✩♬ ₊˚.🎧⋆☾⋆⁺₊✧-ˋˏ✄┈┈┈┈✉⋆ ˚。 ⋆୨୧˚ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ๋࣭ ⭑⚝·:*¨༺ ♱✮♱ ༻¨*:·⋆。 ゚☁︎。 ⋆。 ゚☾ ゚。

⩇⩇:⩇⩇

⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡

*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚

「 ✦ Devamını Allah bilir! ✦ 」

˚₊‧꒰ა Devam edecek korkmayın kazajds ໒꒱ ‧₊˚

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin