Amint átt értünk, gyorsan megkaptam a ruhám amit Kurogiri varázsolt rám a képessége révén. Tehát fehér ing ami felett egy fekete fűzős csipőszorító van. Ezek felett egy rózsaszín fehér csíkos zakó, és a kezemen élénk rózsaszín hosszú bőr kesztyű. A lábamon fekete bőr rövid nadrág ami ki emeli a vonásaim, ami alatt egy hálós harisnya, és a lábaimon egy kissé magasított sarkú, térdig érő fekete csizma.
-Ejha Angel... Te aztán tudod milyen a kan csábász kinézet.-füttyent egyet a főnök.
-Hehe, esetleg szeretnél egy menetet, most akár?-kérdezem elejtve a tüzem amit fel veszek úgy hogy jól lehessen rám látni.
-Csam egyenesedj fel és kezd meg az akciót!-mondja egy véres zsepit szorongatva az orrához. Én csak vállat vonva hánytam egy cigány kereket majd megindultam a koli bejáratához, ahol be is mentem amire Minetat láttam meg ahogya jön le a lépcsőn és megtorpanva néz rám.
-Nem tudom ki vagy vagy mi vagy de gyere ma este megbaszlak!-mondja majd közlekedik felém amire Dabi rá vicsorogva védelmező kutya pózban telepszik meg előttem és úgy vicsorít a szőlőre.
-Da...Dabi?-kezd reszketni mikor észre veszi a fekete hajút.
-EMBEREK RIADÓ!-ordít fel mint a fába szorult féreg, amire a leggyorsabban ide érő személy egyből harci pozícióban áll meg.
-Hogy kerültök ide?-kérdezi Todoroki aki most csúszik be a jegén.
-Erted, Bakugouért és a kis Izuku Midoriyaért jöttünk.-jelenti ki nemes egyszerűséggel a főni.
-Midoriyat nem adjuk! Sem Bakugout!-mondja amire az említett személy vérben forgó szemekkel jön le.
-HOL A KIBEMURT RÁKOS FASZOMBAN VAN DEKU? MELYIK GYÖKÉRKEZELETLEN FASZ GECI VITTE EL? HA? MI A FASZOMÉRT KELL ŐT ELRABOLNI?-tajtékzik amire semmi gondolkodás nélkül Dabinak ront és kezd vele harcolni én pedig ránézek Minetára és rákancsintok amire az kiterül én pedig megfogom a lábánál fogva és hajítom a kanapéra.
-Angel mi a faszt csinálsz? Nem altatni jöttél, hanem embereket rabolni!-szól rám a harcoló főnök. Én pedig felmegyek az emeletre ahová Twice, Spinner és Compress is jön. Én végig megyek az első folyosón ahol van egy kis szoba ahová azt a személyt rakjuk aki nem bír magával. Törhetetlen egy hely, ez a szent szoba amibe egy különleges kristály van kifejlesztve aminek annyi a lényege, hogy ha rád esik akár egy szemcséje is az egyből a börbe hatol és az energiáid a béka segge alá kerülnek.
-Angel, miért jöttél ide?-kérdezik amire én kinyitom az ajtót és bemegyek azok meg követnek be. Ekkor az ajtó bezáródik és egy fekete árnyék kezd össze vissza cikázni minden felé.
-Kik vagytok és mit akartok?-kérdezi Sötét Árny. Én csak az ajtó felé veszem az irányt madj megállok előtte, azok hárman meg a képességüket használva kezdenek össze vissza ugrándozni, hogy elkapják az árnyékot.
-Angel Dust lennék, és csak benézni jöttem.-hajolok meg egy kicsit amire kinyitom az ajtót és gyorsan kislisszanok, és benyomom a kristály gombját, amire valaki megérinti a vállam.
-Ki vagy és mit csinálsz?-szorít rá egy kéz amire megfordulok és meglátom Iida-t.
-Angel Dust vagyok, te ki vagy?-kerdezem amire megérkezik Aizawa sensei, és ide siet.
-Iida menj segíts a többieknek, én addig elintézem ezt a gonoszt!-parancsolja a fiúnak aki már el is húzta a csíkot. A sensei csak a sálát használva megfog és bevisz a legelső szobába. Én csak nézni tudtam ki a fejemből, hkgy most mi lesz igy velem.
-Izuku te vagy az?-kérdezi amire csak bólintok.
-Jól van akkor semmi pánik nincs, de Bakugou nem érti meg, hogy All Might egyik ismerősénél vagy gyakszán.-mondja eleresztve.
-Tudja milyen Kacchan, de nincs mit tennem fáj az egész, hogy ezt kell tegyem vele... Nem tudom mit fog szólni ha meg tudja az egészet... Bele sem merek gondolni, lehet ott hagy majd mert hazudtam neki, lehet megutál lehet... Nem tudom... Fáj hogy nem mondhatom meg neki az igazat és, hogy türnöm kell Dabit magam mellett. Utálom, hogy kamuból őt kell szeressem ott... Elegem van... Fáj meg minden...-kezdek sírni amire a sensei ide jön és át ölel. És csak bele kapaszkodok a ruhájába és sírok tovább. Egy kis idő múlva ajtó nyitódik és belép rajta Shigaraki aki furcsán kezd el ránk nézni amire Aizawa sensei úgy fog meg gyorsan, mintha elkapott volna.
-Na ennyit a legjobbamról...-mondja unott hangon amire Kurogiri portált nyit belőlem a főnök mellé aki meglátja rajtam a sírás nyomait, amire vérszemet kapva a tanár felé kezd rohanni a kezét kinyujtva. Én csak állok egy hekyben amire egy kéz fogja meg a vállam amire én egyből ösztönből a megfogom és áthajítom magam felett a földhőz vágom és a derekára ülök egy kést elővéve, amit a torkához teszek.
-Ki a faszom vagy te?-kérdezi ¿Kacchan? hallom meg az ismerős hangot amire csak fel nézek és ő áll előttem.
-Nocsak van egy gonosz ami a saját csapata ellen dolgozik?-kérdezi gúnyosan amire lenézek és meglátom magam alatt Dabit aki lehúz egy csókba amit viszonzok.
-Jól vagy drágám? Sírtál? Ki a fasz siratott meg? Kinyirom a gecibe!-mondja miután elválltunk és felálltunk a földről.
-Jé egy gonosz akinek vannak érzései... Helyesbítek kettő.-gúnyolódik amire Dabi kezei lángolni kezdett és a szőke felé kezdett futni és harcolni kezdtek ismét.
-Fogd be te idegesítő érzéketlen fasz!-morogja a fekete hajú amire Kacchan egyre idegesebb lesz és elkezdenek nagyobb fokozaton harcolni.
-Mi a fasz?-szólja el magát a most érkező All Might, aki épp három zacskót tart a kezében.
-Nocsak, nocsak, nocsak. Az első számú hős. Mindenki példaképe. Na de vajon el tud bánni az első számú gonosz kedvencével?-allok elé aktíválva rózsaszín színben az erőmet és fogom meg a késeim. Ő csak meglepetten néz rám majd leteszi a zacskókat és neki áll közeledni felém.
-Angel Dust! Vigyázz ő a fő ellenség... Nem fogod tudni legyőzni!-kiálltja felém Dabi amire a hős felém ugrik én pedig elállok előle így full belecsapodik a falba. Én csak hátra fordulok amire a fejem fájni kezdett és ereztem egy fura érzést ami arra utal, hogy hatni kezdett valami a fejemben, valami aminek nem kéne. Elkezdtem hisztérikusan és kárörvendően nevetni, amire mindenki felfigyelt és rám nézett.
-Angel van valami baj?-kérdezi a főnök amire ránézek gyílkos tekintettel.
VOUS LISEZ
A kettős életet. [Szünetel]
AléatoireIzuku Midoriya, aki egy fiatal nagylelkű, segítőkész, fiú a hősképzőbe kerülése után fel lesz kérve, hogy épüljön be a gonoszok közé. Tehát a főhösünk így kerül a gonoszok közé. Ám ez nem tántorítja el attól, hogy hős legyen. Kettős életet élve jár...