Amint a fához értem leszálltam a motorról és össze esve másztam alá majd alakultam vissza eredeti formámba amit még magam sem értettem mi történt pontosan. Csak azon járt az agyam, hogy láttam egy ember összes bünét és most kiégettem a lelkét. El akartam tűnni ám ekkor egy férfi lépett ki a fa mögül.
-Átlagos kiruccanás család nélkül?-kérdezi felhorkantva fel emelve a földről.
-Nem... Iskolában lenne a helyem, de kurvára fájok mindenhol.-mondom amire csak felnevet.
-Ismerős. Amúgy meg hiányoztál Grace.-kuncog fel amire a motor megjáratja motorját én pedig a férfire nézek.
-Tiéd a motor?-kérdezem amire megrázza a fejét.
-Nem ez már a tiéd, nekem új van és őt neked adom ajándékba. De ami benned van az nem képesség, csak egy erő ami nem e világból származik. Ha van képességed vagy akár nincs is akkor sem tudod kombinálni a kettőt, mert semmi köze a vele született képességgel. Ez egy másik erő aminek az irányitásában segíthetek de senkinek sem szabad szólnod az erőröl, mert eladtad a lelked Mefistonak.-mondja amire csak értetlenül néztem rá.
-Szellem lovas vagyok, a saját akaratomból, nem kell sajnálni, elegem van mindenből.-mondom amire ismét nevetést hallat.
-Ugyan már, ugyan úgy jártál mint Nadya... Eladtad a lelked mert a saját véredben fulldokoltál. Mondott valamit amit a szívedre vettél és alkudtál vele. Ennyi a lényeg. De viszont én is megjártam vele. Figyelj ne menj olyan helyekre ahol gonosz lelkek vannak és nem lesz semmi baj. Ennyit kérek, de viszont nekem van egy kis elintézni valóm. Még találkozunk, ifjú Midoriya Izuku.-mondja a férfi majd eltünik. Én csak a motorra néztem értetlenül amire az elém gurult.
-Tehát üljek fel?-kérdezem amire csak járatni kezdi önmagát. Én felülök és a kezem a kormányra rakom a motor pedig vissza alakul eredeti pompájába. Egy gyönyörű smaragd zöld fekete és türkizkék színű lángokkal borított motor lett. Már most meg szerettem. Ráhúztam a gázra amire az elindult én meg mint aki évek óta tud profin motort vezetni indultam meg a suli felé. Egy jó kis ideig minden simán ment majd amint a város gonoszokkal teli negyedébe érkeztem a motor elkezdett lángokat szórni a hajammal együtt ám én fél kézzel elővettem a szokásos tablettákat és megettem belőle egyett ami gyorsan hatni is kezdett aminek hála a suli háta mögé értem a mocit leállítva mentem be az épületbe ahol mindenki engem bámult.
-Ő... Mit keres itt?-kérdezi egy lány remegő hanggal. Én csak rá mosolyogva mentem tovább. Egy kicsivel később a terembe érve a tanár lefejelte a padot.
-EZ MEG A FASZT KERES ITT?-kérdezi felkiálltva a tanár.
-Valaki elárulja, hogy miért kérdezi mindenki ezt?-kérdezem amire az egyik csaj az osztályból felém néz.
-Tegnap mindenki látta a híradót... Élő közvetítés volt... Lezuhantál... Egyedül csak Bakugou és a bandája nem hiszik el a történteket...-mondja amire a fejem fájni kezdett és a szőkéék is beértek. Rájuk néztem amire a fejemben egy hang kezdett beszélni hozzám.
-Engedj el! Had menjek! Tudom, hogy égetni való lelkük van! Had menjek!-kezd örülten szólni hozzám amire sótétség lesz és annyit érzek, hogy valaki elkap. És innentől már ismert a történet. All Might nekem adja a képességét meg a satöbbi satöbbi satöbbi.../Flashback vége/
-Na akkor benne vannak egy jó mokába?-kérdezi a lány amire az igazgató bólint.
-Mehet az egész 1A. De viszont lenne egy kérdésem...-mondja a pocok egér fazon amire a lány bolint.
-Igen?-néz rá.
-Ott vannak képességek?-kérdezi amire a lány elgondolkodik majd megrázza a fejét.
-Te vagy az egyetlen?-kérdezem amire bolint.
-De hát...-kezdenék bele ám itt félbe szakít.
-Nem... Nem és nem... Ott semmi képesség nincsen mert mindenkitől el kellett vegyem. Még a legelső király adta nekem parancsba. És ez csak egy töredeke az én élet történetemnek. De ha a többit is hallani akarjátok akkor majd elmesélem.-mondja amire csak rá nézek csillogó szemekkel.
-Héy Deku... Te csak rám nézhetsz ilyen szemekkel.-szorít magához Kacchan amire elkuncogom magam.
-Na de Kacchan, én téged szeretlek. De ő meg egy istennő! Mikor találkozik az ember istennőkkel?-kérdezem amire ő csak szemet forgat és elkuncogja magát.
-Én napi szinten! Most is itt ül egy az ölemben!-mondja amire csak kipirulva temetem az arcom a tenyerembe.
-Sajnálom Kacchan... Majdnem elvesztettél... Ha akkor nem fogadom el azt a szerződést, ma már itt sem lennék... Sajnálom...-mondom amire csak felkuncog.
-Ne mond ezt. Kérlek... Hiába kérsz bocsánatot, az a múlt, már elmúlt és mai napig csak magam tudom hibáztatni a helyzeted miatt. Gonosz voltam veled nem viselkedtem emberként. Sajnálom... Milliószor is sajnálom.-szorít meg amire csak mosolyogni tudtam, majd hirtelen ötletből megcsókoltam.
-Cukik vagytok meg minden, de kezdjetek pakolni. Holnap indulunk.-mondja a lány amire elsuttog valamit amire rajtam rendes ruha lesz és a testemről az összes most szerzett sérülés eltűnik.
-Azta. Ezt hogyan?-kérdezem amire csak vállat von és kacsint, majd kimegy a szobából. Én és Kacchan az án szobámba mentünk majd én az ágyra ültem, Kacchan pedig velem szembe egy székre.
-Vajon milyen lesz külföldön? Vajon ott is sulizunk majd? Vagy esetleg kirándulunk?-kérdezem majd felállok és előveszem a bőröndöm.
-Ha nem emlékeznél akkor nem a kirándulás céljából megyünk oda, hanem azért hogy ne legyen belőled anti Krisztus.-jön elém majd pöcköl homlokon amire felkuncog és megölel.
-Jól van tudom... De Gracel mi lesz?-kérdezem magamtól amire a motor fogja magát az ablakot betörve ugrik a szoba közepére.
-Ez meg mi a faszom?-kérdezi Kacchan kissé meglepődve. Én csak felkuncogok amire a motor felénk fordul.
-Ő itt Grace. Még aznap talált rám mikor a suliban mindenki elkezdett tőlem félni mert azt hitték valami szellem vagyok. Na meg azóta hát segített pár dologban. De amúgy ilyent még nem csinált.-nézek a motorra aggódva. Oda megyek mellé amire az begyulladt és a láncok egy szöveget éget a szőnyegbe. Én oda néztem majd egy kicsit elképedtem.
-Mi a baj drágám?-jön mellém majd próbálja kiolvasni de sehogy sem megy neki.
-És mi ez a kriksz kraksz?-kérdezi megint amire csak a motor egyik lánca a kezem köré fonódva kezdett kigyózni a testemre majd mikor x alakban a törzsemen volt Kacchan felé fordultam.
-Kacchan mennünk kell! Most!-nézek rá majd alakulok a csontváz alakomba és Kacchannal a hatam mögött hajtok ki.
VOUS LISEZ
A kettős életet. [Szünetel]
AléatoireIzuku Midoriya, aki egy fiatal nagylelkű, segítőkész, fiú a hősképzőbe kerülése után fel lesz kérve, hogy épüljön be a gonoszok közé. Tehát a főhösünk így kerül a gonoszok közé. Ám ez nem tántorítja el attól, hogy hős legyen. Kettős életet élve jár...