˗ˏˋ ★4. Bölüm★ ˎˊ˗

455 11 7
                                    


Kahvaltı etmek için masaya oturduğumuz da Alaz'ın bakışı sürekli bendeydi. Ne vardı ben de? "Tamam tamam! Tatlıyı biraz fazla kaçırmış olabilirim. Ama çok güzel!" Dedim sırıtarak. Hiç birşey demeden yemeye devam edince Elvan'ın odasından çığlığını duyduk. Çatal kaşüğı bir kenara fırlatıp bütün hızımla koştum. Hayatımda hiç bu kadar koşmamıştım. Zaten Alaz'ı arkamda bırakmamdan belli oluyordu. Kapıyı tekmeleyip içeri daldığım da bir adamın Elvan'ın ağzını kapattığını gördüm. "Hayırdır lan şerefsiz!" Deyip tüm gücümle yumruğumu yüzüne vurdum. Adam yere yığılınca Alaz adamı tutup dövmeye başladı. Elvan korkmasın diye gözünü kapamıştım. Adam nedense Alaz'dan bir tık güçlü çıkmıştı.  Alaz'da en son çareyi belindeki silahı çıkarıp tetiğe basmıştı. Elvan silahın sesinden korkup hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlayinca Alaz Elvan'ı kaldırıp hemen odadan çıkmışlardı. Koşar adımlarımla peşlerinden ilerliyordum. Alaz bir kenarda Elvan'ı bırakıp gözlerinin içine baktı. "Bitti geçti, hic bir şey yok. Ağlama ama..." 

"Alaz."

"Efendim balım."

Balım ne be!

"Kaçalım mı?"

"Ne?"

"Kaçalım mı diyorum!"

"Meleğim nereye kaçacağız. Zaten gidemeyiz tesis burada."

"Kaçalım."

"Bitanem az önce dedim."

"Kaçalım!"

"Sedef sabrımı zorlama, hatta o güzel çenenide kapa."

"Düşmüyorum Alaz!"

"Sedef!" Demesiyle yerimden fırladım. Öyle bir bağırdiki sanki aslan kükredi. Sebepsizce gözümden yaşlar akmaya başladı.

"Tatlım, sende anla beni. Sana bağırmak istemedim."

"Alaz, neden ağladım ben."

"Keşke bir bilsem."



Alaz'dan 

 Yeni bir çocuğum olacak! Bunu sedef'e belirtmesem de bir çocuğum olacaktı . Allah'ım bu hisse aşığım. 

"ALAZ!"

"Efendim!"

"Allah belanı versin Alaz! Bir saattir çağırıyorum seni. Şimdi de diyeceģimi unuttum ya!" Şu bela okurken çok sevimli oluyor.

"Dalmışım." Dediğim de birlikte sustuk. 



 SELAMMMMM!!!!!! Minnoşlar bu biraz kısa oldu ama yarın cezamı çekeceğim KZACOOCHCHO. Yani yarın en az 800 Kelime yazcam! Söz veriyommm. Ozaman baybay cicikuşlar 

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin