Három óra múlva a szerelmem kezdett ébredezni, majd egyből kipattannak a szemei és ül fel majd a derekára rakja a kezét én pedig aggódva nézek rá miközben megfogom a vállát.
-Ne érj hozzám!-csapja el a kezem mintha nem is ismerne.
-De drágám én vagyok, a te Kacchanod!-mondom magam felé fordítva a fejét az állánál, hogy a szemébe tudjak nézni.
-Kacchan?-kérdezi amire bólintok ő pedig az ölembe mászik és úgy bújik a mellkasomhoz mint egy kiscica az anyjához. Én csak áttöleltem és megpusziltam a fejét.
-Woah... Bakugou... Neked van ilyen oldalad is?-kérdezi a nagy első számú hős a győkér Todoroki Enji. Én csak szemet forgatok. Erre a férfi durcás fejet vágva néz rám, amire kap egy gyönyörű gyilkos tekintet. Erre ő felhúzza egyik szemöldökét, majd szemet forgatva.
-Na de akkor térjünk a lényegre... Először is szeretnénk bocsánatot kérni, a károkért.-áll fel Enji és a család többi tagjával együtt hajolnak meg.
-Mi a faszért?-kérdezem amire a férfi fel egyenesedik.
-Mert Dabi, vagyis Todoroki Touya tettéért. Mi is most értesültünk, hogy Dabi a vérszerinti gyermekünk... Shoto bátyja és a mi elsőszülöttünk...-kezd el könnyezni a felemás anyja amire Deku is és én is lesokkolunk.
-Midoriya... Nagyon de nagyon röstellem ami történt. Van bármi amivel a segítségedre lehetek?-kerdezi a felemás még mindíg hajolva felnézve a szerelememre aki csak szótlanul bámult maga elé.
-Mi... Mi... Várj... De ő... Nem... NEM! NEM! NEM!-ordít fel szerelmem majd kezd el pánikolni.
-Mi a baj drágám?-kérdezem amire mégjobban sírni kezd. Ekkor megjelenik Aizawa azzal a gecivel az oldalán All Might és Yamada senseiel a háta mögött. Ekkor szerelmem felnéz s rémülten pánikolva kezdett jobban bújni hozzám.
-Heh... De kár, hogy túlélted... De még mindíg nem értem hogyan..? De mindegy is mert baszom le kurva nagy ívből, nem te vagy az első kurva akit kinyírtam... Szerinted a kis alkud nem volt haszon számomra? Tudod, hogy csak azért kellettél, mert szerettelek és, hogy minnél többet tudjak gyilkolni álltalad... Tudod jóp miket tettél és miket tettem veled, vagy mikre vettelek rá... Szóval tartozol annyival, hogy életed végéig az enyém vagy... Alá írtad a szerződést nem lehet megszakítani! KURVÁRA TUDOD UGYE? El olvastad az apró betűs részt is ugye? Tudod jól!-mondja amire a felemás apja oda megy és megragadja a fia nyakát és felemeli.
-Tudod te, hogy mennyi mindent tettél velem az eltűnésed napja óta? He? És most még egy szerencsétlen kölyök életét is tönkre baszod? He? Mk a fasz szórakoztató ebben?-kérdezi miközben a felemás is oda megy és a jegét használva szúrja átt a fekete hajú hasát és tüzét használva teszi két ujját a szeme elé.
-Mi a?-kérdezi a fekete hajú tanár majd hatrébb áll.
-Mesélt nekünk arról a szerződésről... És azt meg lehet törni... De viszont ahoz az kell, hogy Midoriya irattassa alá az ellenszerződést... De mivel ő ezt nem fogja ezért hívtuk ide Shinsot, hogy segítsen. Midoriya elő tudsz, hozni egy ellenszerződést?-kérdezi amire a zöld kis brokkolim bólint, és egy kis idő után előjő egy arany papír zöld irással, majd szerelmem feláll és a fekete hajú elé áll zöld lángoló alakjában egy kék fényű lánccal a nyakán aminek a másik vége a fekete hajúhoz tartozik.
-Dabi!-hallatszodik meg a gyilkos psziho csaj hangja amire a fekete hajú fiú felnyög majd agymosottá válik. A lila hajú a zöldikém mellé sétál majd megáll.
-Amit Izuku Midoriya kér azt teszed! Világos?-kérdezi a lila parancsolóan amire az agyomosott nyomikánk bólint. Erre a zöld kis angyalkám a papírt a fekete hajú elé lebegteti makd egy tollat varázsol elő valahonnan.
-Írd alá!-mondja amire a fekete hajú aláírja és a kék lánc megszakad és cserében egy zöld lánc csatlakozik a fekete hajú nyakához ami egx kicsit vöröslik, bár nem tudom miért de úgy érzem, hogy ha tényleg Deku a következő anti Krisztus akkor jobb lesz, ha minnél előbb biztonságba helyezzük.
-Oké elengedheted... Már nem ártalmas senkire nézve sem.-mondja a zöld majd miközben visszajön felém a tüze eltűnik az arca ismét olyan lesz mint volt, ám sápadtabb és életkedvtelen. Az ágy mellé érve rádöl majd mint aki elájult nem ébred fel.
-Mi...? Mi...? Mi van vele?-kérdezem pánikolva.
-Nyugodj meg, semmi baja nincs. Csak kimerült...-lép be a szobába egy szőke kék szemű nagyjából velem egy magas lány kedves lágy hanggal és mosollyal.
-Kirisima, Denki... Ti menjetek vissza a szobátokba és nyugodjatok le, Hizashi és Toshinori titeket arra kérlek, hogy menjetek ki Enji családjával együtt, kivéve Touyat és Shotot... Aizawa és Nezu igazgató úr... Önök is maradjanak.-mondja amire Aizawa és Nezu, a felemás barom és a fekete geci marad benn a lánnyal együtt.
-Ki vagy te és mit akarsz?-kérdezem az ölembe húzva a zöld hajút amint a lany közeliteni kezdett felé. Ő csak megtorpan majd lágyan almosolyodik rám nézve.
-Beck Torda vagyok. Te pedig biztosan Bakugou Katsuki... Ő pedig az öledben Izuku Midoriya... Tudok rólatok... Egy szellem sokat mesélt rólatok, és ő szólt nekem az esetről.-mondja majd lassan az ágyra ül elénk és megfogja a brokkolim kezét.
-Héy! Honnan tusz rólunk?-húzom el a szerelmem kezét.
-Várj! Nem te vagy az a lány akinek a világon minden féle képessége van?-kérdezi a fekete hajú tanár, amire a lány csak bólint, és a zöld hajú felébred majd mint akibe villám csapott lett az arca ismét a régi.
-Beck? Uram istenem... Te jó isten... Tényleg itt van? De hisz te nem Magyarországon kéne legyél Sirtzen az erdő széli keresztnél?-kérdezi a zöld amire a lány csak kuncogni kezd.
-Hidd el, hogy ott lennék, de valaki szólt nekem az állapotodról és ide siettem...-mondja amire a zöld hajú mélyen meghajol.
-Mi a?-kérdezi a lány amire mindenki csak vállat von. A zöld vissza mászik az ölembe és bekuckozza magát, amire én csak mosolyogni tudtam.
-De mi is a pontos oka amiért itt van?-kérdezem tisztelettudóan, hiszen ő egy istennek számít itt.
-Egy hagyd abba a tévézést, kettő pedig azért, hogy biztonságba vigyelek titeket az elkövetkező veszély elől. Tehát hozzám... Igaz eddig csak egy amerikai faszval foglalkoztam meg egy két más világi lénnyel de akkor is lesz egy kis kiruccanásotok. Vagy akár az egész osztály jöhet, hogy nyaraljatok.-néz az ofőre és az igazgatóra.
VOUS LISEZ
A kettős életet. [Szünetel]
AléatoireIzuku Midoriya, aki egy fiatal nagylelkű, segítőkész, fiú a hősképzőbe kerülése után fel lesz kérve, hogy épüljön be a gonoszok közé. Tehát a főhösünk így kerül a gonoszok közé. Ám ez nem tántorítja el attól, hogy hős legyen. Kettős életet élve jár...