7

20 3 0
                                    

-Mi a fasz?-kérdezi amire felé kezdek közeledni elővéve egy láncot amit valahogy sikerült meggyujtanom zöld lángon és irányítani tudok. A kék hajú egyből megprobálta elporlasztani a kozelébe érőket de nem hatott semmit a láncok tovább mozogtak es a kék hajú négy végtagjára fonodtak, és felemelték őt a magasba.
-Nocsak, nocsak, nocsak. Izuku Midoriya, vagy talán Ghost rider, vagy Shigaraki Hizashi, vagy Angel Dust, vagy esetleg jobban szereted a Dekut?-jelenik meg egy ősz magas férfi a szobában amire mindenki egy emberként fordul felém. Én csak hátrálni kezdek egy sarokba amire a hajam ismét zöld lesz a szemeimet a tükörben látom, hogy a fehér rész az fekete lesz a szemem pedig zölden izzik. A ruhám elkezdett leégni rólam, helyére egy fekete rocker stílusú bőr szett került.
-De...Deku?-kezd el közeledni Kacchan amire az alak megállítja.
-Most nem mehetsz a közelébe... Ha tettél valami rosszat az életed során képes kiégetni a lelked, szóval nem ajánlom.-mondja amire a szőke könnyezve néz rám. A fekete hajú fiú szintén feláll a földről és a szőke mellé állva könnyezni kezd.
-Babám... Mi lett belőled?-kérdezi elhalkuló hangon amire Kacchan értetlenül néz rá.
-Neked mi közöd Dekuhoz?-kérdezi tőle amire a fekete hajú ugyan úgy a szőkére néz.
-Ő a párom, szerinted mi közöm hozzá?-kérdezi amire Kacchan robbantgatni kezdett.
-Nem mert ő az enyém. Szóval nem lehet a tiéd.-mondja amire az alak a fejére csap.
-Izuku Midoriya ugye nem néztél tükörbe az elmúlt két három évben?-kérdezi amire csak megrézom a fejem.
-Jól van, akkor nem égetted ki a saját lelked. De elmagyaráznád, hogy miért civakodnak rajtad?-kérdezi mellém jőve.
-Őhm... Sensei, All Might?-kérdezem amire a mindenki a két felnőtt között váltogatja a tekintetét.
-Jó itt az ideje megtudnotok az egészet... Izukut két éve megkertük, hogy csatlakozzon a gonoszok közé, hogy segítse a munkánkat. Bakugou sajnálom, hogy a párodat ilyen munkára kellett kerjük a hátad mögött. Hidd el szólni akart neked de megtiltottuk neki. Ezáltal nem tudtál a dologról. Dabi... Hát te meg átt lettél verve csúnyán...-kezd bele a szőke tanár, amire Kacchan sokkoltan néz a két tanárra.
-Mefisto... Legyél szíves és állitsad el a pokol tüzét...-nézek rá amire a homlokomra rakja az egyik ujját és megszűnik minden és a földön kötök ki amire Kacchan egyből hozzám rohan es az ölébe fektet.
-Veszed le róla a kezed!-jön ide Dabi amire a démon király Mefisto megállítja.
-Maga engedjen el!-néz rá gyilkos szemekkel.
-Nem láttad mire képes? Csak a szemedbe néz és elporladsz.-mondja amire az sokkot kap.
-Zuzu... Hogyan kerültél ebbe az egészbe?-kérdezi sírva szerelmem az arcomat simogatva, miközben a két hős megfogja a két gonoszt és elviszik.
-Én annyit tudok mondani, hogy mikor rá találtam a saját vérében fuldokolva, imátkozva vagy nem tudom, de hisztérikus volt a látvány. Az eddigi jó pár millió évem alatt sosem lattam még valakit ílyen állapotban. Nem tudom, hogy mit csinált vagy mit nem, de az ott megrázó volt számomra is pedig én a pokol ura vagyok.-mondja amire végig futnak rajtam az emlék sorok amire igen csak sírni kezdek.
-Héy, héy semmi baj.-kezd nyugtatni a szerelmem.
-Sajnálom, majdnem itt hagytalak... Ha ő nem jön itt hagytalam volna szenvedni... Sajnálom... Meg tettem amire annak idején kértél...NAGYON SAJNÁLOM!-sírom amire magához szorít és úgy sírja el magát jobban a szőke.
-Inkább én sajnálom, egy szemét voltam, elbasztam... Sajnálom! Sajnálom! Sajnálom! Életem egyetlen szerelme vagy és így bántam veled, gyűlölöm magam ezért. Sajnálom.-sírja amire nekem kitágulnak a pupilláim, és szorosan áttölelem.
-Sosem rád haragudtam, hanem magamra amiért nem vagyok olyan amilyenne szerettél volna...-kezdek lenyugodni, amire Mefisto letérdel elénk.
-Köszönöm-néz Kacchan a démon királyra, amire az meglepődik.
-Mit?-kérdezi amire én elhelyezkedek a szerelmem ölében, ugy hogy rá tudjak nézni.
-Azt, hogy megmentetted, es életben hagytad. Nem tudom, most mi lenne velem nélküle. Szóval nagyon, de nagyon szépen köszönöm!-öleli átt a derekam miközben a királyra néz.
-Őhm... Saját célall tettem, de szívesen.-néz furcsán, de mintha a hangjában egy kis boldogságot vélnék felfedezni.
-Nem érdekel, akkor is köszönöm...-mondja amire betörik az ajtó és egy fekete hajú Dabi tér be egy lánccal amit a nyakam köré csavar és húz magához majd egyből a nyakamra rakja a kezét amit felforrósít lángjával és kezdi égetni a bőröm és hozzá vág a földhöz amire ereztem hogy a hátam rohadtul megnyekkent.
-HÉY! MI A FASZT KÉPZELSZ!?-ordít fel Kacchan idegbeteg módba válltva. Erre a fekete hajú körém tekeri a láncot amit felforrósít és felhyújt amire a ruhám égni kezdett én sírni kezdtemy majd mikor a fém a bőrömhöz jutott a fájdalom küszöbömön áttlépve sikitottam fel a fájdalomtól, majd probáltam menekülni amire sikerült a hasamra fordulni, de ezt meg is bántam ugyanis megfogta a hasam alatt és izzó tenyerével megemelt és kíméletlenül belém hatolt amire szintén felsikítottam.
-MÉG EGY KIBASZOTT SIKOLY ÉS ITT ÉGETLEK PORRÁ!-kezd erősen mozogni bennem amire tovább sírok fajdalmasan. Kacchan feláll majd idejön ám Dabi elcsapja és egy kört csinál langból körénk nem engedve átt Kacchant, akinél már alapból elpattant a cérna, de most nem tudom mi lesz itt.
-Nyögd a nevem te nyomorult kurva! Ha hány fasz volt a seggedben az enyémen kivül te kis kurva? Ha? Olyan vagy te is mint a többi...-mondja amire mégjobban kezd bennem mozogni, majd érezni kezdtem, hogy ott valami nem stimmel, sikerült oda kapnom a tekintetem de bár ne tettem volna. El keztem vérezni, es fájni.
-FEJEZD BE KÉRLEK! HAGYJ!-sikítom sírva, amire inkább gyorsít.
-FEJEZD BE TE FASZ!-ugrik be a szőke a körbe és mindent elfelejtve robbant egy bazi nagyot a fekete képébe aki belém élvez s egyben ki is nyúlik és hátradöl. Én pedig nem tudtam mozdulni sem. Kacchan még jó párszor a fekete képébe robbantott majd elkezdte box zsáknak használni majd amint észre vett engem leállt s ide jött leszedte rólam a már belém forrt láncokat és egy a szobában talált takaróval körbe tekert.
-Deku... Jól vagy?-kérdezi aggódva amire engem elkap a hányinger és a földre magunk mellé hányok. Ő szorosan magához ölel és simogatni kezd amire beájulok.

A kettős életet. [Szünetel]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu