Uyandığım da karanlık bir odadaydım. Işık yoktu, sadece ben vardım. Ayağa kalkmaya çalışınca bileğime bağlanmış olan zincirler canımı yakıyordu. Daha fazla hareketlenmeye çalışınca da zincirler bileğimi kesiyordu. Korku ve endişenin karışımı olmuştum. Sonra adım sesleri gelmeye başladı. Adım seslerinin bana yaklaştığını fark etmiştim. Hareket etmeye çalışsam da zincirler bileğimi daha çok acıtıyordu. Sonra çok kalın bir ses geldi.
''Ahmet'in intikamını almadan ölmene izin vermeyeceğim, küçük yarasa.''
Hayır bu Çetin'di! Sesinden anladım. Sağ ayağım yatağın sağ tarafına bağlanmış, sol ayağımda yatağın sol tarafına bağlanmıştı. Çetin tam bacaklarımın arasına girerken ellerini üstümde gezindirmeye başladı. Dokununca çok büyük çığlık attım. '' Dokunma bana! Dokunma!'' sadece dokunma diyebiliyordum. 14 yaşımdaki tecavüzden sonra bir tane daha istemiyordum.
Sadece çığlık atıyordum.
˚₊‧꒰ּ ☆ ໒꒱ ‧₊˚˚₊‧꒰ּ ☆ ໒꒱ ‧₊˚˚₊‧꒰ּ ☆ ໒꒱ ‧₊˚
''Sedef, uyan!''
''Kızım ne çığlık atıyon sabah sabah, tövbe!''
''Sakar, ne oldu bir şey de! Uyansana gerizekalı.'' deyip bana hafif tokat attı. Ben ceset miyim de uyan deyip tokat atıyor bu salak!?
Gözlerimi hafifçe açınca karşım da 7 kafa duruyordu. Alaz, Naz, Hakan, Kuzey, Ecrin, Yiğit, Efe.
''Kabustu geçti.'' diyen Alaz'dı. Şükürler olsun bidaha tecavüze uğramadım. Ben o Çetin'i de öldüreceğim!
''Ne gördün, Arıza?'' Şimdi ben bunu nasıl anlatacağım. 'Çetin beni tecavüz ediyordu!' diyeyim, nasıl anlatacağım.
''Boş verin. Önemsiz bir şey.'' dedim. Bunu anlatmak zor değildi ama anlatmak istemiyordum.
''Elvan senin çığlıklarından korkup yatağın altına girdi. Şimdi de çıkaramıyoruz! Bu işin sorumlusu sen olduğun için o küçük yerden Elvan'ı çıkaracaksın.''
''Ya ama benim gibi inatçı o nasıl çıkarıcam. Neyse kandırırım ben onu gidip bir bakayım.''
''Sedef...'' Ah ağlak yine ağlıyor işe bak! Ben Elvanla'mı uğraşayım, Efe'ylemi?
''Ah ağlak yine ne oldu?'' deyip sarıldım. Bonus kafasını ellerimle okşadım.
''Sen rüya görünce çığlık attın. Çok korktun dimi?'' deyip hıçkırdı.
''Yok ben Çetin abiyle bulutlarda süzülüyordum, şaka tabii. Korkunç bir rüya değildi. Öylesine bağırdım işte.'' Allah'ım beyinsiz Çetin! Senin yüzünden aklıma saçma sapan şeyler sokuyorsun. Allah belanı versin Çetin!
''Ağlak şimdi ağlama şuan Elvan'la işim var hadi!''
''Tamam, Sedef.''
Koşarak Elvan'ın odasına girdiğim de hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Hemen yatağın altına baktığım da ellerini yüzüne koymuş. Yatak da sıkışmayayım diye eğilmiş. Buz olmuş yüzüne uzaktan bile anlayabiliyordum. Hemen yatağın altına uzanıp Elvan'ı kendime çektim. Bağdaç kurup Elvan'ı kucağıma koydum. Yanımda duran örtüyü alıp Elvan'ı örttüm. Kapının açılma sesini duyunca irkildim. Sonra çikolata kokusu geldi. Ahmet'in Alaz'ın kokusunu çaldığını bilsem de bu koku bana onu hatırlatıyor. Bu kokuyu aldığım da hep korkarım veya irkilirim. Saçıma değen nefes hislerini anlayınca hiç bir şey demedim. Sonra saçlarıma bir buse kondurdu. Bunun Alaz olduğunu anlamam zor değildi. Sonra kulağıma doğru yaklaştı.
''Buradayım, Küçük yarasa. Dur demedim, ben Çetin.'' Çetin mi? Korkuyla avazım çıkana kadar bağırdım. Benim bağırmamla Elvan uyandı ve ardından Çetin boğazıma bıçak dayadı. Elvan hemen ayağa kalktı ve Çetin beni zorla ayağa kaldırdı. Kapıdan silahla giren Alaz'ı görünce yalvaran gözlerimle baktım. ''Kedicik!'' arkadan Kuzey'in girdiğini fark ettim. Naz koşarak ağlayan Elvan'ı kucağına alıp hemen odadan çıktı. Ben soğukkanlılığımla bağırmamaya özen gösterdim. Alaz ile bu sıralar Elvan sayesinde gözlerimizle konuşmaya alışmıştık. Bu yüzden hemen gözlerine baktım. Gözlerinden anladığım şuydu. 'Hatırla, sana eğitim veren benim, sadece o eli hemen bükmek görevin, sen bükünce ben silahla vuracağım, anlaştık mı?' dediğini anladığım da gözlerimi yukarı aşağı kaydırdım. Elimi bıçağı tutan eline gitti ve tuttum. Tüm gücümle elini boğazımdan çekip büktüm. Adam çığlık çığlığa bağırırken bir silah sesi yankılandı. Adam yerde kanlar için de yatıyordu. Hayır! Ben ölü görmeye alışık değilim. Alışık değildim!
Allah belanı versin Çetin, bir katilimin de ölümünü görmek beni gururlandırıyor. Ama alışık değilim. Neyse Cehennem 'de yan inşallah.
ೃ⁀➷Bir kişinin daha sonuna geldik.ೃ⁀➷
˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗˗ˏˋ ♡ ˎˊ
☆ ★ ✮ ★ ☆Mutluyum nedense KADJSJD. Oley Çetin öldü yihuu! ☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★
✩♬ ₊˚.🎧⋆☾⋆⁺₊✧-ˋˏ✄┈┈┈┈✉⋆ ˚。 ⋆୨୧˚ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ๋࣭ ⭑⚝·:*¨༺ ♱✮♱ ༻¨*:·⋆。 ゚☁︎。 ⋆。 ゚☾ ゚。
⩇⩇:⩇⩇
⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚
「 ✦ Devamını Allah bilir! ✦ 」
˚₊‧꒰ა Devam edecek korkmayın kazajds ໒꒱ ‧₊˚