5

26 4 1
                                    

Egy hónappal az Urarakas eset után ismét a gonoszok bázisán dekkolok. Kacchan épp otthon van és segít az apjának, közben küldözgeti a jobbnál jobb képeket magáról, ahogyan épp mit csinál. Én meg a fotelben ülve nézem őket.
-Izuku Midoriya?-jön ide a kezes barom.
-Igen főnök? De elmondtam már hogy hívj Angel Dustnak. Tudod ez a gonosz nevem.-nézek rá a telómat kikapcsolva zsebre rakva.
-Jól van na... Mindíg el felejtem, tudod milyen vagyok. Na de a fontos kérdés, hogy tudod hová lett Toga?-kérdezi elém ülve.
-Honnan a pokolból kéne tudjam hogy hol van? Alakváltó képessége van! Honnan tudjam szórakozásból kinek a vérét szipojozza ki és kinek alakjában flangál.-nézek rá fapofával.
-Jól van na, problémás gyerek. Csak anyit akartam, hogy ha látod akkor hozd vissza.-mondja majd elmegy. Én meg felpattantam és kimásztam az egyik titkos átjárón keresztül a tetőre.
-Istenem hogy hogyan keveredtem el idáig? Két énem van... Két életem... Néha már nem bírom-sóhajtottam majd elővettem egy doboz cigit s rágyujtottam. Ekkor megcsörrent a telefonom, amit fel is vettem.
-Igen?-szólok bele a füstöt kifújva.
-Midoriya te vagy az?-kérdezi egy ismerős férfi hang, vagyis Aizawa sensei hangja.
-Igen, én vagyok az.-mondom majd szívok bele a szálba.
-Nem tudom mihez kezdenénk nélküled, mert egyszerűen zseniális az arány, hogy a gonoszok száma csökkenni látszik. Csak így tovább! Bár nem tudom mivel kárpótolhatnám azt a sok szart amit átt kell élj ott.-mondja ami egyszerre töltött el boldogsággal másrészt pedig szomorúsággal. Kilélegzetem a fűstöt majd a csikket eldobtam majd ismét egy újat vettem elő. Rágyújtottam megint.
-Na azt én sem tudom, de köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik. De talán annyit tehet, hogy amiket Angel Dust gonosz tesz azt eltusolják és egy hamis feltételezést adnak neki.-mondom amire ismét beleszívok.
-Eddig is ezt tettük, de rendben legyen folytatjuk. És még egyszer köszönöm én is a UA diákok is és az összes hős nevében is. De mond még a többit el tudnád fogni? Twice, Compress, Spinner, Kurogiri, Dabi és Shigaraki? Menne szép sorjában?-kérdezi amire kifújom a fűtöt és az égre nézek.
-Igen menni fog... De elsősorban szeretném ha a következő egy hónapot úgy tölteném iskolában, mint egy külső gyakorlatos diák, pl All Mightnál. Megoldható lenne?-kérdezem a csiket elhajítva leülve a tető szélre az eget nézve.
-Persze, de miért? Van egy terved?-kérdezi amire csak mosolyogni tudok.
-Igen, van... Meg tudtam az ereted törtenetüket onnan már sima liba elkapni őket. Az egyikükkel pedig szoros kapcsolatot ápolok.-mondom amire, felkelek a helyemről és mászkálni kezdek oda vissza.
-Melyikükkel?-kérdezi Aizawa.
-Tudja maga azt jól, sünis haj és van egy kicsit rá hasonlító diákjuk.-mondom amire Aizawa hív valakit magam mellé.
-Dabira célzol Midoriya fiú?-Kérdezi a mesterem.
-Igen vele... Van egy dolog ami hát kicsit fura de hatásos lesz.-mondom amire ajtó nyitódást hallok, én oda kapom a fejem és meg látom a gonoszt aki úgy tudja érte élek.
-Figyeljen le kell tennem majd még beszélünk, szemtől szemben pedig majd egy hónap múlva. Sziasztok.-mondom majd lerakom a telefont és zsebre rakom.
-Szia démonom.-jön ide hozzám és áll mellém.
-Szia sátánom.-nézek fel rá amire ő gyors csókot nyom a homlokomra, majd furcsállva néz rám.
-Mi az?-kérdem tőle fapofával és flegmán.
-Semmi csak ma kivételesen is gyönyörű vagy.-mondja amire mosoly ül ki az arcomra.
-Köszönöm, de te sem vagy semmi, főleg ezzel a felnyírt hajjal. Mondtam, hogy jól fog állni. Szerencséd, hogy ilyen tehetséges vagyok dolgokban.-mondom miközben zenét keresek a telómon és beindítom, majd annak ritmusára kezdek pár tánc lépést csinálni amibe Dabi is becsatlakozik.
-Jah tudom, igazán örülök, hogy halgattam rád-mondja mosolyogva miközben megfogja a két kezem és húz lassúzásba, ám én ezt felpörgetem és a lassúzásból gyorsuzás lesz.
-Amúgy a főnök keresi Togát égen földön, nem tudod merre lehet?-kérdezi én pedig csak elengedem magam, és egy hátrafelé cigánykerékkel elé állok.
-Nem nem tudom. Egy hónapja nem adott életjelet, ki tudja lehet valaki olyan vérét szipojozta fel aki vérfertőzőt, vagy méreg volt a vérében azt kipurcant.-mondom amire elkuncogja magát.
-Na jó ez jogos. Na de gyere megfazol itt kinn. Nem akarom hogy a brokkoli babám gyors fagyasztott legyen.-mondja majd felkap az ölébe és elindul befelé.
-Pedig tudod mivel lehet engem felmelegíteni...-súgom a fülébe amire egy pillanatra megáll majd tovább megy.
-Angel... Te huncut kis kurva...-csap rá a fenekemre amire ha Izuku Midoriyaként lennék itt felpofoznám, de mivel már jó ideje az állítólagos párja vagyok így hát kicsit más a helyzet. Kacchant szeretem és Kacchané is vagyok meg minden de ez, hogy a háta mögött mikbe vagyok benne, vagy mikbe voltam benne az már sok... Nem tudom, hogy ha egyszer ennek vége lesz és kiderül mit fog rólam gondolni... Le fekszek egy olyan férfival aki nem is tetszik, ráadásul mind ez az igaz szerelmem háta mögött... Fáj.
-Hey Angi itt vagy?-kérdezi amire csak bólintok majd elérünk Shigarakiékhoz. Én és Dabi leülünk a kanapéra, majd nézni kezdjük a nagy üres falat.
-Na szóval, ma éjjel támadunk a UA kollégiumra... A fő célpontok ugyan úgy Izuku Midoriya, Bakugou Katsuki és Todoroki Shoto.-mondja de ez olyan hülye hogy elfelejti, hogy amugy én itt ülök előtte... De mindegy sík az egész ahogy van.
-De nincs meg Toga... Nélküle szerintem nem jó ötlet menni.-kezd aggódni Twice. Erre nekem eszembe jutott egy remek terv, ami talán két legyet üthet egy csapásra.
-Nem érdekel, a Nagy mesternek kell a három kölök, nem baszakodunk!-mondja majd int Kurogirinek aki bólint.
-De...-halkul el a hangja a szőke gonosznak, majd mellé lépett Spinner aki megértően nézett rá. Na és itt jött a pompás ötletem jobb fejlesztése, ami már három sőtt négy legyet üt egy csapásra.
-Menjünk főnök! Én magával vagyok!-állok fel és váltom a szemem vörösre hisz amíg én kontrollálom az erőm, addig én döntök a szemem színeről, a hajam rózsaszínes fehéres zöldes színben kezdett pompázni.
-Ez az Angel Dust! Na te vagy a kedvencem!-mosolyodik el örülten a kék hajú gonosz majd portál nyílik, a UA koli elé és mi át sétálunk rajta.

A kettős életet. [Szünetel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin